DISKUZE K ČLÁNKU Boullier: Předjíždění v roce 2017 nebude obtížnější, spíše naopak
Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier vysvětluje, proč se podle něj nemusíme bát o klesající počet předjížděcích manévrů po zavedení nových pravidel od sezóny 2017.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Boullier: Předjíždění v roce 2017 nebude obtížnější, spíše naopak
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel001639
11:33 09.05.2016 89.111.73.XXXTo je pořád "už jsou těsně za náma" a podobný nesmysly. Ferrari je zatím neškodné stejně jako v minulých letech. Ze začátku to bylo jak musí pravidla uvolnit, aby je ostatní měli šynci dohnat a teď začínají mít starch a budou proti všemu.
HellHogr
09:47 09.05.2016 90.180.138.XXX
Tak, když dominoval RB, nechtěl změnu pravidel ale jeho dodavatel PJ Renault ano, protože v tu dobu jim šlo jen o motory, mercedes na koncpetu 2014-2016 pracoval od 2010 . a teď dominují, logicky matou fanoušky o tom jak jakákoliv změna je špatná, ale jak třeba McLaren s Hondou můžou za stálích podmínek dothnat Mercedes? ano dá se to, ale potřebovali by další min. dvě sezony a to je moc, tím, že se rapidně upraví aero a pneu tak to pomůže s rozložením sil navíc Mercedes. asi doplatí na absenci Rose, protože ten vlastně dělal na konceptu současného Mercedesu
Adi
09:08 09.05.2016 176.74.140.XXX
Líbí se mi konzistentní rétorika představitelů Mercedesu o tom, jak jsou jakékoliv změny špatné a k ničemu a zhorší to závodění atd. Je to logická politika nejsilnějšího týmu, který do stávajících pravidel investoval asi nejvíce peněz a svůj drahocený náskok si chce zuby nehty udržet a proto něchce nic měnit - od pneumatik, které mu jsou šité na míru (plno z nás si jistě vzpomene na "tajný" test Pirelli a Mercedesu, který posléze vedl k jejich dominanci, pže do té doby byl Mercedes v práci s pneu vyloženě marný hlavně v závodech), přes skvěle odvedenou práci na motoru a šasi, až po systematické odmítání novinek, které by měly pomoct ostatním výrobcům (nová aero pravidla, vyšší max. množství paliva, alternativní motory). Propracovanou politiku bych uzavřel tím, jak stále bagatelizují svůj náskok - i přes specifika Soči byl Kimi pro Mercedesy defakto neškodný a neschopný se jim ubránit. Když u Lewise pustili max mód motoru, jeho časy byly i oproti Nicovi jako z jiného vesmíru. Moc si přeji, aby příští rok nová pravidla a hlavně nové pneumatiky pomohli Ferrari, Red Bullu a jiným štikám ve startovním poli opravdu Mercedesům zatopit. Nyní jeto bohužel tak trochu hra kočky s myší...
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek