DISKUZE K ČLÁNKU

Jak to bylo v roce 2016 s rychlostním rekordem a jak nás Williams svými údaji mátl

V letošní sezóně došlo po delší době k překonání rychlostního rekordu, který FIA oficiálně neeviduje. Jakou má hodnotu, kdo a kdy ho stanovil? Williamsem proklamovaných 378 km/h z Baku neplatí - nejednalo se o přesný údaj. Vše se ale po komunikaci s týmem vyjasnilo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak to bylo v roce 2016 s rychlostním rekordem a jak nás Williams svými údaji mátl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 23.12.2016 17:55 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    Petře, díky za výborný článek 01.
    jen drobný překlep v posledním odstavci - předpokládá se, že časy na kolo nepoklesnou o 5 sekund, ale naopak. alespoň se o tom pořád tak mluví. skutečnost uvidíme 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      195.168.247.XXX
      Díky Tome. Jak to myslíš s těmi časy, že o pět sekund na kolo stoupnou?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        193.86.205.XXX
        máš samozřejmě pravdu a máš to v článku správně. já už asi za celý ten rok bez pořádného oddechu nedokážu správně vnímat text 05. asi už opravdu potřebuju vánoční klid, pročistit hlavu a případně provést kompletní reset.03.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama