DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari a Honda využívají první vývojové žetony, McLaren v Kanadě s vyšším výkonem

Ferrari a Honda využívají první žetony pro vývoj motorů. Zamíří s vylepšenými pohonnými jednotkami už do Kanady?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari a Honda využívají první vývojové žetony, McLaren v Kanadě s vyšším výkonem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 03.06.2015 00:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 02.06.2015 10:11
Je to myšleno ve spojení i s novým palivem a… »
» Hr3bec (Hlasovali 2 lidé) 02.06.2015 08:43
No nevím jestli to je taková ochcávka. Pokud… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • crazytunny

    193.85.148.XXX
    Nove motory Nic
    kde neni psano ze nemuzou na konci sezony nasadit stary/ neupraveny motor kdyz uz nebude sance vyhrat a bude jistota 2heho mista v PK a to same plati o mercedesu muzou montreal odjet se starym motorem a pak uvidi jestli ma cenu strkat zetony nebo nema. Kdyby nedejboze ferko vyhralo muzou dalsi zavod nasadit vylepseny motor. S jejich vydrzi to daji klidne na 3 motory/sezonu

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Mercedes nemůže čekat, v Montrealu už musí nasadit nový motor. Sedmý závod v kuse by s tím, se kterým sezónu začínali, už nezvládli. Hamilton už musel měnit CE a v Monaku se u identického motoru Hülkenberga objevil problém s pístem.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to dobrá správa,... ...a ja tomu len tlieskam, takže netreba viniť Mercedes a Tota W., že pochováva F1, zo strany Bernieho E. za to, že ostatným v r. 2014 a 2015 odskočil, lebo je to len o usilovnosti motorárov aj konštruktérov šasi a ostatných výrobcov pohonných jednotiek a konštruktérov šasi pre F1, aby boli usilovnejší a intenzívnejšie pracovali a vidieť, že najďalej sú zatiaľ vo Ferrari, ak hovoria, že vyrovnajú handicap a ostatní dvaja výrobcovia pohonných jednotiek, určite budú postupovať podobne, aby Mercedes dohonili. 01 Potom bude aj F1 zaujímavejšia a na čele nebudeme mať na bedni dvoch jazdcov Mercedesu v každom závode na prvých dvoch miestach, ale aj z iných tímov a o to ide, aby vyhral ten, kto odvedie najlepšiu prácu na trati, tím v booxoch a na poli stratégie v danom závode. 01

    + 13 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tulup

    188.123.114.XXX
    BLUFF Podla mna o*** mercedes...:D Ferrari nasadi novy motor uz teraz alebo na buduce...ale mercedes tym ze ked Arrivabene povedal ze nevyuziju zetony tak mercedes ich nevyuzil tiez ...ale s tym rozdielom ze mercedes po 6 zavodoch nasadi novy motor a ak nebude vylepseny tak budu musiet z nevylepsenym jazdit aspon 3 zavody a potom dat novy vylepseny a tym ich podla mna o***...
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 2 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rittberger

      195.91.4.XXX
      ctrl+c >>> ctrl-v ?

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      85.135.106.XXX
      No nevím jestli to je taková ochcávka. Pokud Ferrari nasadí upravený motor, tak to pokud se nemýlím bude již 3 jednotka oproti 2 a ve druhé polovině sezony to pak pro Ferrari může být hodně těžké, aby nepřekročili limit. Navíc proč by měl Mercedes upravovat jednotku, když podle toho co se píše se výkon po upgradu Ferrari vyrovná? Pořád mají navrch v autě jako takovém.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Libor

    89.190.61.XXX
    Úpravou hlav získat 30 koní? To bude jak s tím aeropakketem.14

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Je to myšleno ve spojení i s novým palivem a mazivy, ale podle mě bylo i 20 koní moc. Včera jsem telefonicky hovořil s jedním inženýrem z Itálie (záměrně nejmenuji) před odletem do Kanady, u Ferrari by po upgradu měli získat dokonce ještě více 30 koní.

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • MikiKimi

        88.81.93.XXX
        To rád slyším - čtu 01 , těším se na vyrovnanější pole 04

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Libor

          89.190.61.XXX
          Mercedes by mohl mít problém s brzdama, Kanada je na brzdy největší záhul14

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama