DISKUZE K ČLÁNKU Kdy Honda zvýší výkon? "Nedokážeme to zaručit," zní z Japonska

Japonský dodavatel pohonných jednotek pro McLaren nedokáže říci, kdy se jim podaří navýšit scházející výkon, kvůli kterému se stáj v F1 potácí na chvostu startovního roštu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kdy Honda zvýší výkon? "Nedokážeme to zaručit," zní z Japonska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 30.03.2017 20:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 3 lidé) 30.03.2017 11:15
"McLaren se buď vzpamatuje a začne být… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 30.03.2017 08:45
Proč třeba u Renaultu víme že v Kanadě přijde… »
» Jindrich K. (Hlasovali 2 lidé) 30.03.2017 11:04
Možná je to tím, že Honda si myslela, že to co… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel002255

    uzivatel002255

    82.208.55.XXX
    Dokud bude v McL Alonso a Boulier - ovzduší se nezlepší.. Podpis: Opravdový fanda McL !!

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Hasegawa:
    "We know it will give us a performance advantage but the biggest risk is whether we can realise that potential this year."

    Tak se zatim zacinaji naplnovat Hasegawovo slova. Snad se brzy ukaze ze ten potencial vyuzit umi. Pokud pridjou s timto tvrzenim, tak je jasne, ze McL musel pocitat s tim, ze to bude sezona od piky jako v 2015 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    já pořád nějak nechápu, jak po roce vývoje můžou přijít s motorem, který je slabší, než loňský. Nespolehlivost chápu, tam je realita jiná než na stolici, ale ten výkon a spotřebu jasně museli vidět.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.186.XXX
      Chápu to tak, že motor je potenciálně silnější než loňský, ale kvůli nespolehlivosti je provozovaný s přiškrceným výkonem.
      Možná z jinýho provozního režimu než byl ten projektovaný vyplývá i jiná spotřeba, ale to už je jenom spekulace.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Vse se dle meho toci kolem zapalovani. Pokud maji hodne chudou smes, budou mit vysoky vykon, nizkou spotrebu a vse bude OK. Jenze se asi objevili problemy se zapalovanim nastavenim, funkci toho predkomurkoveho zapalovani, atd. Kompletni motory vsichni spousteli par tydnu pred testy. Pak se mohli obejvit vibrace a i ty vysoke teploty na ventilech. Takze uprava smesi za bohatsi nizsi teploty, nizsi vykon, vyssi spotreba, kvuli vibracim treba jeste nejaka jina omezeni a je z toho hned vykon na urovni lonska. Nevim kdy presne nastartovali letsoni motor, aby vse mohli vyzkoset a pripadne upravit, predelat. Neverim, ze ten motor jel na nizsi vykon nez lonsky, to by ty rozdily v rychlostech byly vetsi, kvuli letosnimu aeru a velkemu pokroku Ferrari a Mercedesu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        147.228.41.XXX
        Na povídačky o super výkonném motoru Honda, který je pouze přiškrcen kvůli provozním podmínkám už nevěřím. První sezonu se tu šířilo, že má dokonce o 50 koníků víc a jen kvůli spolehlivosti je škrcen. Pak se ukázalo, že je to nespolehlivá líná plečka, které nepomůže ani svěcená voda. Loni tam byl posuv, ale najednou zjistili, že koncept má vyčerpaný vývojový potenciál. Letos? Jako chápu že nový koncept je problémový téměř vždy, ale tady není posuv absolutně v ničem. Jakoby ten motor dělali lidi, kteří si na tu technologii v předchozích dvou letech vůbec nesáhli. Spolehlivost, výkon, spotřeba, údajně i dávkování výkonu, vše je špatně a upřímně s přístupem Hondy se tým jen tak nahoru nepodívá. To by se musel stát opravdu zázrak a muselo tam někoho něco osvítit, protože japoncí sice dřou jako mravenci, ale občas naprosto zbytečně, protože vymýšlí něco co už je dávno vymyšleno.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          193.86.205.XXX
          jo, jo. bejt to číňani, tak už to dávno okopírovali 18.
          bohužel zde se patrně negativně projevuje japonská povaha a jistá uzavřenost, upnutost na vlastní řešení a neochota naslouchat. Hagesavova slova ( v jiném článku ) o tom, že cítí od týmu ( McL ) tlak mě fakt dostala. to jsem nevěděl, jestli si dělá srandu. ale on to asi myslel úplně vážně.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    213.226.252.XXX
    Podle mě je to takhle.
    Alonso i McLaren si veřejně upustili na Japonce už moc páry.
    A ti teď už nemají kam spěchat. Kdybych já byl jimi už bych jednal s jinými týmy stejně jako McLaren už zjišťuje možnosti u Mercedesu.
    Týmů je dost a ideální je Redbull, který až Renault začne být konkurenceschopný nebude Renaultu až tolik chybět. Menší týmy by zase dávali větší prostor pro vlastní prezentaci Hondy.
    Já věřím, že se Honda poučila z minulého útěku z F1 a tentokrát už vytrvá.
    McLaren se buď vzpamatuje a začne být trpělivý i za cenu, že stráví ještě několik let ve středu pole. Ale kydat špínu na Hondu stejně do zítřka nic nezlepší.
    Největší chybou, nakonec se ukazuje, byl příchod Alonsa. Mají drahého jezdce a k ničem, klidně bych se ho zbavil a dal tam nějakého levnějšího a talentovaného. Akorát že oni to berou opačně - berou to tak, že Alonso je poslední marketingový trhák, který jim zbyl, Což je také pravda, ale Hondu už ztratili, jedině, že by se rychle vzpamatovali. Honda už přestane panikařit a začne pracovat s trpělivostí. S tím, že teď její Image bude zdobit to že nepodlehla, Zůstala Japonská a nakonec to dokáže a i účastí něco získá. Redbull s Hondou za pár let možná bude dobrá kombinace 01 (Nebo William či Hass)

    + 0 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.186.XXX
      "McLaren se buď vzpamatuje a začne být trpělivý i za cenu, že stráví ještě několik let ve středu pole. Ale kydat špínu na Hondu stejně do zítřka nic nezlepší."

      Aktuálně by byl McLaren určitě nadšenej, kdyby dostal od Hondy motor, se kterým by mohli pomýšlet na střed pole. Ale s přihlédnutím k tomu, co jim Honda poskytuje, jsem ještě nečetl žádné prohlášení od McLarenu nebo jeho pilotů, které by se dalo označit za kydání špíny. Spíš to byly pokusy o co nejjemnější popis reality.

      A příchod Alonsa možná chybou byl. Pro tým -protože jestli Alonso se vším svým talentem a zkušenostmi urve 13.místo v kvaldě, zatímco nadějná superhvězda budoucnosti Vandoorne je 18. fakt nehraje roli- i pro Alonsa samotného -který v McLarenu utápí svoje možná poslední dobré roky. Je ve věku, kdy se to může kdykoliv zlomit a bude na odpis.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Máš to velmi pomotané. Nemá se vzpamatovat McLaren tím že bude jen tiše poslední a trpělivě čekat, ono vše má své hranice, a ten kdo se musí především vzpamatovat je očividně Honda. To že jsou v McLarenu na ně již otevřeně přísný je už důsledek neudržitelné situace. RB by se s nima nepáral už dávno. Honda musí mít především trochu důstojný produkt, je zde třetí rok a nemaj!

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        To by u McL mohli cekat i 10, 20 let a nic. Honda byla nepripravena. Je otazka, jestli ji do toho brzkeho vstupu nenatlacil McL. Docela si zacinam myslet ze to tak bylo, protoze si McL rikal, ze s Mercedesem si na tovarni tym neskrtne. A ta nezkusenost Hondy a brzky vstup se jim vymstila.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Bohužel mi přijde že si to u Hondy představovali jak Hurvínek válku, no a jestli McLarenu jen kejvali a kejvali a bude, všechno bude, uděláme, první řada, .... a pak přišla realita.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001890

