DISKUZE K ČLÁNKU Skončí Red Bull v F1? O slabší zákaznické motory Ferrari nestojí

Rakouský tým diktuje podmínky: chce stejně výkonné motory, jaké bude mít k dispozici tovární tým Ferrari, jinak ve Formuli 1 skončí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Skončí Red Bull v F1? O slabší zákaznické motory Ferrari nestojí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 29.09.2015 18:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 35 lidí) 23.09.2015 09:21
Rozmazlené dítě závislé na Red Bullu.... Je to… »
» Pavel A. (Hlasovalo 21 lidí) 23.09.2015 07:57
Být Ferrari, tak si moc diktovat nenechám...… »
» jumpman (Hlasovalo 18 lidí) 23.09.2015 09:47
hodně prosté? Ale Adi není jedinej na koho red… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-Hmm, to je možné. Ale pořád je tu problém, že motor Renaultu ztrácel nejmíň 60k, které by RB stačily na boj o titul (loni a pravděpodobně).
Nevím kdy přesně to přiznali. A je to celkem jedno.
Já osobně nepsal, že mají nejlepší šasi, ale momentálně nepochybně patří mezi špičku. A to, že se STR výrazně zlepšilo na tom nic nemění. Ono je to celkem logické, když už konečně měli stejný motor a tudíž mohli využívat poznatky RB. A Suzuku komentovat nebudu, neviděl jsem ji. Ale podle toho co jsem četl, se to nedá srovnávat. Sám píšeš proč. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

46.135.5.XXX
Můj názor je, že páni od RedBullu stavěli šasi a páni od Renaultu stavěli motor, aniž by spolu úzce spolupracovali. Což je pro mne dost nepochopitelné, když před turboérou právě RBR dostal statut továrního týmu Renaultu. A vznikl z toho paskvil. Ale svést vše jen na jednoho ze zúčastněných je sprosťárna, se kterou se neztotožním nikdy.
Já jsem si nějak nevšiml, že by RBR na začátku roku přiznával svůj podíl viny. Přiznali to až nedávno, když měli postavené nové šasí. Mimochodem, teď v Japonsku to jejich nové "nejlepší šasi" dostalo pěkně na zadek od "B"týmu se stejným motorem pod kapotou. Ale uznávám, že Kvjat startoval z boxů a Ricci měl kolizi hned na začátku závodu. Ale i Verstappen se musel probojovávat ze zadních pozic. Prostě je vidět, jak jsou auta obou týmů Mateschitze koncipována. Na rychlejších tratích to mají STR jednodužší. Podotýkám, se stejným motorem. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Prostě ten výkon tam chybí a je přesně vidět na různých závodech, že to tak je. Všichni se na tom shodují, i sám Renault to přiznává (dokonce i ty), tak nevím co pořád okecáváš.
Ano dřív mu chyběl také výkon. Sice ztrácel několikrát míň, ale dorovnával to jinými mapami a foukáním. A RB byl schopen případný deficit dorovnat skvělým šasim. Dorovnat 60k je už celkem sci-fi. A je vidět, že ani Mclaren svým šasim nedokáže dohnat ztrátu výkonu aspoň na úroveň Sauberu nebo STR. Až na ty okruhy, kde ten výkon tolik potřeba není.
Samozřejmě, že RB ztrácel na začátku roku i šasim. A sami to přiznali. Takže "soudruzi z RB a jejich papoušci" to na vědomí berou. Jen ty nebereš na vědomí, že to přiznávají. 20 Teď už je jejich vůz někde jinde a jde to na pomalejších okruzích vidět. Ale pořád jim na Mercedes hodně chybí a bez zlepšení výkonu motoru nemají šanci je dohnat. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ale Miku, to není o rychlosti na rovinkách za použití DRS. Je to o celkové koncepsi o vyvážení, o přítlaku generující vůz "bez křídel" (při pomalejší jízdě, třeba v zatáčkách) atd.
Ano motor Renault není nejvýkonnější, ale to nebyl v posledních letech nikdy. Přesto RBR s tímto motorem získávalo tituly. Protože tu ztrátu výkonu dokázali bohatě nahradit jinde. Po znemožnění foukání a osvědčených map, jim sklaplo. najednou Renault nemá čím nahradit to, co fungovalo a páni od RBR jsou netrpěliví, nervózní a zbrklí. Newey nebral ohled na potřeby nového motoru (což dokazují díry v šasi vyřezané v testech pro dodatečné chlazení). Já prostě nevěřím, že jediným viníkem je Renault. I letos se RBR zlepšil až po přepracování šasi a to se starým motorem, bez použití jediného žetonu, jak sám rád uvádíš. Tak že jejich kritika Renaultu od počátku letošní sezóny nebyla oprávněná. Nebo minimálně jejich neakceptovatelné výkony nebyly jen vinou motoru. A jak jsem také mnohokrát zmínil, bylo na vině i šasi. Což ale soudruzi od RBR a jejich papoušci zapomínají brát na vědomí. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Na to, že vsázejí na vysoký přítlak jezdili v Monze a Spa na rovinkách nějak rychle. 12
A jsou tratě, kde je potřeba jak přítlak, tak motor (Spa). A nečekaně (asi pro tebe) tam byli lepší jak v Monze, ale daleko horší než v Singapuru.
To není o tom, kolik kterých okruhů je. Je to o tom, že mají slabý motor. A ten nedostatek výkonu se projeví na všech tratích. Někde hodně, někde ne moc. Ale projeví se vždy.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-Však mají připravené řešení. Nemůžou mít řešení 2?
-Ano psal jsi to. Odpovídal jsem ti někdy, že se to nikdy nestane? Co překrucuju?
-Takže stížnosti Mclarenu jsou oprávněné, nehledě na to, že Honda začala o rok později a bylo jisté, že jejich motory budou zaostávat. A nehledě na to, že dostali motory zcela zdarma, mají na stížnosti právo? Ale RB který má skoro stejně slabý motor, ku... drahý a slíbený měl špičkový, si stěžovat nemůže? Abych tomu rozumněl: Stěžovat si na motor je vydírání v případě, že to dělá RB a oprávněná kritika když to dělá Mclaren? Já jen abych rozumněl tomu, co je rovný přístup.
Já totiž nevím jak ty, ale od Mclarenu jsem hodně dlouho žádnou chválu na Hondu nečetl (se ani nedivím) a stížností bylo poslední dobou taky dost.
03

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Spíše stačí porovnat kolik je v kalendáři pomalých a kolik rychlých okruhů. Kdyby totiž poměr byl ve prospěch pomalých, tak tato diskuze vůbec není. Nejsou ani stížnosti RedBullíků na motor. Protože vsázejí na vysoký přítlak a s tím se na rychlých tratích vyhrávat nedá. 14

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Tys toho tam napsal více. Krom jiného, že když ohlásili odchod od Rencku mají připravené řešení, protože nejsou idioti. A naznačil jsi, že Ferrari není proti jim dodávat motory. Čili, že by to řešení mělo být Ferrari. [odkaz na stránku]
O možnosti jejich odchodu jsem psal já, pokud Marko nepostaví svůj motor, jak vyhrožoval loni, když začal Renault vydírat. Bohužel ty a tobě podobní rychle zapomínáte, co páni od RedBullíků vykřikovali loni a snažíte se překrucovat fakta.
Já s Pepanem naprosto souhlasím. Také vnímám jako oprávněné, když McLaren požaduje po Hondě lepší motor. Stejně bych to vnímal i v případě RBR a Renaultu. Jenomže McL nevydírá, neočerňuje Hondu při každém vyjádření v médiích. A to jsou na tom mnohem hůře, než spojení RBR/Renault. Tam se hodně od RBR liší. A to je právě ten rozdíl, který ty nechceš pochopit. 03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Abych někomu lezl do pr..., musel by to dotyčný aspoň číst. Nic proti F1News, ale ty máš pocit, že komentáře někdo z RB čte??? 20
Ano, problém neexistuje. Buď budou mít motor, nebo odejdou. Kdybys tam četl dál, tak jsem psal, že buď budou mít motor od Ferrari, nebo ohlásí odchod. 13 Takže co jsem napsal špatně? 12
Žádnou tryznu nedržím. Ani Riccimu ani Kvjatovi nefandím. Tohle mne fakt nebolí.
Čtu narozdíl od tebe pořádně, co píší ostatní. A nemám potřebu se vším souhlasit. Myslím, že v tom se od tebe neliším. Co se týká Pepana, měl by si sjednotit pohled. Na jedné straně schvaluje stížnosti Mclarenu na motor a několikrát obvinil Hondu ze špatného motoru a na druhé straně nenávidí RB, že si dovoluje kritizovat Renault. Tady sis rozdílnosti názorů nějak nevšiml? Já myslel, že jsi na to expert. 03

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

46.135.84.XXX
Miku,Miku. 03 To tvoje vlezdopr... RedBullíkům mě fakt baví. Ještě před pár dny jsi tvrdil, že žádný problém neexistuje.
Mike17
Mike17 19:04 07.09.2015 93.99.87.XXX
Nevím co řešíš. Ferrari není proti dodávkám motorů RBR i STR. 03
[odkaz na stránku]

Žádný problém tedy neexistuje. 04

Dnes se najednou s Dr.Markem chystáte končit a držíš tryznu za padlé v propadlišti dějin?
Měl bys více logicky uvažovat a brát názory diskuzujících ve větší vážnosti. A nepapouškovat kydy svého Guru, co RedBullu a F1 jen škodí. Jsem zvědavý, co k tomu napíše Pepan, (na kterého jsi takto reagoval), pokud se k tomu vůbec bude chtít vyjádřit. Protože vše vlastně řekl už dávno před dvěma týdny. 03 18 14

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kostěj

Kostěj

194.213.42.XXX
Přesně tak. Spusta lidí právě na tohle upozorňovala.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
dodávat všem stejné motory si může dovolit dodavatel motorů. ne tovární tým, který jako "vedlejšák" dodává motory ještě někomu dalšímu.
ono by se to taky dalo pojmout tak, že tovární tým bude jezdit s osvědčenou specifikací a zákaznické týmy budou pojízdnými laboratořemi. ale to si dneska asi nikdo "nelajzne"......

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Nikita19

Nikita19

188.122.196.XXX
Kdo chce kam, pomozme mu tam! Tak asi dopadne "výrobce limonád", jak Red Bull nazvali u Ferrari, že když si soustavně "otvíral hubu" na Renault, že nakonec nebude mít motor!! Vrchol blbosti od Marka, který se namlsal čtyřmi tituly po sobě. Kdyby si prohlédl historii F1, nikdy by nepostupoval proti Renaultu tímto způsobem! Mrzí mě to, ale přeju jim to! Ferrari a Mercedes si nenechají poroučet od výrobce limonád!

+ 17 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Jde i o to, že red bull evidentně není schopen fungovat s alespoň nějakou vizí do budoucnosti. Pokud by měli zájem o dlouhodobé setrvání v F1, tak by se zaměřili na rok 2017-18 a snahu vtáhnout audi jehož by mohli být továrním týmem s tím, že by jeli ekonomicky nějakou střední linii a soustředili se s předstihem na budoucí sezony a ne jen vyhrožovat stále odchodem,
Když red bull do F1 vstoupil, působil velice sympatickým dojmem, ale nyní je to asi nejhorší tým pole co se mojich sympatií týká...

+ 10 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pavel A.

Pavel A.

94.199.40.XXX
Přesně tohle jsem myslel - ať je to, jak je to, napřed by si to měli vyříkat a až pak o tom psát.
Ostatně, Red Bull se sám vmanévroval do pozice, kdy má jen dvě možnosti - buď přijmout nabídku Ferrari, nebo odejít, takže si moc vyskakovat nemůže.

+ 9 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
No a jsme zase u toho. Pokud by red bull jednal seriozně, tak se bude snažit vást jednání s potencionálním dodavatelem a do medií oznámí výsledek a ne že začne brečet a ještě nemá nabídku na stole...
... to je jak ten jura knutel ve slovácko sa nesúdí - ať si ty sáně strčí do pr....

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Určitě je hodně lidí, kterým RB chybět nebude. Ale spoustě lidí vadil odchod Caterhamu, nebo HRT. A stejně tak bude hodně lidem vadit odchod RB a STR. Sice nemají jediného pilota, kterému bych momentálně nějak fandil, ale ochod jednoho špičkového týmu a jednoho průměrného mi osobně vadit bude. A náhrada jedním nováčkem, který bude jen počítat kola ztráty to nenahradí.
Takže podle mne je to další rána pro atraktivitu F1 a způsobí to další odliv diváků. A to určitě + pro F1 není.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

37.48.43.XXX
To, ze to ani Red Bull a ani Ferrari nerekli jeste neznamena, ze to tak neni ... Tam muzou byt ruzne tlaky uvnitr Ferrari nebo na Ferrari a ruzne nazorove proudy jaky motor jim vlastne dodat. Reakce Red Bullu je naprosto pochopitelna, proste vyviji tlak na to, aby nedostal motory mene vykonne.

+ 2 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Všechny ne, jen motor. A ten by měli dodavatelé poskytovat zákazníkům stejný jako mají sami.
Ale nemusí ho poskytnout. Pak se RB a STR sbalí a odejdou. Je to jednoduché. Nikdo Ferrari k ničemu nenutí. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
A co si jako myslej ? Že jim Ferrari dá všechny trumfy ? Ferrari chce vyhrávat. Motory by jim dodali jen proto, aby v F1 zůstali. Ale rozhodně nemají v úmyslu se nechat porážet...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama