DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Fyzikální zákony platí pro všechny stejně, soupeři se nám mohou vyrovnat

Mercedes nevidí důvod, proč by konkurence nemohla přijít se stejně dobrou pohonnou jednotkou, jako je ta jejich. Fyzikální zákony platí pro všechny stejně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: Fyzikální zákony platí pro všechny stejně, soupeři se nám mohou vyrovnat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 14.02.2015 16:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 14.02.2015 11:33
Nesmysly vycucané z prstu. Ono jich tam má víc… »
» MrWashek (Hlasovalo 6 lidí) 14.02.2015 16:24
Cowell tluče prázdnou slámu "Pravidla… »
» Tomur (Hlasovali 3 lidé) 14.02.2015 07:47
Srovnání výkonu motorů Zahraniční konkurence… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • MrWashek

    MrWashek

    89.24.200.XXX
    Cowell tluče prázdnou slámu "Pravidla fyziky a chemie jsou pro všechny stejné. Nevidím důvod, proč by konkurence nemohla postavit stejně dobrý motor jako my,"

    Má pravdu, stejně dobrý motor postavit můžou, ale nemůžou ho dát do auta kvůli tokenům :D

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.122.XXX
    Srovnání výkonu motorů Zahraniční konkurence uveřejnila srovnání výkonu motorů, je to z blogu novináře Carlose Miguela, takže bez záruky, ale aspoň pro zajímavost:

    1. Mercedes - 849 koní (loni 829)
    2. Honda - 829 koní
    3. Ferrari - 805 koní (775)
    4. Renault - 801 koní (761)

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Gansus

      94.138.104.XXX
      Záleží ale také na tom, jak jsou ty koně zapřažené.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.176.130.XXX
      Je celkem logické, že Honda bude šlapat na paty Mercedesu co se týče výkonu, vzhledem ke zkušenosgtem s hybrdiní technologii Hondy

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Nesmysly vycucané z prstu.
      Ono jich tam má víc - třeba i to, že Toro Rosso mělo jiný motor než Red Bull, což také není pravda - mluvil jsem o tom s inženýry z těchto týmů.

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        85.93.124.XXX
        Taky jsem to sem chtěl napsat, že to jsou nesmysly... Někteří fanoušci hltají vše...

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    No nemyslím si,... ...že by niekto túžil, aby mal v aute hybrid, ktorej pohonná jednotka je drahšia ako zbytok auta, preto je to celé, zo strany Andyho Cowella pritiahnuté z vlasy a s takýmto riešením, určite nesúhlasí ani Honda a ostatní výrobcovia komerčných áut, lebo kto by také drahé autá kupoval ? V F1 je táto koncepcia preto, lebo to navrhli ľudia odtrhnutí od skutočnosti, ktorí nerozumejú tomu, čo potebuje norálny človek a ani F1 a to auto o primeranej cene, dostatočnej kvalite a výborných úžitkových vlastností. 11 Ak niekto tvrdí niečo iné nehovorí pravdu, lebo súčasné pohonné jednotky sú len drahé hračky, ktoré nikdy nebudú použité do produkčných áut, lebo by boli nepredajné. 02 Žiadne zvýšenie prietoku paliva nie je potrebné na zvýšenie výkonu, ale väčší gradient medzi nasávaným vzduchom a teplotou, pri ktorej sa palivo vstrekuje do valca, vyšším kompresným pomerom a vyšším vstrekovacím tlakom, preto potom bude môcť turbomotor točiť tých stanovených 15 000 ot/min. čo teraz nemôže. Potom vyhodením MGU-H z pohonnej jednotky a skrátením výfuku čím sa zabijú dve muchy jednou ranou, lebo sa zvýši rámus na 120 dB a viac a výfukové plyny sa môžu použiť na zvýšenie prítlaku auta, čo je pri použití výkonu turbomotora 1000 koní a viac nevyhnutnosťou. 01

    + 17 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar

      176.74.128.XXX
      Současné pohonné jednotky jsou prototipy z nejdražších materiálů a projektovaná se snahou o dosažení maximálního výkonu. Ale určitě nebude problém tytéž motory materiálově zlevnit, při omezení výkonu výrazně navýšit životnost a následně masovou produkcí zlevnit tak aby byl použitelné i v civilní výrobě.

      Konečně podobně to funguje v automobilizmu už po desetiletí.

      + 8 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.80.244.XXX
      Niečo podobné sa tvrdilo o prvých počítačoch.

      + 7 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar

        176.74.128.XXX
        No díky za tuto připomínku, ale je to přesně jak říkáš, když jsem si domů kupoval první PC na práci vyšlo mě z monitorem na 70 tisíc, v tu dobu byly platy cca. 5-6 tisíc měsíčně, takže stálo totéž co dneska třeba Škoda Fabie (při přepočtu cena lomeno průměrná mzda. A to šlo o jednojádrové Pentium 166 Mhz, 256 MB Ram, 2 GB disk, 17 palcový CRT monitor atd. Prostě šrot 12. Dneska kupujeme počítače dětem už v předškolním věku.

        Podobně je to s mobily, když jsem dostal první služební Nokii, tak byla strašně drahá, velká, vybíjela se jak čert atd... Tehdy by mě nenapadlo že jednou bubu měnit mobily častěji než ponožky.12

        + 4 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • mida

      88.101.0.XXX
      teda na takové tvrzení musí mít člověk pořádný koule - doufám, že redakce pochopí, jak to myslím, pokud ne, tak se dopředu omlouvám za porušení kodexu

      + 4 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama