DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Fyzikální zákony platí pro všechny stejně, soupeři se nám mohou vyrovnat
Mercedes nevidí důvod, proč by konkurence nemohla přijít se stejně dobrou pohonnou jednotkou, jako je ta jejich. Fyzikální zákony platí pro všechny stejně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes: Fyzikální zákony platí pro všechny stejně, soupeři se nám mohou vyrovnat
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
MrWashek
16:24 14.02.2015 89.24.200.XXXCowell tluče prázdnou slámu "Pravidla fyziky a chemie jsou pro všechny stejné. Nevidím důvod, proč by konkurence nemohla postavit stejně dobrý motor jako my,"
Má pravdu, stejně dobrý motor postavit můžou, ale nemůžou ho dát do auta kvůli tokenům :D -
Tomur
07:47 14.02.2015 188.175.122.XXXSrovnání výkonu motorů Zahraniční konkurence uveřejnila srovnání výkonu motorů, je to z blogu novináře Carlose Miguela, takže bez záruky, ale aspoň pro zajímavost:
1. Mercedes - 849 koní (loni 829)
2. Honda - 829 koní
3. Ferrari - 805 koní (775)
4. Renault - 801 koní (761) -
Kapor
09:59 13.02.2015 80.87.214.XXXNo nemyslím si,... ...že by niekto túžil, aby mal v aute hybrid, ktorej pohonná jednotka je drahšia ako zbytok auta, preto je to celé, zo strany Andyho Cowella pritiahnuté z vlasy a s takýmto riešením, určite nesúhlasí ani Honda a ostatní výrobcovia komerčných áut, lebo kto by také drahé autá kupoval ? V F1 je táto koncepcia preto, lebo to navrhli ľudia odtrhnutí od skutočnosti, ktorí nerozumejú tomu, čo potebuje norálny človek a ani F1 a to auto o primeranej cene, dostatočnej kvalite a výborných úžitkových vlastností. Ak niekto tvrdí niečo iné nehovorí pravdu, lebo súčasné pohonné jednotky sú len drahé hračky, ktoré nikdy nebudú použité do produkčných áut, lebo by boli nepredajné. Žiadne zvýšenie prietoku paliva nie je potrebné na zvýšenie výkonu, ale väčší gradient medzi nasávaným vzduchom a teplotou, pri ktorej sa palivo vstrekuje do valca, vyšším kompresným pomerom a vyšším vstrekovacím tlakom, preto potom bude môcť turbomotor točiť tých stanovených 15 000 ot/min. čo teraz nemôže. Potom vyhodením MGU-H z pohonnej jednotky a skrátením výfuku čím sa zabijú dve muchy jednou ranou, lebo sa zvýši rámus na 120 dB a viac a výfukové plyny sa môžu použiť na zvýšenie prítlaku auta, čo je pri použití výkonu turbomotora 1000 koní a viac nevyhnutnosťou.
-
airwar
11:53 13.02.2015 176.74.128.XXXSoučasné pohonné jednotky jsou prototipy z nejdražších materiálů a projektovaná se snahou o dosažení maximálního výkonu. Ale určitě nebude problém tytéž motory materiálově zlevnit, při omezení výkonu výrazně navýšit životnost a následně masovou produkcí zlevnit tak aby byl použitelné i v civilní výrobě.
Konečně podobně to funguje v automobilizmu už po desetiletí. -
-
airwar
17:24 13.02.2015 176.74.128.XXXNo díky za tuto připomínku, ale je to přesně jak říkáš, když jsem si domů kupoval první PC na práci vyšlo mě z monitorem na 70 tisíc, v tu dobu byly platy cca. 5-6 tisíc měsíčně, takže stálo totéž co dneska třeba Škoda Fabie (při přepočtu cena lomeno průměrná mzda. A to šlo o jednojádrové Pentium 166 Mhz, 256 MB Ram, 2 GB disk, 17 palcový CRT monitor atd. Prostě šrot . Dneska kupujeme počítače dětem už v předškolním věku.
Podobně je to s mobily, když jsem dostal první služební Nokii, tak byla strašně drahá, velká, vybíjela se jak čert atd... Tehdy by mě nenapadlo že jednou bubu měnit mobily častěji než ponožky.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek