DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari a Räikkönen otestovali ochranu kokpitu "Halo koncept"

Od dlouhých dohadů, debat a nápadů přecházíme ke konkrétním činům. Ferrari jako první na dráze vyzkoušelo formu Halo konceptu, ochrany kokpitu a hlavy pilota. Reakce na novinku, kterou předvedl Kimi Räikkönen při třetím testovacím dnu v Barceloně jsou smíšené.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari a Räikkönen otestovali ochranu kokpitu "Halo koncept"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 04.03.2016 15:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasovalo 19 lidí) 03.03.2016 11:46
Takže přes kokpit si všichni natahnou tanga. OK.… »
» Fantomas (Hlasovalo 17 lidí) 03.03.2016 12:03
Když už byli zmíněny stíhačky, mohli by rovnou… »
» huhukoktejl (Hlasovalo 11 lidí) 03.03.2016 13:41
Přesně, F1 musí být stroj, který bude mít 90%… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Sakra a já myslel, že se přes to nic neuvidí a piloti budou kvůli tomu bourat. Navíc se zdá, že přišli na údajně neřešitelný problém, jak to otevřít a pilot by mohl normálně vylízt. To jsou mi věci.... 12

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cooper

    Cooper

    188.120.212.XXX
    za mě souhlas se všemi diskutujícími a hlavně s Martinem Brundelem... taky jsem čekal že to bude hrozný... ale že to bude až taková ohavnost :-(( Už je na čase aby se teamy dohodli mezi sebou a založili nějaký nový šampionát bez senila a bez FIA protože tohle je pohřeb F1.

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001924

      uzivatel001924

      178.17.92.XXX
      Ti co se bojí tak nemají závodit a už vůbec v F1. Navíc F1 je nejvíc bezpečná jak kdy byla. To už můžou jezdit doma u televize. Když se stane smrtelná nehoda tak většino nešťastnou shodou okolností. F1 a závodění mám velice rád, ale na F1 se nedívám. Poslední závod jsem viděl před rokem(viděl jsem jen start pak jsem usnul). Tento rok to zkusím zas. Pravidla jsou naprosto na hlavu. Spotřeba by se vůbec neměla řešit. Všem plnou nádrž aby mohli jezdit naplno. A kola by měli být odolny. A aerodynamiku takovou aby mohli jezdit za sebou. Zakázal bych abs a ...... (nevím přesně co mají za systémi). A věci jako kers drs bych zakázal(nevím jak se to v současné době jmenuje). Také bych zrušil únikové místa na většině místech. Jezdci si pak zkracují okruh a jsou z toho zbytečné problémy.

      + 11 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fantomas

    Fantomas

    46.13.186.XXX
    Když už byli zmíněny stíhačky, mohli by rovnou namontovat do kokpitu katapult.
    Jsem zásadně proti, F1 má mít otevřený kokpit. Ten kdo s tím nesouhlasí, nebo se bojí, tak ať do toho neleze. Existuje spoustu závodních kategorií, kde se jezdí v uzavřeném autě

    + 17 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    178.165.128.XXX
    Takže přes kokpit si všichni natahnou tanga. OK.
    Líbí se mi, jak se v souvislosti s ochranou pilota zmiňovala i Massova nehoda, kdy dostal nějakým tim šroubem do hlavy. No asi není náhodou, že se právě tahle událost přestala zmiňovat, protože tahle zvrhlost by mu stejně nepomohla.. 07

    + 19 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      tak oficiální název "halo" opravdu daleko zaostává za Lahvovýma "tangama". ty se mě líbí o hodně víc. ale jenom ten název realita je naprostý hnus, pánové 05

      zkouším hledat nějaká pozitiva, ale zatím jsem přišel jenom na to, že je to další reklamní plocha............

      + 9 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama