DISKUZE K ČLÁNKU Kdy Honda zvýší výkon? "Nedokážeme to zaručit," zní z Japonska

Japonský dodavatel pohonných jednotek pro McLaren nedokáže říci, kdy se jim podaří navýšit scházející výkon, kvůli kterému se stáj v F1 potácí na chvostu startovního roštu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kdy Honda zvýší výkon? "Nedokážeme to zaručit," zní z Japonska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 30.03.2017 20:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 3 lidé) 30.03.2017 11:15
"McLaren se buď vzpamatuje a začne být… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 30.03.2017 08:45
Proč třeba u Renaultu víme že v Kanadě přijde… »
» Jindrich K. (Hlasovali 2 lidé) 30.03.2017 11:04
Možná je to tím, že Honda si myslela, že to co… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Zacinam si myslet, ze vstup Hondy do F1 byla chyba z duvodu velke nepripravenosti a nechapani tahu na branku, kterou tento "sport" vyzaduje. Prijde mi ze Honda to bere jako technicke cviceni, ze ji vlastne o nic nejde a investuje do vyzkumu, ktery si pak overuje na trati. S pristupem jaky ma bych videl vyvoj jednotky tak 5 let dopredu a pak teprve mel nasledovat vstup do F1 a ne 1 rok vyvoje a vyvoj za pochodu. Pokud s takovymto pristupem chteli do F1 opravdu vstoupit, tak si meli vybrat Sauber nebo nejaky podobny tym, ktrey mohli dobre sponzorovat.
      Pokud ta jednotka pristi rok nebude na spici, tak bych uz asi zacal s vyvojem pro rok 2021, aby to stihli vas a ne az se s touto specifikaci bude koncit.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Letos Honda musí zabrat, sezona je dlouhá a snad budem svědky toho jak se tam Honda postupně dostává.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Musi zabrat, jinak bych se nedivil, kdyby se s ni McL rozloucil. Nevadi mi ze nestaci na Mercedes, ikdyz po 4 letch vyvoje, by tak klidne mohlo byt. Vadi mi ze neni na urovni Renaultu, ikdyz ten vyvoj nema tak dlouhy jako ostatni motorari, tak preci jen od nich cekal clovek trosku vice. Letos musi zabrat a pristi rok uz neni duvod nebyt na urovni Mercedesu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.102.157.XXX
      Možná je to tím, že Honda si myslela, že to co vytvořili bude 100% stačit, že to je cesta. A najednou BUM, zjistlili, že celej koncept je k ničemu. Vzhledem k tomu, že i Sauber s loňským Ferrari jim zatápěl. Jo v závodě měli snížený výkon, ale oni ho asi měli už od začátku málo. Teď neví co předělat, jak to udělat. Oni neví kde ztracený koníky najdou, jak tedy mají vědět kdy je najdou, že ?

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Oni vi kde je najdou, ale vyvoj a vyzkum zapalovani neudelas pres noc 03
        Podle me jsou na dobry ceste, ale jestli Mercedes vyvijel tohle zapalovani o nekolik let drive a nasadil ho uz v roce 2014, tak maji proste nekolik let vyvoje naskok. to se neda zsthnout pres zimu, kor kdyz si chce vse Honda delat sama. Nejvesti problem u Hondy nebude technika, lidi, ale cas, ktery proste nema

        Problem se asi bude tykat toho HCCI spalovani, ktere ma prinest kone a nizsi spotrebu a zatim neprinasi. Meli ho nasadit letos. No a jak sm slyseli, je problem s ventily. Zatim to klidne muze byt tak, ze to prineslo akorat zvysene vibrace a prihrivani ventilu, jak zde uvadel PH. To vse napovida, ze to spalovani nefunguje jak ma. Proto ai tak kratky cas na novy motor. Do 2 mesicu to asi upravi pujde, preci jen se nejedna o komplet novy motor, ale jen upravu zapalovani, hlava, vstriky atd. Verim ze to lesos daji dohromady a posun nahoru bude.
        A kdyz ne letos tak pristi a kdyz ne pristi, tak pres pristi 12 Ja jim verim, hlavne aby byla moznost to v nejakem tymu videt na draze 12

        Jen je divne, ze na to prehrivani neprisli uz pri testech na dynamometru, nebo prisli a nestihli to do zimnich testu odstranit. Motory startovali chvilku pred testy. Problem by mohl nastat, kdyby se jim to nedarilo cely rok odstranit, to by asi moc koniku nepridali

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          89.102.157.XXX
          Tvou víru ti neberu 11 Ale já tomu nevěřím. Každý rok každý výrobce vypustí do nové sezony to nejlepší co má. V předsezonních testech se obvykle ukáže kdo vypustil to nejlepší. U Hondy se přece nemůžou tak dlouho vymlouvat na to, že neměli dost času. Nejde o čas, ale jak ho využiješ. No Mercedes ho využívá dobře, Honda špatně. To je realita. Možná se vzchopí, trochu. Alonso zas někde urve pátý místo, všichni budou šťastný, říkat, že příští rok jim zas zatopí a v předsezonních testech budou zas čumět. Jasný, vždy se můžou zvednout, ale nevím. jejich motor nemá výkon, žere jako tank a má divný vibrace ... Kurňa ve 3 sezoně ? To mi připomíná poslední roky kdy se ve F1 objevolval Cosworth. Podmínky měli v podstatě stejný, ale mít Cosworth znamenalo být bez výkonu. Teď mít Hondu znamená být bez výkonu. O Hondu by teď snad neměl zájem ani Sauber, pokud by nešlo o peníze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            Je to o vyvoji a ten je dlouhodoby. Nikdo nevi, ajk dlouho se tomu zapalovani venoval Mercedes a mel ho uz v roce 2014. V tom je dle meho zakopany pes, zakopany vykon i spotreba.
            Podivej se na ERS, druhy rok spicka, proc by nemeli vyladit to zapalovani? Nerikam, ze to bude trvat dva mesice nebo pul roku, mozna rok, ale mozna az pristi tezko rici, musi vyvijet a to proste chce cas.
            Honda narozdil od Cosworthu do toho sype hrozny penize, takze predpokladam, ze na tom delaji jich nejlepsi lidi. Verim ze se to povede, ale za jak dlouho??? Uvidime, na konci roku budem vedet vice, ted jen muzem cekat a pak hodnotit

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jindrich K.

              Jindrich K.

              89.102.157.XXX
              V tom co říkáš máš sice pravdu, ale nemůžou každý rok začínat poslední a pak něco honit. To zaprvé a zadruhé je sice hezké, že Honda sype peníze, ale pokud je nedokáže správně využít (to je podobný jako s tím časem), tak ty prachy sype z okna. Já věřím, že kapacity, lidi i potenciál mají, ale vždy to nestačí. A jim to fakt nestačí.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Vi nekdo jestli uz Honda ma to specialni zapalovani co maji ostatni tymi? Uz jsem se tu na to nekolikreat ptal, ale bez odpovedi. Melo by se jednat o HCCI zapalovani s predkomurkovym zapalovanim a nebo nebo neco podobneho???

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Furt povídali o tom že dělaj něco podobného ale svého. Zda to již maj nemám tucha, to je myslím ta druhá stránka metodiky práce v Hondě, nic se nedostane dovnitř, na vše chtěj přijít sami, a ani se nic nedostává ven.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Ikdyz jsem na jinych strankach loni v cervnu cetl, ze posledni se k tomu pripoji Renault, tak se zase nekde uvadelo, ze snad Honda az od letosniho roku. Tak jsem si rikal, to ji posune dopredu. No a mam pocit, ze to proste jeste nemaji, ze to nechodi jak ma. Kdyz si prectu k tomu info, tak to dle meho bude dost zasadni a jestli si to chtej vyvijet sami, proc ne, ale cas proste moc neni. Pokud by byli v TOP3 proc ne, ale byt skoro posledni, to uz je smutne.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Ptal jsem se na to, nikdo z McLarenu mi to zatím nepotvrdil a Honda se o svých technologiích bavit vůbec nechce, atmosféra je trochu napjatá. Proto si myslím, že to ještě nemají - i vzhledem k tomu, jak moc museli na rozdíl od ostatních šetřit palivo (dnes ráno jsem o tom mluvil s Ericem, překvapilo mě to, detaily žel nemůžu rozebírat).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Ptal jsem se te na to tady nekolikrat, pak uz jsem ale nevedel kde vsude a tak jsem nemohl vse zkontrolovat jestli si reagoval. Takze diky ti za reakci.
            Jinak jak rikal Alik, ze musel na konci setrit palivo, tak jsem si hned rikal, ze to asi nemaji. Nebo jedine ze by to nechodilo, tak jak bylo v planu, mozna to zpusobuje ty vetsi vibrace a mapovanim se to nepodarilo odstranit a vysledek byl kvuli spolehlivosti provoz na nizsim vykonu. Proto mozna to predelavani, chce to proste treba jen vyladit. Uvidime pokrok v puli sezony. Proste to zapalovani je slozite a chce to delsi vyvoj i u profi organizaci, ktere se na to specializuji. Jestli Honda zacala od piky, tak se nedivim, ze jim to trva tak dlouho. Je fakt, ze ale az se dostanou na spicku, budou mit vse zmakle, vsemu rozumnet a na vse rychle reagovat, ale ten cas, ten fakt moc neni

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            A můžete alespoň sdělit zda nespokojenost McLarenu a tamní atmosféra je již tak špatná, že letošní předčasné ukončení partnerství Hondy a McLarenu začíná být velmi reálnou možností?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    89.24.109.XXX
    Ať vezmou přechodně do roku 2021 motor Mercedesu a Hondu v klidu nechají vyvinout motor nové generace podle nových pravidel.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.209.XXX
      Do toho Honda nepůjde. Je smutné, že do tříletého vývoje, který vlastně nepřinesl vůbec nic nasypala už spoustu peněz. Pochybuji, že se nějaká stáj k Hondě připojí, tudíž by se podle mého v případě odchodu McLarenu Honda opět stáhla z F1.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Je otazka, jak chce Honda byt v F1 dlouho. Pokud to mysli dlouhodobe, tak treba i pro Sauber by to nebyl az tak spatny dodavatel, pokud by jim jeste dodaval motory rekneme v ramci reklamy. Honda by mohla vyvijet a az by se dostala na vrchol, tak by urcite sehnala i jine odberatele.
        Pro McL ma smysl setrvat u Hondy jeste letos a podle pokroku bych to dal jeste pristi rok. Pokud se ani pristi rok nikam vyrazne nepohnou, tak uz asi do roku 2021 nelze cekat zazrak, ikdyz nikdo nikdy nevi.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama