Inženýr Renaultu: Kubica neměl s řízením žádné problémy, nejezdil s lehkým vozem

Petr Hlawiczka, 10. srpna 2017, 06:25 Google+

Inženýr Renaultu Ricardo Penteado promluvil o posledním testu Roberta Kubici, o němž se spekuluje, že by mohl dostat šanci v jednom z tréninků a příští rok se možná i vrátit k závodění ve Formuli 1.

Počet komentářů:  9 komentářů (Poslední 10.08. 14:45) Napište svůj názor
Robert Kubica při testech s Renaultem RS17 v Maďarsku

Robert Kubica při testech s Renaultem RS17 v Maďarsku | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

Polský pilot minulý týden na Hungaroringu ujel 622,1 km, což odpovídá vzdálenosti více než dvou velkých cen. Svým časem 1:18,850 min zaostal za Sebastianem Vettelem s Ferrari o 1,448 sekundy a obsadil čtvrtou příčku. I když se svým výkonem nebyl 100% spokojený, tak si jej u Renaultu velmi pochvalovali.

Zcela totiž rozptýlil pochybnosti o tom, zda by po svém zranění dokázal jezdit s moderním vozem F1 na okruhu s prudkými zatáčkami. "Na tuto otázku můžete klidně zapomenout. Nemá problém jezdit s hybridními vozy," popisuje pro brazilské Globo Penteado.

I když na piloty Ferrari před sebou moc neztrácel, tak podle něj mohl být Robert o poznání rychlejší: "Nejdůležitější věcí je, že Kubica neměl palivo jen na jedno kolo." Navíc závěrečná simulace kvalifikace na ultra-měkkých pneumatikách byla v závěru dne přerušena červenými vlajkami.

img-responsive

Robert Kubica v kokpitu moderního monopostu F1 | foto: Renault Sport F1

"Další věcí, která vyčnívá, je počet kol, která ujel - odpovídají dvěma závodům. Bylo 40 stupňů a Robert nevystoupil a nestěžoval si na vyčerpání," upozorňuje inženýr Renaultu na dobrou fyzickou kondici jezdce.

Tým ani nemusel složitě přepracovávat řízení vozu či návrh volantu. "Neměl žádný problém. Požadovali jsme po něm mnoho změn na volantu, a on to všechno zvládl v normálním čase," prozrazuje o Kubicově maďarském testu Penteado.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Inženýr Renaultu: Kubica neměl s řízením žádné problémy, nejezdil s lehkým vozem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 10.08.2017 14:45 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 9 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

McLaren po zimě vyjede se zcela novou pohonnou jednotkou Renaultu

Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

Ferrari se plánované změny v F1 nelíbí a hrozí odchodem

"Ferrari v F1 udržet chceme, všechno má ale své meze," říká Brawn

Esteban Ocon při testech v Abú Zabí

Force India svému vozu rozumí lépe než kdykoliv dříve. Udělá příští rok další pokrok?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Dostane Leclerc šanci u Sauberu, aby si vydobyl v F1 ostruhy?

Leclerc z Ferrari Sauberu dává smysl

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

  2. Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

  3. FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

  4. Red Bull nebude na Ricciarda čekat věčně. "Máme velmi dobré možnosti," varuje Horner

  5. Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

  6. McLaren představil nový supersportovní vůz pojmenovaný po Sennovi + FOTO

reklama