            uzivatel001890

            213.226.252.XXX
            Oni asi věřili, že udělají dobrý motor, měli nějakou koncepci a od ní čekali kvalitu. Ta ale selhala od té doby je to chaos. To bych rád věděl co jako chtějí za dva měsíce přivézt? To leda odlijou maličko jiný blok, vyměněji pár kabelů a dílů, napíší nový SW ... a bude to zase nejhorší motor.
            Nakoupit informace a lidi v Evropě evidentně nechtějí, protože to už by vlastně nebyl motor Honda, ale jakýsi mix kopie všch co by jim řekli jak ot dělají konkurenti - tohle asi stejně budou muset udělat, ale jen z části a nepostavit na tom vše.... Prostě Honda bude muset kromě robotů začít zkouma pěkně od základu i tohle a to bude na několik let. Pro Williams Nebo Hass ideální!... počkat si a pak se s Hondou dostat dopředu. A kdyby ne nic se tolik neděje, pokud udržeji finance OK - komu záleží na tom že je Sauber poslední a nebo 5? Mě ne a Honda by prostě jen měla účast v F1 a výzkum a vývoj kolem hybridů ....
            Ale tohle asi McLaren neunese (podle mě mylně, neb pokud do toho nebudou sypat miliardy... už jsou vlastně v pozici Williamsu, jen to ještě nevědí

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              No nemáš pravdu, pokud by Honda měla setrvat s bezkonkurenčně nejhorší pohonnou jednotkou ještě několik let, kde je s ní i McLaren na posledním místě, tak proč by měla to samé dělat se Sauberem? Tam ten vztah vznikl na určité prestiži, proto i Honda přispívá nemalou částkou, no vyměnit tým by pro Hondu nebyl nijak přínosný, to už by dávalo smysl se prostě stáhnout a dělat si vše zcela neomezeně na svém dvorku. Realita je pro Hondu v tuto chvíli taková že jen výkonnostní vzestup má pro ni smysl, jinak je pro ni lepší vyhnout se trápení, stáhnout se a zcela bez omezení vyvíjet. Věc je taková že McLaren bude mít smluvně nejspíše hodně navrch, a podle mě nezacházej dál víc než si mohou dovolit, nebo než si chtěj dovolit. Ta kritika již není nahodilým zbrklým jevem, je to promyšlený systematický cílený počin ze strany McLarenu, jenž sleduje maximální tlak na Hondu tak, aby to bylo přijatelné pro obě strany.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.73.XXX
              Zaklad se menit moc nebude, v tom zakopany pes nebude. Verim ze je problem v zapalovani, vse tomu nasvedcuje. To se za dva mesice vyresit da, pokud tam neni totalni chyba v navrhu a to snad nebude. Jaky vliv na to mela zmena dodavatel paliv, maziv lze jen tezko posoudit.

              "Co Honda v roce 2017 změní na své pohonné jednotce?

              Pokud jde o pohonnou jednotku pro příští rok, Honda se již rozhodla, jakou cestou půjde. Větší změny v konstrukci ji umožní zrušení systémů žetonů: "Podle pravidel můžeme zcela přepracovat vnitřek motoru. Začali jsme tedy se spalovací komorou a uspořádáním od nuly. Spalování a motor s vnitřním spalováním budou tvořit ty největší rozdíly," prozrazuje šéf Hondy.

              Ferrari (loni) a letos Renault dosáhli velkých pokroků díky po přijetí technologie tryskového zapalování, které používá Mercedes od počátku hybridní turboéry. Honda údajně na jejím zavedení od roku 2017 spolupracuje se svým palivovým partnerem ExxonMobil.

              Hasegawa ale nechce rozebírat technické podrobnosti: "Nebudu to zveřejňovat, protože jde o klíčovou oblast. Samozřejmě, že se ve výzkumu věnujeme každé možnosti, ale neřeknu, co přesně zavedeme."



              Zdroj: [odkaz na stránku]

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.41.XXX
      Ty asi nevíš jak funguje vazba dodavatel, zákazník co? Nechápu proč by měl McLaren jezdit poslední a plácat Hondu po ramenou, když Honda poškozuje svými výrobky jméno McLarenu (mimochodem druhého nejúspěšnějšího týmu v historii F1)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Proč třeba u Renaultu víme že v Kanadě přijde upgrade, a Honda neví vlastně ani kdy ani kolik? Mě to opravdu přijde že Honda jako jediná nemá nějakou plánovanou a cílenou strukturu práce, ale jen "prostě na tom makáme a uvidíme".

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama