DISKUZE K ČLÁNKU Honda řeší problémy s korelací, na testovací stolici se motor chová jinak

Japonská automobilka měla přivést aktualizaci své pohonné jednotky do Kanady, ale nakonec z toho sešlo a bylo sděleno, inovovaný motor bude dodán později. Svůj krok podmiňuje dalšími vývojovými kroky a testováním.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda řeší problémy s korelací, na testovací stolici se motor chová jinak

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 15.06.2017 17:28 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Na tresty se teď vykašlete, jestli něco máte dejte to tam a klidně si to takto ověřujte přímo v ostrém provozu, protože to co máte teď je nevýkonné a nespolehlivé takovým způsobem, že i když vše klapne tak se bude stejně jen paběrkovat. Dosavadní výsledky ukazujou že horší to být nemůže, čili ukažte co umíte tresty netresty.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Jsem take pro vyvoj na trati. Hlavni ceho se ale bojim, je ta spolehlivost, kdy se jim nedari nesimulovat provoz na tarti. Uz jsem tady na to nedavno narazel. Pred sezonou mluvil Hasegawa o tom, jak moc testuji na stolici a vysledek byl hodne bidny. Myslim si ze se jim to stale prehriva pod tou tesnou aerodynamikou, coz se asi spatne simuluje. Nevim, nevim, jsem zvedav.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Radon

      Radon

      84.242.97.XXX
      Oni asi ani nemají tolik motorů, aby jen tak zahodili jeden (spíš více) ve výkonnější a více namáhané jednotce. Taky by se pak mohlo stát, že nenastoupí do závodu, protože žádný motor nebudou mít. 03.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jj284b

      jj284b

      144.160.98.XXX
      presne tak.. no a co ze dostanu trest... v Baku budu startovat posledny tak ci tak... tak nech tam dovezu kludne aj 4 motory, a testuju ich pocas treningov... horsie ako posledni aj tak startovat nebudu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama