Mercedes: Současné V6 motory mohou snadno dosahovat přes 1000 koní

Jan Pánek, 23. dubna 2015, 11:07 Google+

Toto Wolff se rozpovídal na téma navýšení výkonu motorů. Myslí si, že by to nemuselo představovat velký problém, a to ani při souhlasu ostatních výrobců motorů.

Počet komentářů:  6 komentářů (Poslední 24.04. 09:42) Napište svůj názor
Renault

Renault | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

"Diskuze okolo motorů s výkonem okolo 1000 koní tu už chvíli probíhá," řekl Toto Wolff pro motorsport.com. "Já bych velmi ocenil, kdyby se to povedlo. Jestli to je cesta dopředu, tak bychom měli pokračovat v úsilí, abychom 1000 koní měli."

"Všem výrobcům motorů je jasné, že současná hybridní technologie musí zůstat. To je totiž směr, kterým chceme jít. Navíc momentálně vyhovuje všem současným motorářům."

"Kolem roku 2017 budou mít díky vývoji všechny motory výkon kolem 900 koní. Ale vybízí se otázka, jak to chcete marketingově využít. Je rozdíl mezi 950 a 1 000 koňmi?"


Co byste vy řekli na motory s vyšším výkonem? (foto: Honda Racing F1)

"Myslím, že jsou poměrně jednoduché způsoby, jak navýšit výkon motoru - například zvýšit průtok paliva. Když navýšíte množství protékajícího paliva o 10 nebo 20 kg za hodinu, potom budete mít motory s větším výkonem, než je 1 000 koní," zakončil svou úvahu o motorech Toto Wolff.

 

Vytisknout

Diskuze: Mercedes: Současné V6 motory mohou snadno dosahovat přes 1000 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 24.04.2015 09:42 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 6 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Marko, Helmut

Marko: Motorsport bez motoru je náročný

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

  2. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  3. Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

  4. GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

  5. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  6. Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud