DISKUZE K ČLÁNKU Tost: Zákaznické vozy nebudou levné, náklady by dosahovaly až 50 % rozpočtu špičkových týmů

Ani zákaznické vozy by podle šéfa Toro Rosso, Franze Tosta, nebyly levnou záležitostí. Dle jeho odhadů je třeba počítat s výši rozpočtu, který by dosahoval až 50 % rozpočtů špičkových týmů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tost: Zákaznické vozy nebudou levné, náklady by dosahovaly až 50 % rozpočtu špičkových týmů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 03.06.2015 13:51 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Presne tak,.. ...Frannz má v tom jasno a pritom by tie autá neboli to pravé orechové, z Orechovej potône a lepších garáží v Senci. Boli by to len druhoradé braky pre druhoradých nádejníkov. 02 Ako bol Hops ! 18 11

    + 16 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Janko z Orechovej potône

      109.81.245.XXX
      Pocuvaj ty Madarsky nadenik, co ti do Orechovej Potone? Vies vobec, kde to je? My tu mame super auta, upravenu Skodu 120L s novym vybrusom i Jawu 250! Sak ty si o tom mozes nechat len snivat, ked vy nemate internet ani elektricky prud cez vikend. 18 11

      + 15 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Inak, ja som z Felvídeku,... ...z Hornej Zeme a ty z Dolnej, keď už tak o tom drmolíš a nepochopil si ma o čom básnik hovoril. 20 Ja som to prirovnal práve k autám, ktoré ako prototypy jazdia ako závodné po Slovakoringu a ktoré sú preto také dobré, lebo nie sú zákaznícke, ale je to dielom rúk odborníkov v tomto fachu. Nejedná sa teda o autá z druhej ruky. Prácu v Orechovej potôni si vážim a tak isto aj tú tvoju a mal so voľakedy Peráka 350, ktorý bol rýchlejší ako Panelky a Kývačky preto, lebo v zadu bol brzdný bubon o priemere 150 mm a Panelka a kývačka ho má 160, preto zadná rozeta má nie 44, ale 47 zubov a preto boli Peráky rýchlejšie pri tom istom motore a pastorku. Ako vidíš stále mám v rýchlosti nad tebou na vrch. Inak mi tu máte elekriny dosť. Keď tu boli v 1968 Rusi a išli sa vyšťať do trávy, tak kričali:"Boľšaja technika v tráve elektrika !", lebo boli popŕhlený. Ahoj ! 01

        + 12 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama