DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull má brzy podepsat novou smlouvu s Renaultem, za motory musí dát víc
Red Bull s Renaultem spějí k dohodě ohledně spolupráce v sezóně 2016. Rakouský tým mají i nadále poháně motory Francouzů, ovšem za odlišných podmínek. Jeho majitele Dietricha Mateschitze vyjdou dráž.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull má brzy podepsat novou smlouvu s Renaultem, za motory musí dát víc
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovalo 20 lidí)
10.11.2015 11:09
Tohle je jen třešnička na dortu, že ve finále se… »
» uzivatel000635
(Hlasovalo 17 lidí)
10.11.2015 11:17
Odporný poradce heLmut si svou výplatu zcela bez… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
19:33 02.12.2015 93.99.87.XXX
Takže mají doživotní smlouvu nebo ne? Pokud ne, tak jim nic nebrání vzít starý motor Ferrari. Že se rozhodli raději ještě rok jezdit s Renaultem na tom nic nemění. Podle posledních zpráv jejich spolupráce nejspíš brzy skončí. Takže obejdou.
odin
17:55 02.12.2015 77.240.103.XXX
Pokud se bavíme o F1, tak se RBR bez Renaultu neobešel a nadále neobejde. Každý normální člověk ví, že RedBullíci od začátku jezdili s Renaultem a když s ním jezdit nechtěli, tak mohli skončit, nebo vzít za vděk Renaultem. Pro co se rozhodli, víme všichni, kromě tebe. Tak jaké argumenty odemne chceš?
odin
21:23 30.11.2015 77.240.103.XXX
Já nic neodvozuji. Já jenom píšu fakta. To ty si vymýšlíš a spekuluješ, abys pak všechno obrátil a obvinil mne ze spekulací. Jako vždy.
Doživotní smlouvu s Renaultem nemají. Dokonce ji vypověděli, vykřikovali, že s nimi jezdit nepřipadá v úvahu. A podobné bláboly. Kterým pár hlupců věřilo a obhajovalo je.
Ale jak vidno nejsou schopni se od Renaultu oprostit i když jim tak móóóc ubližoval, chudákům.
Doživotní smlouvu s Renaultem nemají. Dokonce ji vypověděli, vykřikovali, že s nimi jezdit nepřipadá v úvahu. A podobné bláboly. Kterým pár hlupců věřilo a obhajovalo je.
Ale jak vidno nejsou schopni se od Renaultu oprostit i když jim tak móóóc ubližoval, chudákům.
Mike17
20:13 30.11.2015 93.99.87.XXX
Ty tu odvozuješ, že RB bez Renaultu nemůže existovat a já píšu výmysly? Oni mají snad s Renaultem doživotní smlouvu a jejich vozy nesmí pohánět nic jiného než Renault do zániku vesmíru?
No asi k zůstání u Renaultu budou mít důvod. Napsal jsem, že ne? Z mého pohledu je to chyba, ale nějak si říkám, že do toho oni vidí líp. Tak se snad pletu. Jestli ano nebo ne, se příští rok uvidí. Tento krok mi dává smysl jen tehdy, když pak přejdou k Hondě. Přecházet k Ferrari na jediný rok by nemělo smysl.
No asi k zůstání u Renaultu budou mít důvod. Napsal jsem, že ne? Z mého pohledu je to chyba, ale nějak si říkám, že do toho oni vidí líp. Tak se snad pletu. Jestli ano nebo ne, se příští rok uvidí. Tento krok mi dává smysl jen tehdy, když pak přejdou k Hondě. Přecházet k Ferrari na jediný rok by nemělo smysl.
odin
19:25 30.11.2015 77.240.103.XXX
Miku ty tvoje výmysly, co kdo měl jak udělat, mě přivádějí k šílenství. Žiješ občas realitou? Nebo se vznášíš v absurdnu?
Spolupráci s Renaultem si vybrali jistě po dlóóóuhé úvaze. (Použiji tvoji repliku) "PŘECE NEJSOU BLBÍ." Tak nechápu ty tvé rady.
Spolupráci s Renaultem si vybrali jistě po dlóóóuhé úvaze. (Použiji tvoji repliku) "PŘECE NEJSOU BLBÍ." Tak nechápu ty tvé rady.
Mike17
13:36 11.11.2015 93.99.87.XXX
Když nekritizovali Renault, aby vyrobil lepší motor, tak celé to divadlo bylo podle tebe k čemu?
Celý status "továrního týmu" byl v čemu? Aby jim továrně dodali předražený, slaboučký a nespolehlivý šmejd? Ale hlavně že byl tovární.
Teď SNAD budou mít aspoň motor, se kterým se dá soupeřit se špičkou. A nějaký milionek navíc je RB u pr.... Lepší výsledky jim přinesou mnohonásobně víc.
Tak se se mnou nepři. Nemůžeš se divit, když ti omlátím o hlavu takové nesmysly, jako že se má RB učit od STR jak pracovat, na základě jednoho deštivého závodu a zapomeneš se podívat do tabulky.
Celý status "továrního týmu" byl v čemu? Aby jim továrně dodali předražený, slaboučký a nespolehlivý šmejd? Ale hlavně že byl tovární.
Teď SNAD budou mít aspoň motor, se kterým se dá soupeřit se špičkou. A nějaký milionek navíc je RB u pr.... Lepší výsledky jim přinesou mnohonásobně víc.
Tak se se mnou nepři. Nemůžeš se divit, když ti omlátím o hlavu takové nesmysly, jako že se má RB učit od STR jak pracovat, na základě jednoho deštivého závodu a zapomeneš se podívat do tabulky.
uzivatel000635
09:04 11.11.2015 88.101.0.XXX
Oldo, to je marný, ten má klapky na očích i uších (asi má heLmu), s ním nemá cenu ztrácet čas.
odin
19:06 10.11.2015 77.240.103.XXX
"Renault bez RBR bude, ale i RBR může být bez Renaultu....
Jak ukázalo letošní vyjednávání RedBullíků a jak nejspíše ukáže i nadcházející sezóna, že?
Miku, to ti vůbec nevadí se takto ztrapňovat?
Místo, abys stáhl uši, jak to udělali RedBullíci, tak ve svém fanboyství píšeš ještě takovéto věci.
Jak ukázalo letošní vyjednávání RedBullíků a jak nejspíše ukáže i nadcházející sezóna, že?
Miku, to ti vůbec nevadí se takto ztrapňovat?
Místo, abys stáhl uši, jak to udělali RedBullíci, tak ve svém fanboyství píšeš ještě takovéto věci.
odin
18:54 10.11.2015 77.240.103.XXX
Tak to je dobrý. Opravte mě někdo, pokud se mýlím.
RedBull jezdil s motorem Renaultu a měl zajištěn statut továrního týmu.
Celé to divadlo, které RedBullíci vyvolali, bylo podle Mika17 kvůli tomu, aby dosáhli svého.
Čili, aby RedBullíci mohli i nadále jezdit s motorem Renault, který budou platit dráž, než dosud, ale na který ztratí exkluzivitu (statut továrního týmu). Tak že jediné, co se možná změní, bude forma reklamy pohonné jednotky na vozech RBR.
Tak už se vůbec nedivím, že Mikovým názorům nerozumím. Spíše se divim sám sobě, že se s ním ještě přu o těch jeho nesmyslech. Dávám si
RedBull jezdil s motorem Renaultu a měl zajištěn statut továrního týmu.
Celé to divadlo, které RedBullíci vyvolali, bylo podle Mika17 kvůli tomu, aby dosáhli svého.
Čili, aby RedBullíci mohli i nadále jezdit s motorem Renault, který budou platit dráž, než dosud, ale na který ztratí exkluzivitu (statut továrního týmu). Tak že jediné, co se možná změní, bude forma reklamy pohonné jednotky na vozech RBR.
Tak už se vůbec nedivím, že Mikovým názorům nerozumím. Spíše se divim sám sobě, že se s ním ještě přu o těch jeho nesmyslech. Dávám si
Mike17
15:00 10.11.2015 93.99.87.XXX
Nevím, jestli by dostali takové peníze. A jak víš ty, že by třeba Shell nebo někdo jiný by nezaplatil víc než Total? Jak víš, že by za místo na křídle někdo nezplatil víc jak Infinity? Máš nějaké informace, že RB nemohl sehnat sponzory? Mclaren není plný reklam, protože za poslední roky jeho výsledky stály za h.... A za to, že kdysi dávno byli špička nikdo balík za nápis nedá.
Motor Renault měl v letech 2009-2013 jistě své přednosti. Ale i nedostatky, jako slabší výkon proti konkurenci. Takže tvrzení, že jen s tímto motorem mohl RB získat tituly je také čirá spekulace. Nic víc. Evidentně motory Ferrari a Mercedes také nebyly špatné, když jejich týmy dokázaly být v některých částech sezon lepší jak RB. Nemáš jedinou indicii, která by odpovídala tomu, že motor Renault nějak převyšoval ostatní (kromě Cosworthu).
Ano, šasi není to jediné, co dělá vůz skvělým. Ale u motorů moc ke změnám nedocházelo. A šasi bylo to, co se měnilo nejvíc. A protože měl RB části sezon vůz slabší než Mclaren nebo Ferrari a části sezon, kdy měli bezkonkurenční vůz, motory byly víceméně pořád stejné, tak se z toho dá usoudit, že šasi bylo to, co dělalo RB úžasným vozem. Bez ohledu na to (nebo navzdory tomu), co měli pod kapotou.
A ani poslední větu nemáš přesnou. Renault bez RB bude, ale i RB může být bez Renaultu. Je jen otázka, co bude pro RB PRO PŘÍŠTÍ SEZONY výhodnější.
Motor Renault měl v letech 2009-2013 jistě své přednosti. Ale i nedostatky, jako slabší výkon proti konkurenci. Takže tvrzení, že jen s tímto motorem mohl RB získat tituly je také čirá spekulace. Nic víc. Evidentně motory Ferrari a Mercedes také nebyly špatné, když jejich týmy dokázaly být v některých částech sezon lepší jak RB. Nemáš jedinou indicii, která by odpovídala tomu, že motor Renault nějak převyšoval ostatní (kromě Cosworthu).
Ano, šasi není to jediné, co dělá vůz skvělým. Ale u motorů moc ke změnám nedocházelo. A šasi bylo to, co se měnilo nejvíc. A protože měl RB části sezon vůz slabší než Mclaren nebo Ferrari a části sezon, kdy měli bezkonkurenční vůz, motory byly víceméně pořád stejné, tak se z toho dá usoudit, že šasi bylo to, co dělalo RB úžasným vozem. Bez ohledu na to (nebo navzdory tomu), co měli pod kapotou.
A ani poslední větu nemáš přesnou. Renault bez RB bude, ale i RB může být bez Renaultu. Je jen otázka, co bude pro RB PRO PŘÍŠTÍ SEZONY výhodnější.
Adi
14:33 10.11.2015 176.74.128.XXX
Myslím, že balík Renault + Infinity + Total je jasně daný. Kde máš napsaný, že by od jiných partnerů dostali takové peníze? Podívej se na Mclaren, jaktože není plný reklam, když je to o mnoho úspěšnější tým, než RB?! Sám dobře víš, že ty 4 tituly je velká zásluha RS27ky... nízké nároky na chlazení, nejlepší na mapování / foukání, nejlepší spotřeba, výkon na úrovni Ferrari a lepší než měl Cosworth. Myslet si, že RB by vyhrál 4 tituly s jakýmkoliv motorem, který byl v té době k dispozici je čirá spekulace, navíc Renault Red Bullu dával maximální pozornost, Mercedes ani Ferrari by takovou podporu RB v životě nedali! Už bys konečně mohl otevřít oči a uvědomit si, že šasi není vše a že že za úspěchama Red Bullu zdaleka nestojí jen práce Neweho oddělení, ale že za tím stojí velice úzká spolupráce mezi Red Bullem a aliancí Renault - Nissan. Rovnice je jednoduchá, Renault bez Red Bullu bude, opačně to jaksi nepůjde.
Mike17
14:12 10.11.2015 93.99.87.XXX
Nebýt Renaultu, tak nemá 4 tituly? Kolik by jich měl s jiným motorem? 2, 3 nebo 5, 6?
Ty počty ti moc nejdou. Kdyby neměl hlavního sponzora Infinity, tak by to křídlo bylo bez nápisu? Nikdo jiný by reklamu nechtěl? To samé s Totalem! Jiný dodavatel maziv by reklamu nechtěl? Za reklamu jiných firem by chtěli míň?
Cena motorů je cena motorů, ceny reklamních ploch do toho netahej.
Ty počty ti moc nejdou. Kdyby neměl hlavního sponzora Infinity, tak by to křídlo bylo bez nápisu? Nikdo jiný by reklamu nechtěl? To samé s Totalem! Jiný dodavatel maziv by reklamu nechtěl? Za reklamu jiných firem by chtěli míň?
Cena motorů je cena motorů, ceny reklamních ploch do toho netahej.
Adi
13:56 10.11.2015 176.74.128.XXX
Nepleteš ti tak trochu Renault s Hondou?! Nebýt Renaultu, nemá Red Bull 4 tituly, nemá Infinity a Total, tedy peníze, které zaplatí za motor a ještě jednou tolik do kapsy. Nemá ani s čím jet příští rok... tak nějak Red Bull bez Renaultu nemá nic...
Aktuálně
GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil
Poslední závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek