DISKUZE K ČLÁNKU Ramirez: Dřív byla F1 primitivní, Honda nacházela za mé epochy problémy rychle

Už od svého prvního výjezdu bojuje nový monopost McLaren Honda MP4-30 s mnoha technickými problémy. U spousty z nich může trvat jejich vyřešení delší dobu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ramirez: Dřív byla F1 primitivní, Honda nacházela za mé epochy problémy rychle

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 24.02.2015 09:54 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • pidro

    88.100.206.XXX
    Možná byla dřív F1 primitivní,ale dalo se na ni koukat.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Áno bolo to jednoduhšie,... ...Jo a možno sa to hľadalo ľahšie, lebo motor nebol ovešaný všeliakými sračkami a riadiaci SW bol v podstate pilot, ktorý ho šoféroval. Všetky potrebné udaje mal pilot na budíkoch na palubnej doske a v rukách volant na ktotom nebolo absolutne nič. 01 Dnes ale je pravdou, že tímy majú na hľadanie chýb testéry a diagnostický SW, ale aj tak sa závada hľadá obtiažne, lebo auto obsahuje množstvo káblov a subsystémov, ktoré treba aj po nájdení závady prezrieť a manuálne premerať, kde sa uvedený problém nachádza. Niekedy totiž aj pri montáží stačí málo, aby sa niečo nepatrne poškodilo a počas prevádzky na to auto aj pilot doplatí. Všetky diely sú totiž na hrane a pri plnom zaťažení, dostáva auto riadne zabrať. 01

    + 20 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      31.31.228.XXX
      Dřív to nebylo jiné - F1 na přelomu 80. a 90. let také využívala množství elektroniky a ta zasahovala pilotům do řízení stejným způsobem - ABS, TC, aktivní podvozek, kompletní elektronické řízení, posilovače, atd...

      + 3 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Ale , ale... ...to až potom s architektúrou 8 bitových mikropočítačov a pamäťou, ktorá neumožńovala žiadne divy,l elo to bolo všetko pomalé a úplne v plienkach a tak s tým bolo viac roboty ako osohu. 02 Si to slabo pamätáš !

        + 10 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama