DISKUZE K ČLÁNKU Už to začíná: Honda po rozchodu obviňuje McLaren

Honda si ve včerejším prohlášení rýpla do McLarenu. Ten je podle ní sice systematickou organizací, která však nedokáže patřičně reagovat na změny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Už to začíná: Honda po rozchodu obviňuje McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 22.09.2017 21:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 19.09.2017 09:57
Konečně se Honda ukázala v pravém světle. Tak… »
» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 19.09.2017 08:18
Já s názorem Hondy plně souhlasím, chyba je na… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 19.09.2017 09:09
Dává to velký smysl, McLaren na tom vydělá dost.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Otázkou je, jestli s tím přechodem na Renault nepřišli příliš pozdě. Také se může stát, že se Honda splete a do další sezóny dodá výrazně výkonnější jednotku a nakonec bude TR rychlejší McLarenu... :-) A když to tak vezmu, celé je to padlé na hlavu, jelikož za tři roky budou nová pravidla a jiné PJ, má cenu vyvíjet současnou jednotku s tím, že se třeba dostanou na vrchol v poslední sezóně? Platí to i pro Renault.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
01 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Konečně se Honda ukázala v pravém světle. Tak jsem zvědavý na ten ping-pong, až za rok přejde k Hondě i Red Bull. To teprve budou ty pravé slovní přestřelky. Já sice na bulvár moc nejsem, ale na tohle se fakt těším. 12

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Pochybil s koncepcí Zero, to byl počátek všeho.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

194.228.76.XXX
To jako ze mel byt Mcl trpelivy a cekat dalsi dve sezony, az Honda alespon trochu stahne naskok konkurence a v sezone 2020 by konecne Alik mohl bojovat o bednu, kdyz by se Mclaranu podarilo postavit kvalitni auto? Ti Japonci jsou dobri vtipalci. 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Mají už letos (ale hodně slabý ve srovnání s ostatními).

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A budou mít příští rok kvalifikační mód?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Dává to velký smysl, McLaren na tom vydělá dost. Konečně dostane konkurenceschopnou pohonnou jednotku, kterou by s Hondou do roku 2020 neměl. Nejlepší možné řešení za současné situace, kdy by od Mercedesu ani Ferrari nic nedostali.

Je pravda, že letos není tak spolehlivý, jako Mercedes, ale pořád mnohem (o cca 85 %) spolehlivější než Honda. Navíc se na to před příštím ročníkem hodně zaměřili a investovali (dokonce jsou proti zachování 4 ks/jezdce). Renault je sice "až" třetí, pokud jde o výkon, ale neztrácí moc. A kde berete tu jistotu, že třetí bude i příští rok?

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Se 4. specifikací se navíc trápí, vypadá to až na Mexiko místo Japonska (původní plán byl Belgie).

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

46.135.26.XXX
Tak tohle je vážně zabavny..Jak z kritiky odběratele motoru vlastne udělat jeho chválu a sebe jako motorare dobře shodit....Jako jak si může Honda stěžovat na sofistikovanost a styl prace McLarenu... Myslím ze ne jen McLaren ale všechny týmy dokážou právě rychle reagovat a měnit styl prace..vzhledem k tomu ze skoro každý rok se něco mění co se týče pravidel.. A ještě si Honda takhle podrazí nohy tím,ze ji vyhovuje nebo bude vyhovovat prace s menším týmem ,který není na takové úrovni jako McLaren. ....

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.240.XXX
Úplná tragédie to nebude, když auto s tím motorem dokázalo vyhrát a být tuším 8x na pódiu. Uvědomuji sei, že na boj o titul to není, ale je to mnohem víc, než co umožňuje Honda.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.240.XXX
Toro Rosso není klasický tým F1. Je to školka Red Bullu bez nějakých zvláštních výsledkových ambicí a nemá ani externí sponzory, kterým by se musel zodpovídat za špatné výsledky. Jo, troufnu si říct, že pokud tenhle tým dokáže ušetřit (peníze, který by jinak musel dostat od Red Bullu) a nedostávat na trati 5 s na kolo od předposledního, tak je mise splněna.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

188.92.14.XXX
Tak to dává smysl. Honda nebude pod takovým tlakem a ještě ušetří, TR dostane finanční podporu, která je v jejich měřítku slušným balíkem.
Akorát McLaren nevydělá nic moc. Za motory, které nejsou extra výkonné, ani extra spolehlivé, bude platit. Ale kdo chce kam....

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Možná nakonec opravdu myslej že se McLaren nedokáže přizpůsobit rozdílným cílům, to je nestresovat se chvostem pole. Ale proč už teď zase maj za cíl být s TR třetím týmem, to je záhadou 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Čili přibližně to co jim přispívá RedBull, teď je otázka zda je to přilepšení, či jen náhrada aby RedBull ušetřil.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Já to opravdu nechápu. Pružně mi naopak příjde, že nedokáže reagovat Honda nikoli McLaren. Každé zlepšení odkládali o jak dlouho a pokaždé řekli, že nepřinese extra výkon, ale pouze zaplátuje nedostatky. McLaren se naopak celkem hnul, když od loňska kompletně přestavěl vůz a podle mě není vůbec špatný. Zato Honda kompletně přestavěla PJ a je o pořád zoufalost. dle mého za výkon a spolehlivost PJ může motorář, ne stáj.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Toro Rosso má od Hondy do svého rozpočtu příští rok dostávat přibližně 50 % toho, co McLaren.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
11

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.24.109.XXX
Shodneme se na tom že nevydělají, ale ušetří. Dejme tomu, souhlas. Takže cílem TR je snížit náklady a bojovat o chvost poháru konstruktérů? Jo, po tom každý tým touží a s tím do F1 přichází. Ušetřit! 18

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jistě, finančně to dává smysl. Teda pro RedBull, pro Hondu nevím nevím.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama