DISKUZE K ČLÁNKU Marussia se nevzdává: Chce připravit auto dle nových pravidel a v Číně začít závodit

Většina týmů během schůzky Strategické skupiny F1 sice byly proti tomu, aby se Marussia do letošního šampionátu zapojila s loňským vozem, ta svou snahu o návrat ale nevzdává. Hodlá připravit auto vyhovující novým pravidlům a do sezóny vstoupit od třetího závodu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marussia se nevzdává: Chce připravit auto dle nových pravidel a v Číně začít závodit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 09.02.2015 14:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 14 lidí) 06.02.2015 13:20
Marušce držím palce. I kdyby jen z piety vůči… »
» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 06.02.2015 13:42
Tak trochu je svazuje to staré šasi, které… »
» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 06.02.2015 14:58
To není ale žel jen o šířce bočnic - motor je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000400

    uzivatel000400

    93.185.8.XXX
    Na rovinu Stav Formule 1 2015 dvěma slovy - na zgrcání.

    Solidarita malejch týmů? Dvě "nicky" už zanikly a třetí nicce jen o trochu méně bezvýznamné nicky (Force India) sápou na prachy ačkoli se Marussia jednoruč škrábe (a podle mě dost možná ani nevyškrábe) z rakve. Zajímavé, že v době, kdy vůbec nebylo jasné, jestli Jules Bianchi vůbec kdy ještě rozlepí oči, tak se v solidaritě a podpoře všichni doslova předháněli.

    V tímto osekaném poli přesto nadále převažujou skoropuberťáci a různí platiči, kteří se pro veliký úspěch budou společně prohánět na "moderních" tratích a "hustých show" netalentovaného p. Tilkeho striktně tam, kde Berniemu naplní měšec, aby si ho velmi pravděpodobně do 10-20 let vzal s sebou do rakve.

    Tomu všemu na pozadí pod průhlednýma záminkama mizí do historie tradiční kvalitní evropské tratě - v době, kdy prachy jsou mnohem důležitější, než tituly. To vše podotýkám za žumpoidní formy mnoha klasických (Ferrari, Mc Laren), nebo "klasických" (Lotus či mírná parodie na něj) týmů, nicméně díky bohu za Red Bull a Mercedes, kteří tím pádem drží show nad vodou, byť je to v současných poměrech takové nevinné občasné vyplavání na okraj močůvky.

    O vysavačoidních motorech, zákazu tankování, přehnaném vměšování SafetyCaru apod. "úžasných" nuancích, které jen dotvářejí auru husté mizérie, raději nemluvě. Formule T - Tfuj.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Správne,... ...je tu šanca, nie len pre Manor, ale aj McLaren&Honda a stačí tak málo, urobyť nárazové skúšky nového nosu a nasadiť nové predné krídlo. 01

    + 18 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    Špekulácia Manor (Marussia) by sa mohol stať druhým tímom Hondy a juniorkou McLarenu. Teraz už ich nič nezväzuje s Ferrari. S novým šasi by mohol pomoc tím McLaren. A bolo by to výhodné pre oboch. Manor by mal šasi, elektroniku, motor + pilotov skoro "za darmo". McLaren a Hodna by získali celoročné testovanie + skúšobné laboratórium...

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Tak trochu je svazuje to staré šasi, které chtějí upravit, aby vyhovovalo letošním pravidlům. Do toho by Honda nepasovala, loňské Ferrari ano. Samozřejmě, že by to šlo, ale stálo by to nějaké zdroje - a ty teď Honda musí věnovat něčemu jinému - dát dohromady konkurenceschopnou a spolehlivou pohonnou jednotku pro McLaren. Ten nám během testů potvrdil, že zájem o koupi Marussie nemá.

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FantomasMan

        FantomasMan

        87.197.124.XXX
        Opäť špekulácia ale šasi Marussie je určite širšie ako tohto ročný McLaren. Čiže priestor by tam bol. Plus vraj motor Hondy je najkompaktnejší.

        + 3 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          To není ale žel jen o šířce bočnic - motor je plně zatížený člen, s Hondou by musela přijít jiná převodovka, s jinou převodovkovou skříní souvisí jiné uchycení zavěšení, hnací poloosy, geometrie, uchycení zadního křídla, jiná struktura, překopat celý zadek, aerodynamiku - sladit ji nejen s difuzorem, ale s přicházejícím prouděním, takže i bočnice, deflektory, přední křídlo, nastavit víry - vše znovu zanalyzovat, pevnost, tuhost, otestovat, což je náročné - není to jen o tom, jestli mi motor vleze do bočnic, tak do něj navrtám díry jinde (zjednodušeně).

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            95.102.193.XXX
            pre tento rok by to bolo nerealne, ale ak chce honda uspiet musi mat data s viac ako dvoch aut
            a kedze to vizera tak ze najblizsie roky len tak lahko zakaznika neziska tak kupa marussie by nebola zla aj ked by tento rok jazdila este s motorom ferrari

            + 3 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      176.74.136.XXX
      Nevím proč všude píšeš tuto asi týden dva starou spekulaci, kterou sám Mc Laren vyvrátil?

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        85.93.124.XXX
        Taky píše, že by se tam motor Hondy vešel... Má smysl se ptát proč?

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Huhukoktejl

    37.48.32.XXX
    Hmmm Bylo by to hezke, pokud by se zachranili, ale jen v pripade, ze by se stali plnohodnotnym tymem. Libila by se mi varianta, ze by byli neco jako Toro Rosso, jen by slo o tym podporovany McLarenem ... misto Marussia by to byla Mabritania ;-)

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Marušce držím palce. I kdyby jen z piety vůči Julesovi. Ostatní týmy by se měly stydět. Když jde ale o prachy, stud se v říši boha Gelda nenosí.

    + 14 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama