DISKUZE K ČLÁNKU "Chceme vyrovnanost, ne vydírání." Marko žádá změnu motorů, jinak Red Bull odejde
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko vysvětluje, proč chce zjednodušit pravidla pro motory a zlevnit jejich vývoj. A jako obvykle varuje případným odchodem rakouské stáje z Formule 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Chceme vyrovnanost, ne vydírání." Marko žádá změnu motorů, jinak Red Bull odejde
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
21:45 18.05.2017 176.74.128.XXX
Přesně totéž mě napadlo... a RedBull by to i vyšlo výrazně levněji.
Ferda
21:14 18.05.2017 46.47.176.XXX
Co na to říci?
Když byly Cosworthy, které využívali téměř všichni, tak nikomu nic nechybělo a všichni byli spokojení.
Pak přišla éra turba která stojaté vody pořádně rozčísla. Byl to boj jistoty proti brutálnímu výkonu, ale flambující spolehlivosti. Vydrží či nevydrží ten motor až do cíle?
Toť byla otázka každého fanouška, který tehdy závody sledoval. Prostě celý závod v napětí jako dnes zastánci Hondy.
Svou krásu to mělo, leč éra poněkud nákladná, proto se F1 vrátila ke klasice.
Pak přišel KERS. Vot etot těchnika, řekl si divák. cenový rozdíl nebyl až tak moc velký, ale týmy měly ještě na vybranou. Bylo to fajn, jen škoda, že přišel diktát ze směru FIA který nařídil, že vozy bez KERSu si musí přidat nějakých nadbytečných (40 Kg) závaží, aby vozy s KERS nebyly v nevýhodě.
Právě tady vidím počátek zla, které se táhne dodnes.
Přišla éra temna s ERS.
Kdyby byla ponechána svoboda, tak i dnes jsme mohli sledovat laciné lehké a mrštné štiky proti težkým, předraženým a nemotorným sumcům.
Když byly Cosworthy, které využívali téměř všichni, tak nikomu nic nechybělo a všichni byli spokojení.
Pak přišla éra turba která stojaté vody pořádně rozčísla. Byl to boj jistoty proti brutálnímu výkonu, ale flambující spolehlivosti. Vydrží či nevydrží ten motor až do cíle?
Toť byla otázka každého fanouška, který tehdy závody sledoval. Prostě celý závod v napětí jako dnes zastánci Hondy.
Svou krásu to mělo, leč éra poněkud nákladná, proto se F1 vrátila ke klasice.
Pak přišel KERS. Vot etot těchnika, řekl si divák. cenový rozdíl nebyl až tak moc velký, ale týmy měly ještě na vybranou. Bylo to fajn, jen škoda, že přišel diktát ze směru FIA který nařídil, že vozy bez KERSu si musí přidat nějakých nadbytečných (40 Kg) závaží, aby vozy s KERS nebyly v nevýhodě.
Právě tady vidím počátek zla, které se táhne dodnes.
Přišla éra temna s ERS.
Kdyby byla ponechána svoboda, tak i dnes jsme mohli sledovat laciné lehké a mrštné štiky proti težkým, předraženým a nemotorným sumcům.
Fanda.LH
16:38 18.05.2017 194.228.208.XXX
Jednotný motor by určitě přinesl lepší podívanou, protože by startovní pole výkonnostně srovnal... Ale zase by se zabil komerční potenciál pro automobilky a ty jsou v F1 4, zatímco silné soukromé týmy jen 2... Zbytek žije z roku na rok popř. bez ambicí se drží...
uzivatel002255
16:19 18.05.2017 185.14.233.XXX
Automobilky vydírají.. takže vydíráme taky.. Tak běž běž Marco.. Nebudeš první ani poslední co přišel vyhrál titul a pak zmizel... No a co..
tom11
16:03 18.05.2017 77.48.94.XXX
ten protimluv mě zaujal hned v nadpisu - nechceme vydírání, ale pokud nesplníte naše požadavky odejdeme. v článku se pak dočtu, že nechtějí být vydíráni ( rozuměj když se s nikým nedohodnou na dodávkách motorů, tak chtějí po FIA, aby jim někoho "nezávislého" zajistila ), ale když jim toto pravidla neumožní tak budou uvažovat o odchodu. k tomu snad nic dalšího nemá cenu dodávat !
tímhle u mě zase pan doktor obrovsky vylepšil image RB....
tímhle u mě zase pan doktor obrovsky vylepšil image RB....
dannak
14:42 18.05.2017 172.20.150.XXX
To je (tragi)komediant. Ať už tedy konečně odejdou a bude klid.
Nechtějí být vydíráni automobilkou, ale vlastně už druhou, nebo třetí sezónu, vydírají pořadatele pohrůžkou odchodu, pokud se nesrovnají motory.
Pokud tedy mají takové problémy s Renaultem, nechť si začnou vyvíjet vlastní motory. Brečí už kolikátou sezónu a za tu dobu už mohli mít aspoň prototyp postavenej. Možná by pak i na ten Renault nenadávali tolik, kdyby jim to šlo jak Hondě.
Bohužel, čim dál tim míň sympatickej tým!
Nechtějí být vydíráni automobilkou, ale vlastně už druhou, nebo třetí sezónu, vydírají pořadatele pohrůžkou odchodu, pokud se nesrovnají motory.
Pokud tedy mají takové problémy s Renaultem, nechť si začnou vyvíjet vlastní motory. Brečí už kolikátou sezónu a za tu dobu už mohli mít aspoň prototyp postavenej. Možná by pak i na ten Renault nenadávali tolik, kdyby jim to šlo jak Hondě.
Bohužel, čim dál tim míň sympatickej tým!
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek