DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále obhajuje změny v kvalifikaci jako přínosné
Přestože se všechny týmy vyslovily jednoznačně pro návrat k formátu kvalifikace z loňského roku, Bernie Ecclestone se domnívá, že nově navržené varianty byly smysluplné a F1 by se jich neměla vzdávat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone stále obhajuje změny v kvalifikaci jako přínosné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
20:06 08.04.2016 93.99.87.XXX
No vida, dočkal ses. Dávám mínus.
-Jeden test Mercedesu v dobách, kdy byly úplně jiné vozy, nezpůsobil jejich dominanci. Hlavní důvod hledej pod kapotou v zádi vozu. A Bernie byl PROTI novým motorům.
-Tvoje konspirační teorie jsou super. Tak on vyštípal Prosta, aby Senna mohl vytvořit rivalskou dvojci s tehdy průměrným Schumacherem (o kterým těžko mohl předpokládat, že za nějakých 11 let z něj bude legenda). A protože chtěl, aby Schumi a Senna byli rivalové, tak mu odpustil nějaké prohřešky po Sennově smrti??? A aby si pojistil Schumiho nástup na trůn, tak mu dali v roce 1994 diskvalifikaci a zákaz startů na další 3 závody? No ještě že ho takhle nepodporovali další roky. Schumi mohl zůstat o toho jednoho.
-Jeden test Mercedesu v dobách, kdy byly úplně jiné vozy, nezpůsobil jejich dominanci. Hlavní důvod hledej pod kapotou v zádi vozu. A Bernie byl PROTI novým motorům.
-Tvoje konspirační teorie jsou super. Tak on vyštípal Prosta, aby Senna mohl vytvořit rivalskou dvojci s tehdy průměrným Schumacherem (o kterým těžko mohl předpokládat, že za nějakých 11 let z něj bude legenda). A protože chtěl, aby Schumi a Senna byli rivalové, tak mu odpustil nějaké prohřešky po Sennově smrti??? A aby si pojistil Schumiho nástup na trůn, tak mu dali v roce 1994 diskvalifikaci a zákaz startů na další 3 závody? No ještě že ho takhle nepodporovali další roky. Schumi mohl zůstat o toho jednoho.
odin
18:33 08.04.2016 77.240.103.XXX
Napíšu svůj koment k článku poněkud radikálněji.
Hlavním důvodem, proč je F1 ve sra..ách je, že ji řídí lidé nejspíše zkorumpovaní, arogantní a namyšlení, kteří jsou zvyklí manipulovat s účastníky.
Bernie řeší problém dominance Mercedesu a přitom stačilo jen postupovat podle platných pravidel a řádů, když Mercedes tajně testoval pneumatiky. A páni od Merglu by ještě dnes měli plno starostí přiblížit se čelním pozicím. Je to pořád stejná písnička. Na jednu stranu jim vadí dominance pilotů a stájí. A na druhou stranu právě těm dominantním k jejich dominanci všemožně pomáhají (neštítí se ani obcházet a nedodržovat pravidla), případně je odmítají trestat za prohřešky v závodech.
F1 nepotřebuje žádné nové nesmysly. Stačí jen, aby všichni na vedoucích pozicích včetně komisařů posuzovali a trestali prohřešky dle pravidel, "padni komu padni." Jenže pak by z toho dotyční asi těžko něco měli, krom dobrého pocitu. Já jsem přesvědčen, že právě Ecclestone byl největším intrikářem po vyštípání Prosta z F1 a nenadálé smrti Senny. Najednou potřeboval modlu, hrdinu, idol a vyhlédl si nadějného mladíka z Německa. Dost možná měl právě Schumi nahradit Prosta a utvořit rivalskou dvojici se Sennou. Protože Schumimu i Benettonu bývávalo také dost věcí "odpouštěno". A v tomto trendu se pan Ecclestone dobelhal až k současné tmě na konci tunelu. Tak vymýšlí podivnosti, které nemají se sportem a hlavně se zdravým rozumem, co dělat.
Hlavním důvodem, proč je F1 ve sra..ách je, že ji řídí lidé nejspíše zkorumpovaní, arogantní a namyšlení, kteří jsou zvyklí manipulovat s účastníky.
Bernie řeší problém dominance Mercedesu a přitom stačilo jen postupovat podle platných pravidel a řádů, když Mercedes tajně testoval pneumatiky. A páni od Merglu by ještě dnes měli plno starostí přiblížit se čelním pozicím. Je to pořád stejná písnička. Na jednu stranu jim vadí dominance pilotů a stájí. A na druhou stranu právě těm dominantním k jejich dominanci všemožně pomáhají (neštítí se ani obcházet a nedodržovat pravidla), případně je odmítají trestat za prohřešky v závodech.
F1 nepotřebuje žádné nové nesmysly. Stačí jen, aby všichni na vedoucích pozicích včetně komisařů posuzovali a trestali prohřešky dle pravidel, "padni komu padni." Jenže pak by z toho dotyční asi těžko něco měli, krom dobrého pocitu. Já jsem přesvědčen, že právě Ecclestone byl největším intrikářem po vyštípání Prosta z F1 a nenadálé smrti Senny. Najednou potřeboval modlu, hrdinu, idol a vyhlédl si nadějného mladíka z Německa. Dost možná měl právě Schumi nahradit Prosta a utvořit rivalskou dvojici se Sennou. Protože Schumimu i Benettonu bývávalo také dost věcí "odpouštěno". A v tomto trendu se pan Ecclestone dobelhal až k současné tmě na konci tunelu. Tak vymýšlí podivnosti, které nemají se sportem a hlavně se zdravým rozumem, co dělat.
Duncan66
14:20 08.04.2016 89.29.32.XXX
Hlavne jak by asi vypadala kvalifikace, kde by nejrychlejsi startoval jako posledni? Jak by nekoho donutili jezdit rychle? Mozna tak v pripade, ze by za umisteni v kvalifikaci byl treba stejny bodovy pridel jako v zavode, ale to by zase vubec nedavalo smysl. Absolutne nechapu, jak nekoho muze napadnout takova kravina.
tom11
13:13 08.04.2016 77.48.94.XXX
míchá věci, které spolu vůbec nesouvisí. to, že Lewis, potažmo Mercedesy hůře odstartovaly a Ferka pak "udělala" závod, přeci vůbec nesouvisí s kvalifikací. Mergly byly v čele, stejně jako za téměř každého jiného formátu. Zde změny v kvalifikaci přínosné nebyly ani trošku. Tento přínos bych spíše směřoval na vrub omezení komunikace jezdce s boxy....
chápu sice, co bylo změnou kvaldy myšlené a dával jsem tomu zpočátku šanci. vše bylo založeno na předpokladu, že někdo z potencionálního čela roštu udělá chybu, předčasně vypadne a pak se při závodu bude probíjet kupředu. bohulibá myšlena. jen nikdo z úplného čela závodního pole prostě nechyboval. takže ani v tomto přílišný přínos nového formátu opravdu nevidím.
chápu sice, co bylo změnou kvaldy myšlené a dával jsem tomu zpočátku šanci. vše bylo založeno na předpokladu, že někdo z potencionálního čela roštu udělá chybu, předčasně vypadne a pak se při závodu bude probíjet kupředu. bohulibá myšlena. jen nikdo z úplného čela závodního pole prostě nechyboval. takže ani v tomto přílišný přínos nového formátu opravdu nevidím.
airwar1939
13:11 08.04.2016 77.240.188.XXX
Zajímavého a nepředvídatelného závodu lze dosáhnout minimálnědvěma způsoby:
Tím prvním, a podle mě nejčistčím, je dosáhnout toho přes vyrovnané startovní pole. To ovšem vyžaduje čas a ochotu udělat zásadní změny ve fungování Formule 1.
Bernie by toho naopak rád dosáhnul cestou nejmenšího odporu, tím že bude úspěšné trestat startem ze zadních pozic. A zjevně nedokáže pochopit že se tohle řešení fanouškům nelíbí.
Tím prvním, a podle mě nejčistčím, je dosáhnout toho přes vyrovnané startovní pole. To ovšem vyžaduje čas a ochotu udělat zásadní změny ve fungování Formule 1.
Bernie by toho naopak rád dosáhnul cestou nejmenšího odporu, tím že bude úspěšné trestat startem ze zadních pozic. A zjevně nedokáže pochopit že se tohle řešení fanouškům nelíbí.