V paddocku byla nuda, hledá důvody rozruchu kolem svého pilota Franz Tost

Robert RoBertino Pavelka, 11. srpna 2017, 11:55 Google+

Carlos Sainz jr. kroutí už třetí sezónu u týmu Toro Rosso, kde si nevede vůbec špatně. Ovšem španělský pilot až tak spokojen není a několikrát dal najevo, že by si rád "polepšil" přestupem do špičkového týmu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Franz Tost má o zákulisí

Franz Tost má o zákulisí "případu Sainz" jasno | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Jeho touhy jsou pochopitelné, ale zároveň v některých místech nenašly pochopení. Především u Red Bullu, kde na případný odchod z organizace "Rudých býků" reagovali zcela rozhodně. Stalo se tak v rámci GP Rakouska, kde dokonce vyplula na denní světlo spekulace, že by Sainz jr. mohl nahradit u Renaultu trápícího se Jolyona Palmera

Takovou variantu však rozhodně popřel Renault, který před Palmerovou domácí Grand Prix svého pilota nejspíš hodlal uklidnit, ovšem rovněž šéf Toro Rosso Franz Tost, který podobné hlášky označil za "nesnesitelné spekulace". Podle jeho názoru nešlo o nic jiného, než o snahu najít nějaké "třaskavé téma", protože v paddocku se zrovna nic převratného nedělo.

"Nevím, odkud tyhle zvěsti přišly, že v Maďarsku pro ně Carlos pojede, protože nikdo nic takového neřekl. Taková je Formule 1, vidíte lidi posedávající kolem, mají dojem, že vládne nuda, tak začnou vymýšlet podobné příběhy nebo zvěsti. Potom o nich hovoří s ostatními a takový nesmysl začne žít svůj život. Faktem je, že Carlos jezdí pro nás, má kontrakt s Red Bullem a jeho budoucnost je závislá na rozhodnutí Red Bullu, protože je u něj smluvně vázán," vysvětlil situaci Tost.

Podle názoru šéfa týmu z Faenzy i Sainz jr. poněkud podlehl situaci a výsledkem byly do jisté míry emotivní a nešťasné výroky. Tost předpokládá, že se Carlos z celé situace poučil a doufá, že se bude mnohem více věnovat svým výkonům za volantem.

img-responsive

Carlos Sainz jr. je považován za další španělský talent, on se ale obává, aby ho u Toro Rosso neutopil | foto: Red Bull Content Pool

"Jsem přesvědčen, že to pro něj bylo poučné a pochopil, co je základem pro jeho kariéru. Vždy kladu na srdce pilotům, že to nejdůležitější, co mohou pro svou kariéru udělat, je maximální výkon s vozem, který máte k dispozici. Zbytek už bude součástí dění, tak to funguje všude. Máme opravdu dobré konkurenceschopné auto a tým odvádí bez debaty výbornou práci. S Toro Rosso lze pokaždé bodovat," dodává Tost.

Je pochopitelně možné, že byl celý případ poněkud zveličen, na druhou stranu je ale nutné připomenout, že v minulosti docházelo ke změnám uprostřed sezóny, takže některé závěry až tak vycucané z prstu zase nebyly. Odborníci se celkem shodli na faktu, že si Red Bull Sainze jr. jistí, protože by jednak nechtěl poskytnout nadějného pilota konkurenci, a jednak se může stát, že se u Red Bullu nějaké to místo uvolní. A pak by měl k dispozici de facto hotovou náhradu.

Google+ Vytisknout

Diskuze: V paddocku byla nuda, hledá důvody rozruchu kolem svého pilota Franz Tost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Felipe Massa před závodem v Malajsii

Šéf McLarenu promluvil o kontraktu s Alonsem, Le Mans a IndyCar

Felipe Massa s Williamsem FW40 v Malajsii

Massa rozebírá promarněné šance Williamsu, před příštím rokem avizuje velké změny

Daniil Kvjat tento víkend bude opět závodit. Půjde o jeho poslední vystoupení v F1?

Nechá si Toro Rosso Hartleyho? Kvjat se možná vrátí jen na jeden závod

Robert Kubica má za sebou druhý test s Williamsem FW36

Kubica má za sebou další "produktivní" test s Williamsem. Vrátí se do F1?

Fernando Alonso Hondu neustále kritizoval, v Japonsku je svým přístupem zklamal

"S Alonsem to bylo těžké, neustále nás kritizoval," mrzí šéfa Hondy

Jenson Button má výhrady jak k Formuli E, tak k IndyCar

Jak vnímá Button IndyCar a Formuli E? Nebere si servítky

Renault ztrácí nejvíce v kvalifikaci, chce proto změnit svůj přístup ke konstrukci motorů

Renault se u motoru pro rok 2018 zaměřuje na kvalifikační mód. Abiteboul vyčíslil ztrátu

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (23:00 - 00:00)
  • Neděle

    • Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Spustil onu lavinu Mercedes?

FIA nutí k nasazení ochrany kokpitu hrozba soudní žaloby

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kubica absolvoval první test s Williamsem, tým jeho výkon zhodnotil stručně + VIDEO

  2. Proč je Räikkönen nejlepším týmovým kolegou, kterého kdy Vettel měl?

  3. Ferrari na vratké lodi, Mercedes pod plnými plachtami a Nový Zéland znovu na scéně

  4. "S Alonsem to bylo těžké, neustále nás kritizoval," mrzí šéfa Hondy

  5. Renault podcenil varování. Vysoké sebevědomí si pak vyčítal dlouhých 22 let

  6. Smutný příběh Marie de Villotaové je uzavřen, došlo k dohodě se společností Manor

reklama

Zprávy odjinud