DISKUZE K ČLÁNKU Honda věří, že už je v rekuperaci energie na úrovni Mercedesu

Honda věří, že s novým Energy Recovery Systems, které vyvinula během této sezony, se teď může srovnávat se systémy od Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda věří, že už je v rekuperaci energie na úrovni Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 27.06.2016 07:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 26.06.2016 11:02
Predpokladam, ze si jednotlive znacky motoru… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

77.240.188.XXX
Bude to jak píšete, je to rovnice, s několika neznámýma (výkon motoru a jeho momentálně použitý mód, fungování a opotřebení pneu, nastavení auta, výkon jezdce), takže výkon motorů skutečně jen odhadují. Celkem by mě zajímalo jak by odhadli výkonnostní rozdíl v motorech mezi Ferrari a Sauberem, či mezi Mercedesem a Manorem. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Ja bych to chapal, kdybych to mohl posoudit v pripade, ze ke srovnavani maji alespon neco stejneho, treba napriklad ten motor. Ale kdyz muzou mit rozdilne nastavene uplne vsechno, navic kazdy pilot ma auto nastavene jinak kvuli vlastnimu jizdnimu stylu, tak by me zajimalo, jak presna potom takova analyza muze byt. Zda kdyz jim vyjde napr. ze ztraceji asi 30 koni, zda je to 30 +-5, nebo spise 30+-20. resp. by me zajimalo, zda ke svym analyzam pouzivaji taky napr. fotografie konkurencnich vozu napr. pro pomoc k urceni pritlaku atp. Samozrejme neznam detaily, ale prijde mi, ze je to jedna dve rovnice ve ktere mame minimalne 3 spise vice neznamych. Taky by me docela zajimalo, jestli maji tymy na tohle specialisty, kteri se snazi prijit prakticky celou svou pracovni dobu na to, co dela auto konkurence lepsi od toho jejich atp.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

89.176.106.XXX
Je to samozřejmě alchymie, ale úroveň přítlaku jde s relativně slušnou přesností odhadnout srovnáním rychlosti v různě odlišných profilech trati. Porovnání rychlosti na rovinkách, rychlých a pomalých zatáčkách atd. dokáže celkem dost vypovědět o konfiguraci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
vojtano

vojtano

95.143.132.XXX
Na to opravdu odpověď neznám a myslím si, že v tomto případě je přání otcem myšlenky s cílem motivovat tým. Nikde jsem nečetl ani to, že ostatní na vývoji pracovali 6-7 let. Nevím, kdy přesně přišlo technické zadání na sezónu 2015 a kdy na vývoji ten který tým začal pracovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Predpokladam, ze si jednotlive znacky motoru nesdeluji data, takze me docela zajima, jak zhruba probihaji analyzy na zaklade kterych zjistuji, jak na tom jsem v porovnani s konkurenci.
To opravdu staci ty udaje rychlosti z GPS na livetimingu? Na zaklade toho dokazou urcit, kdo jaky ma presne prittlak a dalsi hodnoty potrebne pro to, abych byl schopen urcit jak na tom jsem s motorem a taky s rekuperaci?
Muzete prosim nekdo alespon trochu nastinit, jak bych se k tomu jako sef jednoho tymu mohl dobrat?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Tak to je dobrá zpráva pro Fernanda a Jensona, spalovací motor a turbo měli mít na úrovni Mercedesu už loni, pokud teď dotáhli Mercedes i v rekuperaci, bude mít Honda hodně podobný výkon jako Mercedes a minimálně rovnocený výkon jako Ferrari a Renault. Teď jde jenom o to kdy takto výkonný komplet nasadí. 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu