DISKUZE K ČLÁNKU "Mysleli jsme si, že to bude snadné. Jsme strašně zklamáni," přiznává šéf Hondy

Sportovní ředitel Hondy Jusuke Hasegawa přiznává, že jejich inženýrský tým podcenit náročnost úkolu postavit konkurenceschopnou pohonnou jednotku pro Formuli 1. Že budou mít velké problémy i s letošní verzí, to odhalili ke konci prosince 2016.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Mysleli jsme si, že to bude snadné. Jsme strašně zklamáni," přiznává šéf Hondy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 12.04.2017 23:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovalo 6 lidí) 05.04.2017 14:59
Celému tomu článku nějak nerozumím. Pokusím se to… »
» skejpa (Hlasovali 4 lidé) 05.04.2017 14:38
Mclarenu je mi líto. Podle mě to nebylo špatné… »
» Marek (Hlasovali 4 lidé) 05.04.2017 20:55
To je hotovo. Mě už ani tak nes.re, že opět mají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Zacnu od konce, nekdo ma takove moznosti jiny ne. Ferrari do toho loni nacpalo nehorazne prachy, snad to ma i Mercedes. Co vse se na tom da testovat netusim.
Jinak vyrobce na 1-valci vyviji to spickove zapalovani HCCI, ktere je dnes asi jedinou moznosti jak se dostat na spciku. Z toho asi pramenil ten optimismus, vykonu asi bylo dost. Pak se udela cely motor a zkousi se ten. Najednou byl problem. Ted se snazi problem pochopit. Nebudem si nalhavat, ze by to byla nejaka prevrtana Sade 100, ale je to dost slozite, kor to co se deje ve valci.
Pokud ten odbornik neni vylozene konstrukter, tak jsou to jen obecne kecy. Kdyby to byla takova hvezda, tak nedela na volne noze a vsichni se o nej perou.
To ze ma auto vybrace neni problem jen motoru, to je jasne, ale to uz pada i na McL, muze si preci tu stolici take nechat postavit a vse si zkouset, otazka je ale jestli by bylo dost casu.
To ze zlepsnei prijde za po nove aerodynamice je jasne. autor tim jasne rika, ze motor se jeste dlouho upravovat asi nebude 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Nemyslim si ze to chce komplet cely motor novy, proc? Jedine snad kvuli vibracim. To je ale dle meho tolik nepali a upravi to asi rychle. Horsi je ten vykon. Dle meho nefunguje to HCCI zapalovani tak jak ma, sice na jednom valci OK, ale pak to asi nechce chodit. Takze to chce dle meho jen pochopit a upravit. Prave ze velky problem bude to pochopit a to zabare hodne casu. Do te doby nema skoro cenu na motoru neco menit. Nez se to pochopi, navrhne reseni, musi se odskouset a je 6 zavodu fuc ani nemrknem. Horsi bude az to pochopi az v puli sezony a co napravne opatreni bude fungovat. Je to slozite.
Jinak to odpiskani cele sezony se opravdu muze klidne stat. Docela me ale stve ta legislativa. Jake kurne potvrzovani konecne specifikace. Pred nejakym desetiletim, by nebyl problem a motor by se pred zavodem mohl klidne vymenit za novou specifikaci. Dnes je posrana cela sezona kvuli nejakym pochybnym regulim, majicim za cil pochybne snizovat naklady.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.41.XXX
Mě to přijde jako by v meziřádku odepsal celou sezonu. Nahrazení jednotlivých (ne tak komplikovaných částí) jako výfukový systém atd. mi přijde jako přelepit náplastí ránu co je zralá na stehy. Honda asi už nepočítá, že tato koncepce půjde extra rozvinout. Co je ale ještě děsivější je to, že to znamená vývoj víceméně zcela nového motoru i pro příští rok, kdy zas nevíme co z toho bude. 17

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

62.240.164.XXX
Celému tomu článku nějak nerozumím. Pokusím se to shrnout pro mě hlupáka. Takže výrobce motorů nějakou blíže nezjištěnou dobu testuje 1 !!!! válec. Asi od května do prosince. Před vánocema to dali dohromady a zjistili, že postavil šrot asi tak o 100 koní horší než na konci loňské sezóny. I přesto vyšla nějaká zpráva ohledně výkonu na úrovni M na konci roku 2016 a optimismus. První asi tak trojité zaražení a nepochopení z mé strany. Loni měli odborníka, který měl zkušenosti s motorem jak M tak R, ale před stavbou motoru po vzoru M ho vyhodili. Další nepochopení.
Na dinamometru to víceméně fungovala a pak v autě ne. Zde je tedy ta (ne)spolehlivost. Pak tedy asi není problém v motoru, ale v převodovce, nebo v uchycení převodovky nebo v uchycení hnací nápravy. Ale dle tvrzení výrobce motoru nechápejme jako, že za to může šasí. Další nepochopení a o to větší, že by ten problém měli pojmenovat. Tak je to buď motor, převodovka, hnací náprava, nebo prostě nějaký špatný a nedokonalý spoj mezi těmito součástkami. Někde, ale je a to, že to dodnes neví je prostě k nepochopení
"Novou" PhJ tedy staví minimálně od vánoc, tedy úpravy na té současné, ale stejně to bude trvat ještě minimálně 2 měsíce. Další nepochopení.
No a pořád vlastně pořádně neví co je za problém, protože až ho pochopí tak ho opraví. Další nepochopení.
Vrchol všeho je, že v článku se mluví o tom, že největším problémem je PhJ, ale na samém konci je věta, že zlepšení se možná dočkáme až McL doveze nový aerodynamický balík. Tak to už opravdu nechápu.
Takže, kde je vlastně problém ???? V PhJ nebo v šasí, nebo je to šrot celé jako komplex ???? Prostě má oblíbená hláška v této souvislosti, tohle není smůla, není to náhoda, ale je to amatérismus, amatérismus, amatérismus !!!!!!!
Mimochodem, mám dotaz. Osobně jsem si myslel, že dnes již jsou dynamometry, které testují motor, převodovku a hnací nápravu jako celek. Nevíte tedy někdo jak to opravdu je ??? Jsou oba tyto přístroje nebo stále existuje pouze ten na holý motor.

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

194.228.11.XXX
Mclarenu je mi líto. Podle mě to nebylo špatné rozhodnutí jít za Hondou, jen Honda měla odvést lepší práci. Ale na všem špatném hledej něco dobrého a já si užívám mistra světa amoleta jak si to drandí na nebodovaných místech :) Modlím se, aby si ho po sezóně nevzal Mercedes, snad budou mít rozum :)

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To my jsme také zklamaní. Počkáme co bude dál, co jiného nám zbývá, čekali jsme trpělivě do teď, budem čekat netrpělivě dál.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu