DISKUZE K ČLÁNKU Už to začíná: Honda po rozchodu obviňuje McLaren
Honda si ve včerejším prohlášení rýpla do McLarenu. Ten je podle ní sice systematickou organizací, která však nedokáže patřičně reagovat na změny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Už to začíná: Honda po rozchodu obviňuje McLaren
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
12:09 22.09.2017 185.149.128.XXX
RB ani rétoriku mírnit nemusí. Nevím co je pro Japonce lepší. Jestli naplno říct, že motor nesplňuje očekávání, nebo ostentativní chování ns trati, kdy se přímo neřekne kritika, ale všem se dá jasně pasivně najevo, že to stojí všechno za hov...
Motory se časem trochu srovnají všechny. Ale příští rok nějakou revoluci nečekám. Za 3,5 roku stáhli ztrátu na polovinu, čekám podobný vývoj i dál.
A ano, tvoji obavu sdílím taky. Budou tu trvale jen 2-3 tovární týmy (podle toho kdo skončí) a zbytek si může jezdit MS garážistů. V dnešní době asi garážník šanci na titul nemá. Pokud nebude mít špičkový motor nějaká automobilka, která nebude chtít mít vlastní tým. V tom doufám ve zlepšení Hondy.
Motory se časem trochu srovnají všechny. Ale příští rok nějakou revoluci nečekám. Za 3,5 roku stáhli ztrátu na polovinu, čekám podobný vývoj i dál.
A ano, tvoji obavu sdílím taky. Budou tu trvale jen 2-3 tovární týmy (podle toho kdo skončí) a zbytek si může jezdit MS garážistů. V dnešní době asi garážník šanci na titul nemá. Pokud nebude mít špičkový motor nějaká automobilka, která nebude chtít mít vlastní tým. V tom doufám ve zlepšení Hondy.
jon
09:46 22.09.2017 194.228.59.XXX
Dokud Honda bude chtit byt pouze motorarem, tak je RB asi nejlepsi volba. Pokud tedy RB zmirni svoji retoriku.
U Renaultu ten motor pujde nahoru. Automobilka do toho jde i s tymem, takze si nechteji udelat ostudu. Finance do toho jsou schopni dat stejne jako Mercedes nebo Ferrari. Ted uz to chce pouze cas.
Kazdopadne se mi tento stav moc nelibi, protoze za chvili to bude jak v MotoGP. Automobilky, satelitni tym s tovarni technikou a sampionat "garazistu". K nim tam mohou hodit cely rost F2, at se jich tam mota vic po trati a je z toho dokonaly cirkus.
U Renaultu ten motor pujde nahoru. Automobilka do toho jde i s tymem, takze si nechteji udelat ostudu. Finance do toho jsou schopni dat stejne jako Mercedes nebo Ferrari. Ted uz to chce pouze cas.
Kazdopadne se mi tento stav moc nelibi, protoze za chvili to bude jak v MotoGP. Automobilky, satelitni tym s tovarni technikou a sampionat "garazistu". K nim tam mohou hodit cely rost F2, at se jich tam mota vic po trati a je z toho dokonaly cirkus.
Mike17
10:53 21.09.2017 185.149.128.XXX
Kapacity možná má, ale skoro 10 let na šasi RB nemají. Ale s tím továrním Renaultem máš pravdu. Až bude mít konkurenceschopné auto sám, nebudou mít zájem dodávat konkurenci špičkové motory. A to ještě za předpokladu, že se jim špičkový motor vůbec podaří vyrobit.
Myslím, že RB z toho nakonec vyjde líp. Ale to je už čistě má spekulace, ničím nepodložená.
Myslím, že RB z toho nakonec vyjde líp. Ale to je už čistě má spekulace, ničím nepodložená.
jon
00:58 21.09.2017 194.228.59.XXX
McLaren na to má kapacity, toho bych se nebál. :-) Pro McL a RB bude zásadní forma továrního týmu. Jestli postaví Renault střelu, tak mohou dostávat software se zpožděním několika závodů, respektive vylepšenou specifikaci motoru a budou to mít hodně ztížené. I když je dost možné, že RB to postihne v každém případě, když se s nimi Renault na konci příštího roku stejně loučí. A jak to umí srazit výkonnost bylo hezky vidět u McL v roce 2014, kdy je začal vcelku brzo předhánět Williams, který v tom roce měl sice dobrou šasí, ale pochybuji, že lepší než McL.
Tomas J.
13:20 20.09.2017 85.237.234.XXX
Mna by zaujimalo ako chcu s TR bojovat o podia, ked TOP 3 timy budu zase Merc, Ferko a RB (a mozno budu este blizsie ako doteraz). Takze na nich ostava tak 7. miesto a vyssie. No a s ich spolahlivostou a vykonom skor tak 17. miesto alebo este lepsie - DNF.
rock
15:26 19.09.2017 37.188.240.XXX
Nemůžeš říct, coby kdyby a že to bylo jenom díky první půlce sezóny. Samozřejmě bylo znát, že Brawn nevyvíjí (protože na to neměl) a i Button začal jezdit s vidinou titulu extrémně opatrně, ale přesto Vettel stáhl za celou druhou půlku sezóny všehovšudy 10 bodů (12, když započtu polovinu bodovýho zisku z Německa přesně v polovině sezóny) - to je zkrátka málo. Kdyby byl Button přinucenej jezdit opravdu naplno, tak by Vettel dost možná ostrouhal, i kdyby Button náskok neměl.
Radon
14:48 19.09.2017 84.242.97.XXX
Jirko "size zero" nebyl jen výmysl McL - Honda do toho šla a ještě druhý rok tomu věřila. Takže když už, tak společně pochybili!
Co se Renaultu týká - už jste si zkusili závod s autem, které má o 40 - 50 koní více? Je to nebe a dudy, a to nejde o závodní auta. Pokud by jen nasadili Renault do McL, tak se hned posunou. PEŤO já vím že to nejde, jen chci říct, že deset koní není tolik, ale 40 už pocítíte. Dokonce i na spotřebě. A dává to víc možností k volbě strategií a nastavení auta! Prostě i když pomineme vývoj a evoluce motoru, tak pro McL je to výhoda.
A budu se opakovat - podle mě je to zárodek přechodu Alonsa do Renaultu.
Co se Renaultu týká - už jste si zkusili závod s autem, které má o 40 - 50 koní více? Je to nebe a dudy, a to nejde o závodní auta. Pokud by jen nasadili Renault do McL, tak se hned posunou. PEŤO já vím že to nejde, jen chci říct, že deset koní není tolik, ale 40 už pocítíte. Dokonce i na spotřebě. A dává to víc možností k volbě strategií a nastavení auta! Prostě i když pomineme vývoj a evoluce motoru, tak pro McL je to výhoda.
A budu se opakovat - podle mě je to zárodek přechodu Alonsa do Renaultu.
Pikaso
14:14 19.09.2017 77.104.216.XXX
Tak jsem na to rychle juknul. JB celkem 95 bodů ze 17 závodů. Z toho v prvních sedmi 66 bodů. Docela nepoměr, že ????
----
Takže s tím útěkem bych to viděl jako dobré rozhodnutí, protože to, že ten podvod kousla bylo jenom kvůli tomu, že to vzal pod své křídlo RB. Kdyby to byla pořád Honda, výsledky by jim vzali a museli by předělat auto oni samy a ne celé startovní pole. Ale to už je jenom můj konstrukt.
----
Takže s tím útěkem bych to viděl jako dobré rozhodnutí, protože to, že ten podvod kousla bylo jenom kvůli tomu, že to vzal pod své křídlo RB. Kdyby to byla pořád Honda, výsledky by jim vzali a museli by předělat auto oni samy a ne celé startovní pole. Ale to už je jenom můj konstrukt.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek