DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále obhajuje změny v kvalifikaci jako přínosné

Přestože se všechny týmy vyslovily jednoznačně pro návrat k formátu kvalifikace z loňského roku, Bernie Ecclestone se domnívá, že nově navržené varianty byly smysluplné a F1 by se jich neměla vzdávat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone stále obhajuje změny v kvalifikaci jako přínosné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 15.04.2016 13:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 9 lidí) 08.04.2016 18:33
Napíšu svůj koment k článku poněkud radikálněji.… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 08.04.2016 20:06
No vida, dočkal ses. Dávám mínus. 12 -Jeden… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 09.04.2016 09:55
No to jsi mi fakt pověděl novinku. Vozy musí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No vida, dočkal ses. Dávám mínus. 12
-Jeden test Mercedesu v dobách, kdy byly úplně jiné vozy, nezpůsobil jejich dominanci. Hlavní důvod hledej pod kapotou v zádi vozu. A Bernie byl PROTI novým motorům.
-Tvoje konspirační teorie jsou super. Tak on vyštípal Prosta, aby Senna mohl vytvořit rivalskou dvojci s tehdy průměrným Schumacherem (o kterým těžko mohl předpokládat, že za nějakých 11 let z něj bude legenda). A protože chtěl, aby Schumi a Senna byli rivalové, tak mu odpustil nějaké prohřešky po Sennově smrti??? A aby si pojistil Schumiho nástup na trůn, tak mu dali v roce 1994 diskvalifikaci a zákaz startů na další 3 závody? 11 No ještě že ho takhle nepodporovali další roky. Schumi mohl zůstat o toho jednoho. 12

+ 6 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Napíšu svůj koment k článku poněkud radikálněji.
Hlavním důvodem, proč je F1 ve sra..ách je, že ji řídí lidé nejspíše zkorumpovaní, arogantní a namyšlení, kteří jsou zvyklí manipulovat s účastníky.
Bernie řeší problém dominance Mercedesu a přitom stačilo jen postupovat podle platných pravidel a řádů, když Mercedes tajně testoval pneumatiky. A páni od Merglu by ještě dnes měli plno starostí přiblížit se čelním pozicím. Je to pořád stejná písnička. Na jednu stranu jim vadí dominance pilotů a stájí. A na druhou stranu právě těm dominantním k jejich dominanci všemožně pomáhají (neštítí se ani obcházet a nedodržovat pravidla), případně je odmítají trestat za prohřešky v závodech.
F1 nepotřebuje žádné nové nesmysly. Stačí jen, aby všichni na vedoucích pozicích včetně komisařů posuzovali a trestali prohřešky dle pravidel, "padni komu padni." Jenže pak by z toho dotyční asi těžko něco měli, krom dobrého pocitu. Já jsem přesvědčen, že právě Ecclestone byl největším intrikářem po vyštípání Prosta z F1 a nenadálé smrti Senny. Najednou potřeboval modlu, hrdinu, idol a vyhlédl si nadějného mladíka z Německa. Dost možná měl právě Schumi nahradit Prosta a utvořit rivalskou dvojici se Sennou. 17 Protože Schumimu i Benettonu bývávalo také dost věcí "odpouštěno". A v tomto trendu se pan Ecclestone dobelhal až k současné tmě na konci tunelu. Tak vymýšlí podivnosti, které nemají se sportem a hlavně se zdravým rozumem, co dělat.

+ 9 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Hlavne jak by asi vypadala kvalifikace, kde by nejrychlejsi startoval jako posledni? Jak by nekoho donutili jezdit rychle? Mozna tak v pripade, ze by za umisteni v kvalifikaci byl treba stejny bodovy pridel jako v zavode, ale to by zase vubec nedavalo smysl. Absolutne nechapu, jak nekoho muze napadnout takova kravina.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
míchá věci, které spolu vůbec nesouvisí. to, že Lewis, potažmo Mercedesy hůře odstartovaly a Ferka pak "udělala" závod, přeci vůbec nesouvisí s kvalifikací. Mergly byly v čele, stejně jako za téměř každého jiného formátu. Zde změny v kvalifikaci přínosné nebyly ani trošku. Tento přínos bych spíše směřoval na vrub omezení komunikace jezdce s boxy....
chápu sice, co bylo změnou kvaldy myšlené a dával jsem tomu zpočátku šanci. vše bylo založeno na předpokladu, že někdo z potencionálního čela roštu udělá chybu, předčasně vypadne a pak se při závodu bude probíjet kupředu. bohulibá myšlena. jen nikdo z úplného čela závodního pole prostě nechyboval. takže ani v tomto přílišný přínos nového formátu opravdu nevidím.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

77.240.188.XXX
Zajímavého a nepředvídatelného závodu lze dosáhnout minimálnědvěma způsoby:

Tím prvním, a podle mě nejčistčím, je dosáhnout toho přes vyrovnané startovní pole. To ovšem vyžaduje čas a ochotu udělat zásadní změny ve fungování Formule 1.

Bernie by toho naopak rád dosáhnul cestou nejmenšího odporu, tím že bude úspěšné trestat startem ze zadních pozic. A zjevně nedokáže pochopit že se tohle řešení fanouškům nelíbí.

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama