DISKUZE K ČLÁNKU Potřebujeme více zábavy, týmy ze středu pole musí bojovat o pódium, tvrdí Sainz

Kde jsou problémy současného rozložení sil ve Formuli 1.A má Carlos Sainz případné řešení?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Potřebujeme více zábavy, týmy ze středu pole musí bojovat o pódium, tvrdí Sainz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 21.08.2017 13:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 5 lidé) 20.08.2017 15:45
Málo si pamatuješ. Ano, nyní bylo období 3 let… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 20.08.2017 07:51
V každé lidské činnosti se doporučuje dvakrát… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 20.08.2017 06:37
To s tím komunismem jsem tady před časem taky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
Jednoduché řešení: jednoduchý motor dostupný všem. A po dobu 3 let neměníjíci se pravidla, taky samozřejmě jednodušší hlavně v oblasti penalizací za techniku a nesmyslného posouvání na roštu. Sainz, u Fandů si stěžuješ na špatném hrobě. Musíš to poslat tomu nejvyššímu v té vaší vertikální struktuře F1, kterého zajímá jenom automobilový byznis, a nějaké poskoky stájí s jejích touhou po zajímavějších závodech bere jako vedlejší produkt, se kterým nemíní ztrácet čas. Holt máš Sainz smůlu, že ses nenarodil do zlaté éry kdy F1 byla skutečnou Formulí 1, a ne jako dnešní Fejk. Tam by sis určitě zazávodil a užil pódia přesně dle tvých závodnických představ. 11

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Ľahká pomoc. Za majstra sveta vyhlásiť desiateho a je to. Ďaľším krokom môže byť diktatúra proletariátu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Nejde o rozestupy, ale spolehlivost dnešních aut je příliš vysoká. Z F1 se vytratil prvek nejistoty ze selhání techniky a je to vina jen a pouze FIA, protože selhání techniky dále penalizuje, takže stáje jsou nuceny stavět čím dál spolehlivější vozy a tím pádem nedochází k odstoupením, která by umožnila dostat vozy středu pole alespoň v některých závodech na podium.
Pokusy o komunistické prostředí nebude fungovat, protože i disciplína zajištění rozpočtu je součástí F1 a nevidím důvod, proč by měli ti neschopní bý zvýhodněni v tomto ohledu

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama