DISKUZE K ČLÁNKU Kdo by měl rozhodovat o ochraně kokpitu? Sainz v tom má jasno

Stabilní témata se stále F1 drží - ochrana kokpitu, přejíždění vyznačené tratě, způsob radiokomunikace - a stále nabízejí nové varianty a výhledy do budoucna. Halo koncept nebo jiné zařízení jsme měli vidět už příští rok, zatím se situace odkládá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kdo by měl rozhodovat o ochraně kokpitu? Sainz v tom má jasno

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 15.08.2016 17:01 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    A k čemu ty tanga vlastně budou dobrý?
    Kola se jen tak neutrhnou, viz nehoda Alonsa v Austrálii, před malými předměty typu utržená pružina to stejně nejspíš neuchrání, před bočním nárazem už chrání zvýšený bezpečnostní kokpit. Chápu, něco ochranného nad hlavou a před hlavou pilota, ale to tyčka uprostřed vyřeší jen těžko. To už mi fakt přijde smysluplnější i estetičtější to řešení od Redbullu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama