DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari je o 16 týdnů napřed, uznává šéf Mercedesu. Kimi už jen dvojkou?

Ferrari má podle Tota Wolffa ve vývoji svého letošního monopostu oproti Mercedesu k dobru 16 týdnů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari je o 16 týdnů napřed, uznává šéf Mercedesu. Kimi už jen dvojkou?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 03.06.2017 10:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 01.06.2017 11:22
Mě by zajímalo, proč je pořád řeč jen o ferrai… »
» dejwid (Hlasovali 2 lidé) 01.06.2017 14:20
Protože je Ferrari nejstarší stáj v poli, nejvíce… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    178.209.132.XXX
    Ono je to jednoduché - tradičně se během sezóny stáva protěžovanějším jezdcem ten rychlejší se stabilnějšími výsledky. To je logické. Nicméně Monako bych do toho už netahal. Tam to měl Kimi po startu ve svých rukou a nohou a kdyby se dokázal vyrovnat rychlosti Vettela, tak ten závod bez ohledu na boxy vyhraje. Tam šlo k bitvu obou jezdců Ferrari a určitě není v zájmu dobrého závodění, aby se v rámci jednoho týmu domluvili, že grand prix dokončí v pořadí, v jakém dopadla kvalifikace.
    Jinak od Mercedesu jde jen o další snahu rýpat do atmosféry u Ferrari, když už jim nemohou poštelovat vozy. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Icewoman

      Icewoman

      178.255.168.XXX
      Je to jednoduché - nechat plavat Vettelových sedm bodů, když na konci sezony může rozhodnout jediný bod, v situaci, kdy největší konkurent startuje hluboko v poli, to by udělal jen blázen. Ale někteří do toho pořád budou tahat nějaké kdyby...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        178.209.132.XXX
        Musím zopakovat, že Kimi je mým oblíbeným jezdcem ještě z dob, kdy neměl s Ferrari nic společného. Jenom je potřeba si nalít čistého vína a říct, že v Monaku nedokázal být nejrychlejší. Zjevně mu nesedly gumy v závodním tempu, přitom kvalifikace byla mezi prvními třemi velmi těsná. Stojím si za tím, že kdyby se v neděli dokázal vyrovnat Vettelově rychlosti, under/overcut by jeho kolegovi nevyšel. Pro mě to byl zajímavý souboj a po sobotě jsem Kimimu držel palce, bohužel nepřekvapil. Během závodu byl daleko nas...štvanější Max, ten ale po pozdější konzultaci s týmem uznal, že to s ním nemysleli špatně. Podobná situace nastala u Ferrari s tím rozdílem, že šlo o vítězství. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Icewoman

          Icewoman

          178.255.168.XXX
          Můžeš to opakovat, kolikrát chceš. To víno tak čistý nebude, plave ti v něm sedm bodů. 02

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            178.209.132.XXX
            Opravdu nevím, co bych měl ještě vysvětlovat. Je to stále dokola. Pro někoho, kdo je přesvědčen, že kdykoli je vpředu Vettel, tak se jedná o jednoznačnou týmovou režii a nevnímá, kdo jak jel a jaké byly rozestupy, je to absolutně zbytečné. 20

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Icewoman

              Icewoman

              178.255.168.XXX
              Co chceš pořád vysvětlovat? Co by vysvětlovalo Ferrari na konci sezony, kdyby Vettelovi chyběly k titulu třeba dva body? Proč ho nenechali v Monaku vyhrát? Nechali, jen někteří si to nechtějí připustit...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                178.209.132.XXX
                Snažím se říct, že Vettel si ten závod vyhrál sám. Kimi by si to mohl zajistit vlastními silami taky, ale progrese časů šla dolů a když přezul, tam zrychlil - pouze ne dost ve srovnání s Vettelem. Vadí mi, jak mnozí výsledek závodu neustále dehonestují a snaží se vytvořit dojem, že bez uklizení Kimiho by Vettel neměl šanci. Bral jsem to jako souboj jezdců jednoho týmu a jak jsem již uváděl jinde, jsou to zároveň soupeři a nelíbilo by se mi, kdyby byli nuceni dojíždět závody podle toho, jak dopadne kvalda. Její výsledek má zajistit co nejlepší pozici do startu závodu, ne pozici v jeho cíli.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  46.135.73.XXX
                  Modelová situace "Vettel jede do boxů jako první":
                  - Vettel na SS (od 41. kola)
                  1:16.190
                  1:16.352
                  1:16.754
                  1:16.387
                  - Raikkonen na US (od 30. kola)
                  1:17.105
                  1:17.074
                  1:17.663
                  1:17.034
                  - Kimi v dlouhodobém trendu na US dosahoval časů nad 1:17, Seb byl pod touto hranicí na SS (pochopitelně by do toho mluvilo i palivo, ale během pár kol by mohlo jít o rozdíl cca 0.2s - 10kg~0.4s, 100kg/78kol, za 5kol cca 6kg paliva).
                  - Vettel před pitstopem Raikkonena ztrácel necelou sekundu, což by pro undercut bohatě stačilo. Možná jen výjezd z boxů by byl dramatičtější.
                  - Standardně zajíždí do boxů ten vpředu, což bývá obvykle výhodnější. Vettel ale překvapil superrychlými koly na US.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    46.135.73.XXX
                    A když už jel Vettel po Kimiho zastávce jak utržený z řetězu, proč by ho měl tým úmyslně stahovat do boxů? Jako že dobrý, to už stačilo a teď hybaj na zastávku, abys nám náhodou nepředjel Kimiho, když ten už vyhrál kvalifikaci s ohromným náskokem 0.043s? Co by na to sakra řekli fanoušci? 20

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.128.XXX
                  To je marný. Ti dva budou tvrdit, že to byla TR i kdyby jel Kimi rychlostí chůze a všichni mu dali 10 kol. Protože jasný důkaz TR je, že Seb potřeboval 7b naívc.
                  Koho zajímají nějaký časy.... 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    178.209.132.XXX
                    Však s tím také končím. 03

                    P.S. Ale sezóna zatím dobrá, když se výsledky nedělního závodu intenzivně zabýváme ještě v pátek 01

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.128.XXX
                      Jo, je vidět že to hodně lidí bere mnohem víc, když o něco jde.
                      Ikdyž na druhou stranu Odin je schopný vidět TR u Ferrari i v případě, kdy by jezdili na chvostu pole a Vettel pravidelně dával Kimimu 2 kola. 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Easy

                        Easy

                        178.209.132.XXX
                        Odin na sebe prásknul, že dokáže vymyslet strategie, které určí pořadí jezdců jedné stáje (ano, dá se manipulovat i s průběhem samotných zastávek, že?).

                        Když ale tito dva piloti mají možnost v závodě ukázat svou rychlost bez rušivého provozu a na stejných gumách...
                        Jestliže by jeden z nich chtěl záměrně zdržovat toho druhého na trati impotentní co se předjíždění týče, tak je právem toho druhého využít všech dostupných prostředků, aby se dostal vpřed. Vettel k tomu využil svou rychlost, když už strategie boxů byla předem domluvená. Vsadil bych se, kdyby se jednalo o situaci jako loni v Abú Dhabí (Rosberg vs Hamilton v závěru závodu), Vettel by Kimiho díky tomu rozdílu v rychlostech zdolal.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.128.XXX
                          Vtipný je, že tu obviňuje Ferko z podrazu a jako důkaz uvede, že se dala vymyslet strategie, jak pomalého udržet na prvním místě za cenu zbytečného stažení rychlejšího na pitstop.
                          Jo kdyby úmyslně zařízli Vettela, to by TR v žádném případě nebyla a to jediné by bylo naprosto fér.
                          Aneb příklad Odinovské férovosti a rovného přístupu k pilotům. 11

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
  • dejwid

    dejwid

    84.42.213.XXX
    Nevím ale asi každému je jasné že Kimi je u Ferrari dvoujkou. Jeden či max tři závody v sezóně by Kimiho nezachránili a když nemá stabilní výsledky ale pouze občasný úlet tak se není čemu divit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    92.62.237.XXX
    Mě by zajímalo, proč je pořád řeč jen o ferrai ohledně TR? Mercedes ji letos použil v hamiltonův prospěch již 2x a pokud by v rusku byl hamilton za bottasem, tak jistě už 3x... ale ferrari je ta nefér stáj

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dejwid

      dejwid

      84.42.213.XXX
      Protože je Ferrari nejstarší stáj v poli, nejvíce oblíbený tým, nejvíce fanoušků, nejlepší tým v historii F1, atd. Prostě tohle moc lidí nedokáže zkousnout tak ryjou. Ale soudný člověk který sleduje F1 dlouho ví jak to chodí a jaká je pravda. Každá stáj tohle dělá snad krom Williamsu. Mercedes protěžuje Hamiltona, RB kdysi Seba, Ferrari zase Alonsa atd. Běžná věc.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        Williams to dělal taky v dobách, kdy mu šlo o titul.
        Teď, když mají problém protlačit pilota do TOP10, už tak netlačí na pilu, samozřejmě.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama