DISKUZE K ČLÁNKU Překvapení: Red Bull jedná o motorech s Ferrari

Red Bull chystá pro mnohé fanoušky šok: zvažuje přechod od Renaultu na pohonné jednotky Ferrari, byť by je nedostával stejně výkonné jako tovární tým.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Překvapení: Red Bull jedná o motorech s Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 18.06.2015 14:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jens (Hlasovalo 12 lidí) 18.06.2015 08:28
Malo, ale tohle nejde uhlídat - viz Mercedes a… »
» uzivatel001674 (Hlasovalo 11 lidí) 18.06.2015 10:20
Tak ono půjde zejména o rozdíl v sezóním vývoji.… »
» Adi (Hlasovalo 11 lidí) 18.06.2015 11:48
Renault by měl být i konstruktérem. Je vidět, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    XXX
    sa musim smiat...som zvedavy na koho budu hadzat vinu potom, lebo ferrari si len tazko necha skakat po hlave tak, ako to robia renaultu. obzvlast ak vedia, ze nedostanu od nich to najlepsie co maju k dispozicii..

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    XXX
    Pokud tato fúze vznikne, bude mě moc zajímat, jak dlouho nejuplakanějšímu týmu v poli postačí B verze motorů Ferrari.

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    XXX
    Renault by měl být i konstruktérem. Je vidět, že když se šasi dělá pod jinou střechou než motor, tak to nefunguje vůbec (Mclaren - Honda), nebo jen bídně (Red Bull - Renault). Pan Marko se již hodně senilní a proto zapomíná, de byly motory Ferrari před rokem a kde byl Red Bull aerodynamicky před rokem. S aerodynamikou na úrovni svého b týmu a se slabým motorem to prostě nejde. Rozdíl je však v loajálnosti týmu výči svým partnerům. Když mělo loni Ferrari motor k smíchu neslyšeli jsme ani zdaleka tolik kritiky ze strany Sauberu. Já to říkám pořád, mít za partnera Red Bull je sice určitá záruka kvality šasi a defakto neomezeného potenciálu peněz, ale jinak stojí za prd. Své úspěchy sežere sám, své prohry háže na partnery... Přeji si, aby Torro Rosso bylo v Rakousku opět lepší než jejich A tým aby konečně Halmu sklapnul. Jak se říká, každý chvilku tahá pilku a kde je napsané, že za rok nebude Renault a Honda na úrovni Mercedesu, či Ferrari, nebo dokonce před nimi. V tomto sportu je možné defakto všechno.

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Za Vettela motory... 06

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000677

    uzivatel000677

    XXX
    nemalo byt podla pravidiel aby aj zakaznicky tim dostaval rovnaky motor? aspon tak sa o tom tak hovorilo...

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      Jens

      XXX
      Malo, ale tohle nejde uhlídat - viz Mercedes a jeho zákazníci. McLaren říkal, že by je nikdy nemohli porazit. Massa tvrdil, že nedostávají stejně výkonné motory. A Ferrari by si to pohlídalo a třeba i ošetřili interní smlouvou. Stejně výkonné motory by jim nedali, všichni to ví a nemá s tím problém ani Marko.

      + 12 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • achmed-cz

        achmed-cz

        XXX
        jak motory tovární stáje, tak zákaznické, musí odpovídat té samé homologované specifikaci (letos v tom díky neexistujícímu termínu homologace je trochu bordel, ale to by mělo v příštích letech skončit). Je jasné, že každý motor není úplně identický, a pár koní mezi jednotlivými kusy může být - ale vyrábění nějaké záměrně slabší verze by bylo v rozporu s pravidly.

        + 6 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001674

      uzivatel001674

      XXX
      Tak ono půjde zejména o rozdíl v sezóním vývoji. Pokud Ferrari nějaké žetony nacpe do druhých motorů, tak se tyto vylepšení k zákazníkům dostanou až třeba ve třetí čtvrté várce.

      Další výkonností deficit může být v řídícím softwaru, všichni motoráři zakázním dají k dispozici jen základní soft, který si musí doladit sami. Je jasné, že tovární tým svým motorům rozumí více, tak budou mít i optimálněji odladěný SW.

      A věc třetí je, že každý kus je i při stejné specifikaci trochu jiný - některý motor se povede více, jiný méně. Opět je jasné, že motory se důkladně otestují a tovární tým si rozebere ty u kterých je předpoklad nejvyšší výkonnosti a spolehlivosti.

      + 11 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      XXX
      No, když si uvědomíš, že manor jezdí na loňský specifikaci, tak to asi možný bude a kdyby chtěli berličku, tak můžou prodávat motory pod jinou obchodní značkou a bylo by.
      Osobně bych ale do spolku s red bullem nešel ani za nic. To jak osočuje renault, to se zkrátka nedělá. myslím si, že u mcl taky houstne atmosféra, ale navenek se tváří soudržně...

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama