DISKUZE K ČLÁNKU "Chceme vyrovnanost, ne vydírání." Marko žádá změnu motorů, jinak Red Bull odejde

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko vysvětluje, proč chce zjednodušit pravidla pro motory a zlevnit jejich vývoj. A jako obvykle varuje případným odchodem rakouské stáje z Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Chceme vyrovnanost, ne vydírání." Marko žádá změnu motorů, jinak Red Bull odejde

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 24.05.2017 09:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» dannak (Hlasovalo 6 lidí) 18.05.2017 14:42
To je (tragi)komediant. Ať už tedy konečně… »
» Jarda (Hlasovali 4 lidé) 18.05.2017 13:30
To co expert popisuje je v GP2. Asi si spletl… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 18.05.2017 15:31
Viděl jsem v parku chlapečka jak kopal kolem sebe… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Přesně totéž mě napadlo... a RedBull by to i vyšlo výrazně levněji.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Co na to říci?
Když byly Cosworthy, které využívali téměř všichni, tak nikomu nic nechybělo a všichni byli spokojení.
Pak přišla éra turba která stojaté vody pořádně rozčísla. Byl to boj jistoty proti brutálnímu výkonu, ale flambující spolehlivosti. Vydrží či nevydrží ten motor až do cíle?
Toť byla otázka každého fanouška, který tehdy závody sledoval. Prostě celý závod v napětí jako dnes zastánci Hondy.
Svou krásu to mělo, leč éra poněkud nákladná, proto se F1 vrátila ke klasice.
Pak přišel KERS. Vot etot těchnika, řekl si divák. cenový rozdíl nebyl až tak moc velký, ale týmy měly ještě na vybranou. Bylo to fajn, jen škoda, že přišel diktát ze směru FIA který nařídil, že vozy bez KERSu si musí přidat nějakých nadbytečných (40 Kg) závaží, aby vozy s KERS nebyly v nevýhodě.
Právě tady vidím počátek zla, které se táhne dodnes.
Přišla éra temna s ERS.
Kdyby byla ponechána svoboda, tak i dnes jsme mohli sledovat laciné lehké a mrštné štiky proti težkým, předraženým a nemotorným sumcům.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

86.49.126.XXX
Ale marže mají očividně skvělé. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

86.49.126.XXX
Jaké má vlastně pan doktor reálné pravomoce?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.135.229.XXX
Helmut vlastně řekl, že nechce být vydírán automobilkou, ale chce vydirat atomobilky a FIA. Je to borec 18

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Má 74 let, klidně to může mít už celou pětiletku.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

194.228.208.XXX
Jednotný motor by určitě přinesl lepší podívanou, protože by startovní pole výkonnostně srovnal... Ale zase by se zabil komerční potenciál pro automobilky a ty jsou v F1 4, zatímco silné soukromé týmy jen 2... Zbytek žije z roku na rok popř. bez ambicí se drží...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002255

uzivatel002255

185.14.233.XXX
Automobilky vydírají.. takže vydíráme taky.. Tak běž běž Marco.. Nebudeš první ani poslední co přišel vyhrál titul a pak zmizel... No a co..

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
nejsou. vždyť se ty jejich rozpuštěné bonpari nedají bez pořádného naředění vodkou vůbec pít! 03

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
té bych to nepřičítal. tohle je dlouhodobější 18.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
ten protimluv mě zaujal hned v nadpisu - nechceme vydírání, ale pokud nesplníte naše požadavky odejdeme. v článku se pak dočtu, že nechtějí být vydíráni ( rozuměj když se s nikým nedohodnou na dodávkách motorů, tak chtějí po FIA, aby jim někoho "nezávislého" zajistila ), ale když jim toto pravidla neumožní tak budou uvažovat o odchodu. k tomu snad nic dalšího nemá cenu dodávat 02!
tímhle u mě zase pan doktor obrovsky vylepšil image RB....

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
To víš, roky jsou tady a s nimi se dostavuje stařecká senilita. 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Viděl jsem v parku chlapečka jak kopal kolem sebe nožičkami a řval na plné kolo. Tak jsem se šel podívat, jestli to není Marko.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
pidro

pidro

88.100.206.XXX
Redbul ať nevydírá a jde radši dělat limonády,v tom jsou dobří.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
dannak

dannak

172.20.150.XXX
To je (tragi)komediant. Ať už tedy konečně odejdou a bude klid.
Nechtějí být vydíráni automobilkou, ale vlastně už druhou, nebo třetí sezónu, vydírají pořadatele pohrůžkou odchodu, pokud se nesrovnají motory.
Pokud tedy mají takové problémy s Renaultem, nechť si začnou vyvíjet vlastní motory. Brečí už kolikátou sezónu a za tu dobu už mohli mít aspoň prototyp postavenej. Možná by pak i na ten Renault nenadávali tolik, kdyby jim to šlo jak Hondě.
Bohužel, čim dál tim míň sympatickej tým!

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jarda

Jarda

192.168.90.XXX
To co expert popisuje je v GP2. Asi si spletl kategorii.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama