DISKUZE K ČLÁNKU Tost: Zákaznické vozy nebudou levné, náklady by dosahovaly až 50 % rozpočtu špičkových týmů

Ani zákaznické vozy by podle šéfa Toro Rosso, Franze Tosta, nebyly levnou záležitostí. Dle jeho odhadů je třeba počítat s výši rozpočtu, který by dosahoval až 50 % rozpočtů špičkových týmů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tost: Zákaznické vozy nebudou levné, náklady by dosahovaly až 50 % rozpočtu špičkových týmů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 03.06.2015 13:51 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Presne tak,.. ...Frannz má v tom jasno a pritom by tie autá neboli to pravé orechové, z Orechovej potône a lepších garáží v Senci. Boli by to len druhoradé braky pre druhoradých nádejníkov. 02 Ako bol Hops ! 18 11

    + 16 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Janko z Orechovej potône

      109.81.245.XXX
      Pocuvaj ty Madarsky nadenik, co ti do Orechovej Potone? Vies vobec, kde to je? My tu mame super auta, upravenu Skodu 120L s novym vybrusom i Jawu 250! Sak ty si o tom mozes nechat len snivat, ked vy nemate internet ani elektricky prud cez vikend. 18 11

      + 15 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Inak, ja som z Felvídeku,... ...z Hornej Zeme a ty z Dolnej, keď už tak o tom drmolíš a nepochopil si ma o čom básnik hovoril. 20 Ja som to prirovnal práve k autám, ktoré ako prototypy jazdia ako závodné po Slovakoringu a ktoré sú preto také dobré, lebo nie sú zákaznícke, ale je to dielom rúk odborníkov v tomto fachu. Nejedná sa teda o autá z druhej ruky. Prácu v Orechovej potôni si vážim a tak isto aj tú tvoju a mal so voľakedy Peráka 350, ktorý bol rýchlejší ako Panelky a Kývačky preto, lebo v zadu bol brzdný bubon o priemere 150 mm a Panelka a kývačka ho má 160, preto zadná rozeta má nie 44, ale 47 zubov a preto boli Peráky rýchlejšie pri tom istom motore a pastorku. Ako vidíš stále mám v rýchlosti nad tebou na vrch. Inak mi tu máte elekriny dosť. Keď tu boli v 1968 Rusi a išli sa vyšťať do trávy, tak kričali:"Boľšaja technika v tráve elektrika !", lebo boli popŕhlený. Ahoj ! 01

        + 12 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama