DISKUZE K ČLÁNKU Tost: Zákaznické vozy nebudou levné, náklady by dosahovaly až 50 % rozpočtu špičkových týmů

Ani zákaznické vozy by podle šéfa Toro Rosso, Franze Tosta, nebyly levnou záležitostí. Dle jeho odhadů je třeba počítat s výši rozpočtu, který by dosahoval až 50 % rozpočtů špičkových týmů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tost: Zákaznické vozy nebudou levné, náklady by dosahovaly až 50 % rozpočtu špičkových týmů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 03.06.2015 13:51 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Presne tak,.. ...Frannz má v tom jasno a pritom by tie autá neboli to pravé orechové, z Orechovej potône a lepších garáží v Senci. Boli by to len druhoradé braky pre druhoradých nádejníkov. 02 Ako bol Hops ! 18 11

    + 16 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Janko z Orechovej potône

      109.81.245.XXX
      Pocuvaj ty Madarsky nadenik, co ti do Orechovej Potone? Vies vobec, kde to je? My tu mame super auta, upravenu Skodu 120L s novym vybrusom i Jawu 250! Sak ty si o tom mozes nechat len snivat, ked vy nemate internet ani elektricky prud cez vikend. 18 11

      + 15 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Inak, ja som z Felvídeku,... ...z Hornej Zeme a ty z Dolnej, keď už tak o tom drmolíš a nepochopil si ma o čom básnik hovoril. 20 Ja som to prirovnal práve k autám, ktoré ako prototypy jazdia ako závodné po Slovakoringu a ktoré sú preto také dobré, lebo nie sú zákaznícke, ale je to dielom rúk odborníkov v tomto fachu. Nejedná sa teda o autá z druhej ruky. Prácu v Orechovej potôni si vážim a tak isto aj tú tvoju a mal so voľakedy Peráka 350, ktorý bol rýchlejší ako Panelky a Kývačky preto, lebo v zadu bol brzdný bubon o priemere 150 mm a Panelka a kývačka ho má 160, preto zadná rozeta má nie 44, ale 47 zubov a preto boli Peráky rýchlejšie pri tom istom motore a pastorku. Ako vidíš stále mám v rýchlosti nad tebou na vrch. Inak mi tu máte elekriny dosť. Keď tu boli v 1968 Rusi a išli sa vyšťať do trávy, tak kričali:"Boľšaja technika v tráve elektrika !", lebo boli popŕhlený. Ahoj ! 01

        + 12 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama