DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě v Singapuru: Verstappen má o viníkovi nehody jasno
Lewis Hamilton nezaváhal a po nehodě obou Ferrari v první zatáčce zvítězil. Jak hodnotí dnešní závod v ulicích singapurského přístavu jednotliví piloti a představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě v Singapuru: Verstappen má o viníkovi nehody jasno
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Easy
09:58 19.09.2017 46.135.15.XXX
Jistou míru zavinění lze vidět u všech třech zúčastněných, ale někoho z nich vinit výrazně víc než než ostatní mi nepřijde fér. Stalo se co se stalo, doplatili na to všichni tři a dle mého názoru má nejčistší štít Kimi. Vettel byl agresivní a Verstappen zase optimista.
Limbi
09:11 19.09.2017 147.228.70.XXX
Podívej se na odkaz co jsi sám postoval. Kimi chvíli před nárazem začne najíždět dovnitř trati. Jak jsem psal každý tam měl svou část viny, ale hodit to na VER jak to udělalo Ferrari mi příjde ubohé a víceméně nepravdivé. Pro mě 60% viník VET 25% VER 15% RAI.
Easy
08:06 19.09.2017 46.135.15.XXX
Ale zásadní přece je to, že Kimi si nijak zatáčku nenajíždí a jede rovně. Ano, s tím, že Vettel se snaží omezit Maxe nemám žádný problém. Zjevně nevěděl o Kimim, ale kdo veděl o obou vozech byl právě Max. Už ve chvíli, kdy se blíží ke Kimimu měl zvolnit a ne to do něho napálit.
Limbi
19:53 18.09.2017 147.228.209.XXX
Já teda nevím, ale ze všech záběrů je jasně vidět, že nejvíce zatáčel Vettel, který zakřižoval půl trati aby zachránil mizerný start. Max měl dát nohu z plynu, ale jeho chyba to nebyla. Kimi se jen snažil najet zatáčku jinak by se nevešel. Ale kdyby Vettel nechtěl zavírat auta, která ani nebyla za ním, mohli se tam poskládat v pohodě. Nevětší díl tam má dle mého Vettel, který měl asi úplný blackout.
Easy
15:40 18.09.2017 46.135.92.XXX
Horner: "A Max nemůže zmizet! Držel si přímou stopu a měl prostě strašnou smůlu, že jej takhle dostali."
Christian lže jako když tiskne! Rovnou stopu si držel Kimi, naopak směr tam měnil Max a ten si ještě myslí, že odstartoval normálně! Tak tohle vyjádření je fakt peklo!
Christian lže jako když tiskne! Rovnou stopu si držel Kimi, naopak směr tam měnil Max a ten si ještě myslí, že odstartoval normálně! Tak tohle vyjádření je fakt peklo!
Petr Hloušek
14:10 18.09.2017 194.79.55.XXX
Kimi jel rovně jen dokud se nedostal před Maxe, pak do něho najel asi doufajíc že už je před ním o celou délku. Je to vidět na záběrech shora
airwar1939
21:02 17.09.2017 176.74.128.XXX
Tak Alonso by nebýt nehody byl na bedně stěží. Maximem by bylo v případě bezkolizního závodu sedmé místo. McLaren zjevně neměl ani na Mercedes, natož an RB či Ferrari.
Duncan66
20:12 17.09.2017 89.29.32.XXX
Az na to, ze v te dobe nebyl Stroll prednim kolem na urovni Hamiltonova zadniho, takze ho zavrel aniz by doslo ke kolizi. Vettel nabral kolizni kurz pozde a ve chvili kolize bylo jeho leve predni kolo par decimetru od praveho predniho kola Raikonena. Takze logicky tam tezko mohlo byt dost mista pro Verstapena.
Opaovala se lonska Belgie. Tri vedle sebe a ten co ma nejvic prostoru, tak zbyle dva zavre a tim zpusobi hromadnou kolizi.
Opaovala se lonska Belgie. Tri vedle sebe a ten co ma nejvic prostoru, tak zbyle dva zavre a tim zpusobi hromadnou kolizi.
Jirka Massa
19:58 17.09.2017 178.255.168.XXX
Vettel udělal úplně to samé co minule Hamilton Strollovi. Prostě ho po startu začal zavírat, aby si pojistil první zatáčku. Takhle se prostě F1 jezdí...
Jirka_1
19:09 17.09.2017 217.30.64.XXX
Vettel je vemeno, v dešti se jezdí rovně, Max neměl uhnout po startu na prostředek, pak by se zleva Kimi nemohl zkoušet protáhnout. Ale na kdyby se nehraje a nevrátíme to. Nechci říkat, že je už rozhodnuto, ale skutečně větší šanci na titul má Lewis.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek