DISKUZE K ČLÁNKU Wehrlein má natestováno, v F1 by ale příští rok jezdit nemohl. Mercedes jedná s FIA

Talentovaný rezervní pilot Mercedesu Pascal Wehrlein již sice ujel spoustu kilometrů s vozem F1, příští rok by ale do závodu kvůli změně v systému udělování superlicencí naskočit nemohl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Wehrlein má natestováno, v F1 by ale příští rok jezdit nemohl. Mercedes jedná s FIA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 26.02.2015 14:20 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Áno, to čo FIA zase vypotila,... ...je nezmysel a kritizovala to pred časom aj Susie a mala úplnú pravdu. 01 Ja len dúfam, že to jej úťčastníci znovu prerokujú a poopravia tak, aby výsledok viedol k logickému rozhodnutiu a úrýchlenej oprave v predpise. 01

    + 14 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.139.XXX
    Superlicence Dyť přece zisk bodů není jedinou cestou, jak si udržet superlicenci. Na rok 2015 na ni má nárok coby pravidelný testman, tak ať ho Mercedes na 5 závodů posadí do auta (třeba ať zaplatí Force Indii nebo třeba Manoru, co já vím) a tím splní podmínku pro to, aby si mohl požádat i v r.2016.
    Nebo ať mu koupí slušnou sedačku v GP2 - to pro tým velikosti Mercedesu musí být finančně zanedbatelná položka. Během víkendu by mohl strávit co nejvíc času s Mercedesem a do týmu GP2 chodit na nezbytný minimum. Pokud je TAK dobrej, tak si to druhý místo v šampionátu vyjede s prstem v nose.

    Mercedes něco chce, Wehrlein něco chce - tak ať pro to něco udělají.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      Zanedbatelné to není jsou to miliony euro... A co za to Mercedes dostane ??

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.139.XXX
        Možnost nasadit do závodů člověka, který jel naposledy nějakou formulovou sérii v r.2012? Z pohledu sezóny 2016 čtyři roky zpátky!

        Operuje se tím, že pro Mercedes jezdí DTM a jak je znevýhodněnej tím, že se výsledky z DTM nezapočítávají do bodů pro superlicenci - ale on v DTM stejně žádný výsledky nemá. Z těch dvaceti odjetých závodů (dvě plný sezóny) má jedno pódium (vítězství) a jinak je pro něj svátek dojezd v TOP10.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          194.228.208.XXX
          V DTM nějakou dobu obvykle trvá, než se člověk prosadí... Podívej se jak je to tam vyrovnané... Pokud vím tak poslední sezónu měl Mercedes nejhorší vůz...

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.139.XXX
            To má blbý, ale v GP2 taky není omluva, když někdo jezdí za dlouhodobě špatný týmy (třeba Rapax, Trident, Caterham nebo Venezuela Lazarus).

            Chci říct, že jsou konečně stanovena nějaká pravidla (možná ne dokonalá, ale taky ne až tak úplně od věci.Něco mezi) na něco, v čem byl doteď organizovanej chaos. Tak proč je hned na začátku porušovat kvůli klukovi, kterej dokonce i v těch disiplínách, kterých se účastní (a účastnil) sice řekněme je dobrej, ale ne nejlepší? Ta bodová pravidla jsou sice přísná a možná nevyvážená, ale po světě běhá několik desítek pilotů, kteří i tak mají splněno a stejně v F1 nejsou (a většina z nich ani nikdy nebude).

            Jestli Mercedes chce mít rezervního pilota, který může v případě nouze zaskočit za jedničku nebo dvojku, tak prostě má možnosti i jiné, než si vydyndávat výjimku z platných sportovních předpisů.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama