DISKUZE K ČLÁNKU Renault váhá: Má nasadit svůj V6 2015 už v Melbourne nebo až později?
FIA povolila týmům vývoj v průběhu sezony - šanci mají výrobci vyvíjet až do GP Španělska. Renault ale zatím neví, kdy nasadí svoji novou specifikaci motoru. Bude vyčkávat až do půlky května jako Mercedes nebo homologuje nový motor už pro první závod?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault váhá: Má nasadit svůj V6 2015 už v Melbourne nebo až později?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovali 3 lidé)
16.01.2015 16:08
Tak stále je tu velká neznámá Honda, která… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
seven
09:11 17.01.2015 37.188.140.XXX
Urcite je vyhodnejsi prvni evoluci homologovat hned pred sezonou, paklize si bude vyrobce jisty spolehlivosti a alespon trochu zlepsenou vykonnosti. Ciste teoreticky se takto da homologovat za rok 4x (coz ale zrejmne nikdo neudela), nicmene pro strategii ke srovnani vykonnosti jsou tu urcite lepsi podminky nez vloni.
zlo
02:13 17.01.2015 176.254.56.XXX
testy Poměrně dost mě zajímá, s jakýma specifikacema budou jezdit v testech. Myslím, že minimálně R a F otestují loňský model i to, co budou mít aktuálně v ruce a pak se budou rozhodovat. Nějak se mi nechce věřit, že pokud by třeba zjistily, že jsou s aktuální specifikací pro rok 2015 o vteřinu, vteřinu a půl na kolo rychlejší, že by to obětovaly 5 závodů s vidinou, že pak najednou zrychlí o 2 vteřiny.
djb
00:39 17.01.2015 94.113.134.XXX
Souhlas. Karty jsou paradoxně rozdány ve prospěch Mercedesu. Když nasadí starej motor z kraje sezony on i ostatní, bude mít jistotu lepšího motoru. Pokud Renault a Ferrari nasadí rovnou novou specifikaci, tak pokud neudělají zázrak, myslím, že se dostanou plus mínus na úroveň Mercedesu nebo jen lehce před. To by Mercedes taky zvládl a ve Španělsku by si vzali svůj post zpět i s úrokama. Ono pro Ferrari a Renault to bude tak jako tak těžký, i v dobách kdy se vyvíjelo celou sezonu, tak byl vždy někdo na vrcholu a většinou tam vydržel poměrně dost sezon. Určitou neznámou hraje Honda, ale i kdyby Honda postavila fakt dělo, tak si nejsem až tak jistej tím co za auto postaví McLaren. Buď jak buď momentálně drží trumfy Mercedes.
1
16:51 16.01.2015 178.255.168.XXX
Tak ona je velkou neznámou celá sezona :-) Honda si evidentně věří, ferrari mlčí a jelikož tohle iniciovali, tak se budou snažit využít maximum času pro vývoj i za cenu předem ztracené sezony, renault asi máknul, pokud naznačují, že by nastoupili s novou jednotkou už v austrálii a mercedes to může v klidu celý sledovat a rozhodnout se podle aktuální situace
zlo
16:50 16.01.2015 176.253.26.XXX
diletanti Celá tato debata je podle mého absurdní.
Uvědomme si jednu věc. Motory nelze vylepšovat libovolně. Výrobci jsou omezeni množstvím žetonů. Připadá mi naprosto nepochopitelné, že Renault a Ferrari loni po Austrálii nezmobilizovaly své síly nezačaly vyvíjet motor pro rok 2015 za použití oněch 32 tokenů. Měly na to rok času. Namísto toho teď řeší, že s vývojem začaly pozdě. O nic jiného nejde. Něco jiného byl vývoj motorů ve V10 éře, kdy jste mohli prakticky víkend co víkend nasazovat novou specifikaci motoru. Tohle teď nehrozí. Bavíme se o 4 PJ na sezónu.
Tohle vlastně hraje do rukou Mercedesu. Mají jistotu, že pokud F a R motory homolgují až ve čtvrtině sezóny, budou alespoň do té doby opět vpředu. I za předpokladu, že by Honda nastoupila s lepším motorem (o čemž pochybuji), mohou pak ve Španělsku nasadit to své nové, ještě promakanější monstrum, o němž se říká, že už teď dává přes 900 koní, a Hondu začít stahovat.
Uvědomme si jednu věc. Motory nelze vylepšovat libovolně. Výrobci jsou omezeni množstvím žetonů. Připadá mi naprosto nepochopitelné, že Renault a Ferrari loni po Austrálii nezmobilizovaly své síly nezačaly vyvíjet motor pro rok 2015 za použití oněch 32 tokenů. Měly na to rok času. Namísto toho teď řeší, že s vývojem začaly pozdě. O nic jiného nejde. Něco jiného byl vývoj motorů ve V10 éře, kdy jste mohli prakticky víkend co víkend nasazovat novou specifikaci motoru. Tohle teď nehrozí. Bavíme se o 4 PJ na sezónu.
Tohle vlastně hraje do rukou Mercedesu. Mají jistotu, že pokud F a R motory homolgují až ve čtvrtině sezóny, budou alespoň do té doby opět vpředu. I za předpokladu, že by Honda nastoupila s lepším motorem (o čemž pochybuji), mohou pak ve Španělsku nasadit to své nové, ještě promakanější monstrum, o němž se říká, že už teď dává přes 900 koní, a Hondu začít stahovat.
Jake HorseRadisher
16:08 16.01.2015 85.207.90.XXX
Tak stále je tu velká neznámá Honda, která kdyby postavila kvalitní motor a McLaren solidní monopost, tak by pro Mercedes nebylo nejvhodnější projet první 4 závody sezony, a pokud by to bylo ve zbytku sezony(po nasazení nových PJ Mercedesu) vyrovnané, tak by to nebyla dobrá zpráva pro Mercedes...
A pokud letošní PJ Ferrari a Renaultu nebudou lepší, než loňská Mercedesu, tak to bude hodně špatné, pro jejich zákazníky...
A pokud letošní PJ Ferrari a Renaultu nebudou lepší, než loňská Mercedesu, tak to bude hodně špatné, pro jejich zákazníky...
Kapor
15:06 16.01.2015 194.160.178.XXX
Takto majú možnosť,... ...znížiť s Renaultom u Red Bull náskok Mercedesu a získať viac bodov, lebo v konečnom dôsledku Mercedes nebude mať žiaden úžitok z nárastu výkonu, ak ho pneumatiky Pirelli neprenesú zmysluplne na vozovku a zvýši sa len ich opotrebenie, čo sme tu už u Mercedesu mali v r. 2013, kedy mal prekoňovaný motor V8 a prd mu to bolo platné.
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek