DISKUZE K ČLÁNKU Prezident FIA chce jen upravit současnou kvalifikaci, ne vracet se ke staré

Od Bahrajnu bychom se nemuseli dočkat návratu staré formy kvalifikace. Prezident FIA Jean Todt totiž usiluje jen o lehkou úpravu její závěrečné části.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prezident FIA chce jen upravit současnou kvalifikaci, ne vracet se ke staré

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 24.03.2016 10:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 12 lidí) 24.03.2016 08:01
Jean Todt je typický příklad člověka, který nemá… »
» rock (Hlasovalo 8 lidí) 24.03.2016 07:57
Hele, když hybrid, tak pořádnej. Já chci v Q1… »
» uzivatel001995 (Hlasovalo 8 lidí) 24.03.2016 08:47
V Q3 všichni nové gumy, které vydrží min 15 kol a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    V cem byla letosni Q1 a Q2 lepsi, nez ta lonska? Vzdyt minuly rok se jezdilo do poslednich vterin a na trati bylo radove vice vozu, nez pri letosni Q1 a Q2 kdy po 5 minutach byly na trati 1-2 vozy, nekdy dokonce nikdo.
    Osobne mi to ze strany FI a dalsich prijde pouze jako obhajovani vlastnich zajmu, kdy je vetsi pravdepodobnost, ze jejich vozy budou v kvalifikaci delsi dobu v zaberu kamer. Nejde jim vubec, ale vubec o nejake vetsi drama a zabavnost pro divaky.
    A je smutne, kdyz ti co to vymysleli tak misto aby priznali pochybeni a reseli to, tak se budou zase vykrucovat jako Zeman s Peroutkou. Zajimalo by me, zda jsem neobjektivni v tom, ze mi prijde F1 cim dal vice politicka, nebo byla tak odporne zdegenerovana vzdy 17

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001995

    uzivatel001995

    217.66.185.XXX
    V Q3 všichni nové gumy, které vydrží min 15 kol a pro všechny stejné. Každých 90sec se všem vyresetují časy, platí pouze aktuální čas, vypadává ten s nejhorším aktuálním časem. Dech beroucí honička. Do závodu první osmička libovolná nová sada – tím se podpoří nové pravidlo o třech různých sadách pro závod. Mj. nové gumy pro všechny.

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Jo, a stačí jedna žlutá fáze a rozhodovat bude kdo pojede ve žlutém sektoru nejrychleji?
      Nemluvě o tom, že na některých tratích nebo za mokra se jezdí mnohem déle než těch 90 sec. Takže podle tebe všichni bez času ?

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001995

        uzivatel001995

        217.66.185.XXX
        Jasně, pro každou trať jiný časový limit.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          A jak poresis vypadnuti 7 pilotu ve 12 minutach, kdyz bude mokro v Belgii apod. a kolo bude trvat dve a pul minuty? 13

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001995

            uzivatel001995

            217.66.185.XXX
            Existuje selský rozum a detaily se vždy přizpůsobí. Přece nebudou takoví pitomci, že v půli zastaví a vystoupí? To je ten problém, zrušit cokoliv umí každý, ale přijít s něčím co dokáže něco zrealizovat je halt problém. Řešit kvalifikaci v tuto dobu je ptákovina!

            Rovněž se mi nelíbí nový formát kvalifikace, hlavně když je zde něco co se snaží přikrýt a humbuk kolem kvalifikace jim asi hraje do karet. Kvalifikací nám akorát zacpali huby a neřveme skrze tiché motory a jejich řešení oddálí tímto momentem až za horizont 2020. To je ten hlavní problém...

            + 6 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Jean Todt je typický příklad člověka, který nemá svůj vlastní názor, ale tvrdě jej obhajuje.

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.137.XXX
    Hele, když hybrid, tak pořádnej. Já chci v Q1 vyřazovačku, Q2 podle loňských pravidel a v Q3 super pole 20

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama