DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli: Vozy budou v roce 2017 sedět v zatáčkách jako přibité

Podle sportovního ředitele Pirelli Paula Hemberyho budou monoposty příští rok v zatáčkách přikované zemi a pilotům budou připadat, jako by jezdili jako na kolejích. Na vyšší výkonnost v zatáčkách poukazuje také technický ředitel Force Indie Andy Green.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli: Vozy budou v roce 2017 sedět v zatáčkách jako přibité

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 25.08.2016 03:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasoval 1 člověk) 24.08.2016 14:42
Možná jen snaha oddálit F1 od GP2. Nic dalšího v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.239.XXX
    Se přiznám, že jsem z toho trošku zmatený.
    - menší rozdíl mezi rychlostí na rovince a rychlostí v zatáčce => méně agresivní (nebo méně agresivního) brzdění před zatáčkou => menší prostor pro chybu = méně drama
    - jízda jako po kolejích v zatáčkách => menší prostor pro chybu = menší drama
    - větší přední křídlo a širší auto => větší aerodynamický grip a v kombinaci s nižším zadním křídlem => větší závislost na čistém vzduchu => problém jet blízko za soupeřem v zatáčkách = menší drama

    Fakt jsme tohle chtěli?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      Plus širší auto = méně prostoru na předjetí.

      Také tomu moc nerozumím, a celkem se bojím že příští sezona bude jednak nudnější, díky tomu, že se zvětší rozestupy mezi soupeři, díky trvanlivějším pneu a také díky autům co budou méně náchylné na chybu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • TarAg

        TarAg

        81.201.48.XXX
        Uz se inzenyri , nevim ze ktery staje, vyjadrili, ze v zadani nebylo nic o predjizdeni. Jen a pouze jak zrychlit auta o 5-6 sekund na kolo. Tak jim to dodali. Dalsi pripad spatnyho zadani, ktery nejspis zplodi spatny vysledky.
        Kridla meli nechat nahore, predni kridlo zmensit a dat mu rovny boky, aby se o nej tolik neparaly pneumatiky.
        Takze: sirsi gumy - OK, sirsi ayta - OK, zbytek - KO.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.96.XXX
      Možná jen snaha oddálit F1 od GP2. Nic dalšího v tom nevidím. Super je to zrušení žetonů, takto měl Mercedes několik let rezervovanou první řadu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama