DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli: Vozy budou v roce 2017 sedět v zatáčkách jako přibité
Podle sportovního ředitele Pirelli Paula Hemberyho budou monoposty příští rok v zatáčkách přikované zemi a pilotům budou připadat, jako by jezdili jako na kolejích. Na vyšší výkonnost v zatáčkách poukazuje také technický ředitel Force Indie Andy Green.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pirelli: Vozy budou v roce 2017 sedět v zatáčkách jako přibité
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
11:15 24.08.2016 37.188.239.XXXSe přiznám, že jsem z toho trošku zmatený.
- menší rozdíl mezi rychlostí na rovince a rychlostí v zatáčce => méně agresivní (nebo méně agresivního) brzdění před zatáčkou => menší prostor pro chybu = méně drama
- jízda jako po kolejích v zatáčkách => menší prostor pro chybu = menší drama
- větší přední křídlo a širší auto => větší aerodynamický grip a v kombinaci s nižším zadním křídlem => větší závislost na čistém vzduchu => problém jet blízko za soupeřem v zatáčkách = menší drama
Fakt jsme tohle chtěli?-
airwar1939
12:35 24.08.2016 77.240.188.XXXPlus širší auto = méně prostoru na předjetí.
Také tomu moc nerozumím, a celkem se bojím že příští sezona bude jednak nudnější, díky tomu, že se zvětší rozestupy mezi soupeři, díky trvanlivějším pneu a také díky autům co budou méně náchylné na chybu.-
TarAg
03:24 25.08.2016 81.201.48.XXXUz se inzenyri , nevim ze ktery staje, vyjadrili, ze v zadani nebylo nic o predjizdeni. Jen a pouze jak zrychlit auta o 5-6 sekund na kolo. Tak jim to dodali. Dalsi pripad spatnyho zadani, ktery nejspis zplodi spatny vysledky.
Kridla meli nechat nahore, predni kridlo zmensit a dat mu rovny boky, aby se o nej tolik neparaly pneumatiky.
Takze: sirsi gumy - OK, sirsi ayta - OK, zbytek - KO.
-
-