DISKUZE K ČLÁNKU Už to začíná: Honda po rozchodu obviňuje McLaren
Honda si ve včerejším prohlášení rýpla do McLarenu. Ten je podle ní sice systematickou organizací, která však nedokáže patřičně reagovat na změny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Už to začíná: Honda po rozchodu obviňuje McLaren
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Jirka_1
09:59 19.09.2017 217.30.64.XXX
Otázkou je, jestli s tím přechodem na Renault nepřišli příliš pozdě. Také se může stát, že se Honda splete a do další sezóny dodá výrazně výkonnější jednotku a nakonec bude TR rychlejší McLarenu... :-) A když to tak vezmu, celé je to padlé na hlavu, jelikož za tři roky budou nová pravidla a jiné PJ, má cenu vyvíjet současnou jednotku s tím, že se třeba dostanou na vrchol v poslední sezóně? Platí to i pro Renault.
Duncan66
09:41 19.09.2017 194.228.76.XXX
To jako ze mel byt Mcl trpelivy a cekat dalsi dve sezony, az Honda alespon trochu stahne naskok konkurence a v sezone 2020 by konecne Alik mohl bojovat o bednu, kdyz by se Mclaranu podarilo postavit kvalitni auto? Ti Japonci jsou dobri vtipalci.
Petr
09:09 19.09.2017 109.81.245.XXX
Dává to velký smysl, McLaren na tom vydělá dost. Konečně dostane konkurenceschopnou pohonnou jednotku, kterou by s Hondou do roku 2020 neměl. Nejlepší možné řešení za současné situace, kdy by od Mercedesu ani Ferrari nic nedostali.
Je pravda, že letos není tak spolehlivý, jako Mercedes, ale pořád mnohem (o cca 85 %) spolehlivější než Honda. Navíc se na to před příštím ročníkem hodně zaměřili a investovali (dokonce jsou proti zachování 4 ks/jezdce). Renault je sice "až" třetí, pokud jde o výkon, ale neztrácí moc. A kde berete tu jistotu, že třetí bude i příští rok?
Je pravda, že letos není tak spolehlivý, jako Mercedes, ale pořád mnohem (o cca 85 %) spolehlivější než Honda. Navíc se na to před příštím ročníkem hodně zaměřili a investovali (dokonce jsou proti zachování 4 ks/jezdce). Renault je sice "až" třetí, pokud jde o výkon, ale neztrácí moc. A kde berete tu jistotu, že třetí bude i příští rok?
jako
09:02 19.09.2017 46.135.26.XXX
Tak tohle je vážně zabavny..Jak z kritiky odběratele motoru vlastne udělat jeho chválu a sebe jako motorare dobře shodit....Jako jak si může Honda stěžovat na sofistikovanost a styl prace McLarenu... Myslím ze ne jen McLaren ale všechny týmy dokážou právě rychle reagovat a měnit styl prace..vzhledem k tomu ze skoro každý rok se něco mění co se týče pravidel.. A ještě si Honda takhle podrazí nohy tím,ze ji vyhovuje nebo bude vyhovovat prace s menším týmem ,který není na takové úrovni jako McLaren. ....
rock
08:55 19.09.2017 37.188.240.XXX
Toro Rosso není klasický tým F1. Je to školka Red Bullu bez nějakých zvláštních výsledkových ambicí a nemá ani externí sponzory, kterým by se musel zodpovídat za špatné výsledky. Jo, troufnu si říct, že pokud tenhle tým dokáže ušetřit (peníze, který by jinak musel dostat od Red Bullu) a nedostávat na trati 5 s na kolo od předposledního, tak je mise splněna.
Mr.B
08:53 19.09.2017 188.92.14.XXX
Tak to dává smysl. Honda nebude pod takovým tlakem a ještě ušetří, TR dostane finanční podporu, která je v jejich měřítku slušným balíkem.
Akorát McLaren nevydělá nic moc. Za motory, které nejsou extra výkonné, ani extra spolehlivé, bude platit. Ale kdo chce kam....
Akorát McLaren nevydělá nic moc. Za motory, které nejsou extra výkonné, ani extra spolehlivé, bude platit. Ale kdo chce kam....
Limbi
08:32 19.09.2017 147.228.70.XXX
Já to opravdu nechápu. Pružně mi naopak příjde, že nedokáže reagovat Honda nikoli McLaren. Každé zlepšení odkládali o jak dlouho a pokaždé řekli, že nepřinese extra výkon, ale pouze zaplátuje nedostatky. McLaren se naopak celkem hnul, když od loňska kompletně přestavěl vůz a podle mě není vůbec špatný. Zato Honda kompletně přestavěla PJ a je o pořád zoufalost. dle mého za výkon a spolehlivost PJ může motorář, ne stáj.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek