DISKUZE K ČLÁNKU

Boullier: Předjíždění v roce 2017 nebude obtížnější, spíše naopak

Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier vysvětluje, proč se podle něj nemusíme bát o klesající počet předjížděcích manévrů po zavedení nových pravidel od sezóny 2017.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier: Předjíždění v roce 2017 nebude obtížnější, spíše naopak

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 09.05.2016 11:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasoval 1 člověk) 09.05.2016 09:08
Líbí se mi konzistentní rétorika představitelů… »
» HellHogr (Hlasoval 1 člověk) 09.05.2016 09:47
Tak, když dominoval RB, nechtěl změnu pravidel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Líbí se mi konzistentní rétorika představitelů Mercedesu o tom, jak jsou jakékoliv změny špatné a k ničemu a zhorší to závodění atd. Je to logická politika nejsilnějšího týmu, který do stávajících pravidel investoval asi nejvíce peněz a svůj drahocený náskok si chce zuby nehty udržet a proto něchce nic měnit - od pneumatik, které mu jsou šité na míru (plno z nás si jistě vzpomene na "tajný" test Pirelli a Mercedesu, který posléze vedl k jejich dominanci, pže do té doby byl Mercedes v práci s pneu vyloženě marný hlavně v závodech), přes skvěle odvedenou práci na motoru a šasi, až po systematické odmítání novinek, které by měly pomoct ostatním výrobcům (nová aero pravidla, vyšší max. množství paliva, alternativní motory). Propracovanou politiku bych uzavřel tím, jak stále bagatelizují svůj náskok - i přes specifika Soči byl Kimi pro Mercedesy defakto neškodný a neschopný se jim ubránit. Když u Lewise pustili max mód motoru, jeho časy byly i oproti Nicovi jako z jiného vesmíru. Moc si přeji, aby příští rok nová pravidla a hlavně nové pneumatiky pomohli Ferrari, Red Bullu a jiným štikám ve startovním poli opravdu Mercedesům zatopit. Nyní jeto bohužel tak trochu hra kočky s myší...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      90.180.138.XXX
      Tak, když dominoval RB, nechtěl změnu pravidel ale jeho dodavatel PJ Renault ano, protože v tu dobu jim šlo jen o motory, mercedes na koncpetu 2014-2016 pracoval od 2010 . a teď dominují, logicky matou fanoušky o tom jak jakákoliv změna je špatná, ale jak třeba McLaren s Hondou můžou za stálích podmínek dothnat Mercedes? ano dá se to, ale potřebovali by další min. dvě sezony a to je moc, tím, že se rapidně upraví aero a pneu tak to pomůže s rozložením sil navíc Mercedes. asi doplatí na absenci Rose, protože ten vlastně dělal na konceptu současného Mercedesu 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • El_Senor

      El_Senor

      89.111.73.XXX
      01
      To je pořád "už jsou těsně za náma" a podobný nesmysly. Ferrari je zatím neškodné stejně jako v minulých letech. Ze začátku to bylo jak musí pravidla uvolnit, aby je ostatní měli šynci dohnat a teď začínají mít starch a budou proti všemu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama