DISKUZE K ČLÁNKU "Cíl splněn, podařilo se nám snížit degradaci pneumatik," hlásí Pirelli
Pirelli tvrdí, že se jím u nových pneumatik podařilo snížit degradaci. Definitivní potvrzení ale přinesou až první závody, protože během vývoje testovalo pouze s upravenými staršími monoposty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Cíl splněn, podařilo se nám snížit degradaci pneumatik," hlásí Pirelli
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» achmed-cz
(Hlasoval 1 člověk)
09.01.2017 16:19
to zadání mělo vést k vyššímu počtu pitstopů. Ve… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
achmed-cz
16:19 09.01.2017 212.24.138.XXX
to zadání mělo vést k vyššímu počtu pitstopů. Ve skutečnosti ale vedlo jen k tomu, že týmy gumy co nejvíc šetří, aby měly pitstopů co nejmíň.
Podle mě je velmi hloupé, že pravidla stanovují povinné použití tvrdší směsi - jakákoliv snaha o agresivnější strategii je tím neutralizována.
Povolení 3 směsí od loňské sezony bylo přínosem, ale stanovil bych v tom ještě více volnosti - ať si klidně jede jeden tým na 1 zastávku s tvrdšími gumami, a jiný na 3 zastávky s ultraměkkými. Na tom nebylo nic špatného.
Podle mě je velmi hloupé, že pravidla stanovují povinné použití tvrdší směsi - jakákoliv snaha o agresivnější strategii je tím neutralizována.
Povolení 3 směsí od loňské sezony bylo přínosem, ale stanovil bych v tom ještě více volnosti - ať si klidně jede jeden tým na 1 zastávku s tvrdšími gumami, a jiný na 3 zastávky s ultraměkkými. Na tom nebylo nic špatného.
tom11
10:04 09.01.2017 77.48.94.XXX
původní zadání ( když Pirelli vstupovalo do F1 ) přeci bylo - udělejte gumy, které moc nevydrží, ať máme provoz v boxech, tím se něco děje a bude to zajímavé.
tak nějak ale nevím, jestli je to takto úplně dobře. pamatujeme si situaci, kdy se dal závod odjet na jedněch gumách. teď máme jedno přezutí z povinnosti. ale asi než trvanlivější gumy, které vydrží dlouhou trasu by to chtělo gumy, na které půjde naplno tlačit, a po patnácti-dvaceti kolech je vyměnit a bude to výhodnější, než je šetřit a neměnit je.
ale jak to udělat.......
tak nějak ale nevím, jestli je to takto úplně dobře. pamatujeme si situaci, kdy se dal závod odjet na jedněch gumách. teď máme jedno přezutí z povinnosti. ale asi než trvanlivější gumy, které vydrží dlouhou trasu by to chtělo gumy, na které půjde naplno tlačit, a po patnácti-dvaceti kolech je vyměnit a bude to výhodnější, než je šetřit a neměnit je.
ale jak to udělat.......
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek