DISKUZE K ČLÁNKU Kdy Honda zvýší výkon? "Nedokážeme to zaručit," zní z Japonska
Japonský dodavatel pohonných jednotek pro McLaren nedokáže říci, kdy se jim podaří navýšit scházející výkon, kvůli kterému se stáj v F1 potácí na chvostu startovního roštu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kdy Honda zvýší výkon? "Nedokážeme to zaručit," zní z Japonska
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel001639
08:53 30.03.2017 89.111.77.XXXZacinam si myslet, ze vstup Hondy do F1 byla chyba z duvodu velke nepripravenosti a nechapani tahu na branku, kterou tento "sport" vyzaduje. Prijde mi ze Honda to bere jako technicke cviceni, ze ji vlastne o nic nejde a investuje do vyzkumu, ktery si pak overuje na trati. S pristupem jaky ma bych videl vyvoj jednotky tak 5 let dopredu a pak teprve mel nasledovat vstup do F1 a ne 1 rok vyvoje a vyvoj za pochodu. Pokud s takovymto pristupem chteli do F1 opravdu vstoupit, tak si meli vybrat Sauber nebo nejaky podobny tym, ktrey mohli dobre sponzorovat.
Pokud ta jednotka pristi rok nebude na spici, tak bych uz asi zacal s vyvojem pro rok 2021, aby to stihli vas a ne az se s touto specifikaci bude koncit.-
-
uzivatel001639
09:24 30.03.2017 89.111.73.XXXMusi zabrat, jinak bych se nedivil, kdyby se s ni McL rozloucil. Nevadi mi ze nestaci na Mercedes, ikdyz po 4 letch vyvoje, by tak klidne mohlo byt. Vadi mi ze neni na urovni Renaultu, ikdyz ten vyvoj nema tak dlouhy jako ostatni motorari, tak preci jen od nich cekal clovek trosku vice. Letos musi zabrat a pristi rok uz neni duvod nebyt na urovni Mercedesu.
-
-
-
Jindrich K.
11:04 30.03.2017 89.102.157.XXXMožná je to tím, že Honda si myslela, že to co vytvořili bude 100% stačit, že to je cesta. A najednou BUM, zjistlili, že celej koncept je k ničemu. Vzhledem k tomu, že i Sauber s loňským Ferrari jim zatápěl. Jo v závodě měli snížený výkon, ale oni ho asi měli už od začátku málo. Teď neví co předělat, jak to udělat. Oni neví kde ztracený koníky najdou, jak tedy mají vědět kdy je najdou, že ?-
uzivatel001639
11:50 30.03.2017 89.111.77.XXXOni vi kde je najdou, ale vyvoj a vyzkum zapalovani neudelas pres noc
Podle me jsou na dobry ceste, ale jestli Mercedes vyvijel tohle zapalovani o nekolik let drive a nasadil ho uz v roce 2014, tak maji proste nekolik let vyvoje naskok. to se neda zsthnout pres zimu, kor kdyz si chce vse Honda delat sama. Nejvesti problem u Hondy nebude technika, lidi, ale cas, ktery proste nema
Problem se asi bude tykat toho HCCI spalovani, ktere ma prinest kone a nizsi spotrebu a zatim neprinasi. Meli ho nasadit letos. No a jak sm slyseli, je problem s ventily. Zatim to klidne muze byt tak, ze to prineslo akorat zvysene vibrace a prihrivani ventilu, jak zde uvadel PH. To vse napovida, ze to spalovani nefunguje jak ma. Proto ai tak kratky cas na novy motor. Do 2 mesicu to asi upravi pujde, preci jen se nejedna o komplet novy motor, ale jen upravu zapalovani, hlava, vstriky atd. Verim ze to lesos daji dohromady a posun nahoru bude.
A kdyz ne letos tak pristi a kdyz ne pristi, tak pres pristi Ja jim verim, hlavne aby byla moznost to v nejakem tymu videt na draze
Jen je divne, ze na to prehrivani neprisli uz pri testech na dynamometru, nebo prisli a nestihli to do zimnich testu odstranit. Motory startovali chvilku pred testy. Problem by mohl nastat, kdyby se jim to nedarilo cely rok odstranit, to by asi moc koniku nepridali-
Jindrich K.
13:11 30.03.2017 89.102.157.XXXTvou víru ti neberu Ale já tomu nevěřím. Každý rok každý výrobce vypustí do nové sezony to nejlepší co má. V předsezonních testech se obvykle ukáže kdo vypustil to nejlepší. U Hondy se přece nemůžou tak dlouho vymlouvat na to, že neměli dost času. Nejde o čas, ale jak ho využiješ. No Mercedes ho využívá dobře, Honda špatně. To je realita. Možná se vzchopí, trochu. Alonso zas někde urve pátý místo, všichni budou šťastný, říkat, že příští rok jim zas zatopí a v předsezonních testech budou zas čumět. Jasný, vždy se můžou zvednout, ale nevím. jejich motor nemá výkon, žere jako tank a má divný vibrace ... Kurňa ve 3 sezoně ? To mi připomíná poslední roky kdy se ve F1 objevolval Cosworth. Podmínky měli v podstatě stejný, ale mít Cosworth znamenalo být bez výkonu. Teď mít Hondu znamená být bez výkonu. O Hondu by teď snad neměl zájem ani Sauber, pokud by nešlo o peníze.-
uzivatel001639
13:59 30.03.2017 89.111.77.XXXJe to o vyvoji a ten je dlouhodoby. Nikdo nevi, ajk dlouho se tomu zapalovani venoval Mercedes a mel ho uz v roce 2014. V tom je dle meho zakopany pes, zakopany vykon i spotreba.
Podivej se na ERS, druhy rok spicka, proc by nemeli vyladit to zapalovani? Nerikam, ze to bude trvat dva mesice nebo pul roku, mozna rok, ale mozna az pristi tezko rici, musi vyvijet a to proste chce cas.
Honda narozdil od Cosworthu do toho sype hrozny penize, takze predpokladam, ze na tom delaji jich nejlepsi lidi. Verim ze se to povede, ale za jak dlouho??? Uvidime, na konci roku budem vedet vice, ted jen muzem cekat a pak hodnotit-
Jindrich K.
19:45 30.03.2017 89.102.157.XXXV tom co říkáš máš sice pravdu, ale nemůžou každý rok začínat poslední a pak něco honit. To zaprvé a zadruhé je sice hezké, že Honda sype peníze, ale pokud je nedokáže správně využít (to je podobný jako s tím časem), tak ty prachy sype z okna. Já věřím, že kapacity, lidi i potenciál mají, ale vždy to nestačí. A jim to fakt nestačí.
-
-
-
-
-
-
uzivatel001639
08:34 30.03.2017 89.111.77.XXXVi nekdo jestli uz Honda ma to specialni zapalovani co maji ostatni tymi? Uz jsem se tu na to nekolikreat ptal, ale bez odpovedi. Melo by se jednat o HCCI zapalovani s predkomurkovym zapalovanim a nebo nebo neco podobneho???-
-
uzivatel001639
09:01 30.03.2017 89.111.73.XXXIkdyz jsem na jinych strankach loni v cervnu cetl, ze posledni se k tomu pripoji Renault, tak se zase nekde uvadelo, ze snad Honda az od letosniho roku. Tak jsem si rikal, to ji posune dopredu. No a mam pocit, ze to proste jeste nemaji, ze to nechodi jak ma. Kdyz si prectu k tomu info, tak to dle meho bude dost zasadni a jestli si to chtej vyvijet sami, proc ne, ale cas proste moc neni. Pokud by byli v TOP3 proc ne, ale byt skoro posledni, to uz je smutne.-
Petr
09:27 30.03.2017 109.81.245.XXXPtal jsem se na to, nikdo z McLarenu mi to zatím nepotvrdil a Honda se o svých technologiích bavit vůbec nechce, atmosféra je trochu napjatá. Proto si myslím, že to ještě nemají - i vzhledem k tomu, jak moc museli na rozdíl od ostatních šetřit palivo (dnes ráno jsem o tom mluvil s Ericem, překvapilo mě to, detaily žel nemůžu rozebírat).-
uzivatel001639
09:38 30.03.2017 89.111.73.XXXPtal jsem se te na to tady nekolikrat, pak uz jsem ale nevedel kde vsude a tak jsem nemohl vse zkontrolovat jestli si reagoval. Takze diky ti za reakci.
Jinak jak rikal Alik, ze musel na konci setrit palivo, tak jsem si hned rikal, ze to asi nemaji. Nebo jedine ze by to nechodilo, tak jak bylo v planu, mozna to zpusobuje ty vetsi vibrace a mapovanim se to nepodarilo odstranit a vysledek byl kvuli spolehlivosti provoz na nizsim vykonu. Proto mozna to predelavani, chce to proste treba jen vyladit. Uvidime pokrok v puli sezony. Proste to zapalovani je slozite a chce to delsi vyvoj i u profi organizaci, ktere se na to specializuji. Jestli Honda zacala od piky, tak se nedivim, ze jim to trva tak dlouho. Je fakt, ze ale az se dostanou na spicku, budou mit vse zmakle, vsemu rozumnet a na vse rychle reagovat, ale ten cas, ten fakt moc neni
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001639
08:26 30.03.2017 89.111.73.XXXJe otazka, jak chce Honda byt v F1 dlouho. Pokud to mysli dlouhodobe, tak treba i pro Sauber by to nebyl az tak spatny dodavatel, pokud by jim jeste dodaval motory rekneme v ramci reklamy. Honda by mohla vyvijet a az by se dostala na vrchol, tak by urcite sehnala i jine odberatele.
Pro McL ma smysl setrvat u Hondy jeste letos a podle pokroku bych to dal jeste pristi rok. Pokud se ani pristi rok nikam vyrazne nepohnou, tak uz asi do roku 2021 nelze cekat zazrak, ikdyz nikdo nikdy nevi.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek