DISKUZE K ČLÁNKU F1 musí najít způsob lepší vyváženosti výkonu motorů
Ohledně případného vývoje motorů nebo jeho pozastavení se neustále diskutuje. Stále více lidí je přesvědčeno, že hlavní rozdíl mezi jednotlivými týmy mají na svědomí právě pohonné jednotky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: F1 musí najít způsob lepší vyváženosti výkonu motorů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
14:07 16.07.2015 77.240.188.XXXO čem to pořád mluví? Copak Renaultu a Hondě pravidla nějak znemožňují postavit stejně kvalitní pohonnou jednotku jakou postavil Mercedes či Ferrari? Honda nebyla ve vývoji motoru nijak omezena, Renault také ne, a pro letošní sezonu dostal víc žetonů něž kolik byl schopen skutečně využít. A hlavně problémem obou je tragická spolehlivost, a na té se dá pracovat bez jakéhokoli omezení.
Jediné co diskvalifikuje Renault a Honda je nižší technická úrověň vývojových pracovníků, což se následně projevuje na výsledném produktu. -
Tomur
13:52 16.07.2015 95.173.85.XXXŠlo by to jednoduše i při zachování současného žetonového systému. Vítěz poháru konstruktérů by byl na další sezónu bez žetonů pro vývoj. Ostatní výrobci motorů by získali žetony podle bodové ztráty svého nejlepšího týmu v poháru konstruktérů, čím větší ztráta, tím více žetonů. Maximum žetonů by mohlo být limitované třeba na 32 a ty by dostal i každý nově příchozí motorář. Princip hendikepu a zanedlouho máme zajímavou F1-
airwar1939
14:07 16.07.2015 77.240.188.XXXTo co navrhujete je proti logice Formule 1, to už můžeme rovnou dát všem týmům stejný motor.
-
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek