DISKUZE K ČLÁNKU

Inženýr Renaultu: Kubica neměl s řízením žádné problémy, nejezdil s lehkým vozem

Inženýr Renaultu Ricardo Penteado promluvil o posledním testu Roberta Kubici, o němž se spekuluje, že by mohl dostat šanci v jednom z tréninků a příští rok se možná i vrátit k závodění ve Formuli 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Inženýr Renaultu: Kubica neměl s řízením žádné problémy, nejezdil s lehkým vozem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 10.08.2017 14:45 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    46.135.88.XXX
    Super, s Robertem je to čím dál nadějnější 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tak proč ho hned neangažovat? Pojede už ve SPA?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Podle mě mu v některém z tréninků ještě letos šanci dají. Jestli už ve Spa, to nevím.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Myslím že pokud jsou přesvědčeni že to zvládá a má rychlost tak proč ho rovnou neposadit místo Palmera? Myslím že Renault je teď asi čtvrté nejrychlejší auto a především díky Palmerovi jsou až na 8 místě, za nima je jen McLaren a Sauber. To je velká bída.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          10.151.145.XXX
          Naprostý souhlas, Palmer když bude mít haluz utrpí nějaký bod, ale to je tak maximum. Tudíž i kdyby byl Robert podobně "tragický", bude to Renault vědět hned. A pokud bude lepší, Renault na tom vydělá.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.246.XXX
      Ono už se nějak pokročilo s jeho superlicencí?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        To asi bude chtít nějaká jednání s FIA. Automatický nárok na ni asi nemá, ale s ohledem na jeho minulost asi udělá FIA výjimku.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.246.XXX
          Udělá, nepochybuju o tom. Ale z principu mne to vytáčí.
          btw mám pocit, že to samé platilo i o di Restovi (nejsem si teď jistý, jak dlouhá pauza bez F1 může být, ale di Resta byl z F1 víc než tři sezóny a v DTM si za tu dobu vyjezdil nějakých 6 bodů).

          Po světě se mimo 20 současných závodníků pohybuje nějakých 40-50 pilotů, kteří splňují požadavky pro udělení superlicence a týmy se stejně poohlížejí jinde. Výjimky bych zrušil.

          Jenom pro zajímavost a místy i pobavení: piloti, co už mají zkušenosti se závodem F1 a splňují kritéria:
          Sebastien Buemi, Andre Lotterer, Lucas di Grassi, Antonio Giovinazzi, Kazuki Nakajima, Mark Webber, Anthony Davidson, Juan Pablo Montoya, Stephane Sarrazin, Nelson Piquet Jnr, Alexander Rossi

          a plus borci, co jsou z F1 krátkou dobu (Rosberg, Maldonado, Nasr, Button, Merhi, Stevens, Gutiérrez, Harjanto)

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Bohužel F1 není jenom o výkonech na dráze, ale i o sponzorech a zákulisních vztazích. Tak jednoduché to není ani v jiných sportovních disciplinách. Vzpomeňme si na Semenyaovou.Ta ženská má třikrát vyšší hladinu testosteronu než jiné běžkyně, dokonce má i pánské pohlavní orgány, ale závodí mezi ženami.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama