DISKUZE K ČLÁNKU Renault váhá: Má nasadit svůj V6 2015 už v Melbourne nebo až později?

FIA povolila týmům vývoj v průběhu sezony - šanci mají výrobci vyvíjet až do GP Španělska. Renault ale zatím neví, kdy nasadí svoji novou specifikaci motoru. Bude vyčkávat až do půlky května jako Mercedes nebo homologuje nový motor už pro první závod?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault váhá: Má nasadit svůj V6 2015 už v Melbourne nebo až později?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 19.01.2015 11:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 6 lidí) 17.01.2015 19:00
mercedes to udělá chytře mercedes nasadí nový… »
» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 16.01.2015 14:39
Leda v případě, že by chtěli bojovat o titul už… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovali 3 lidé) 16.01.2015 16:08
Tak stále je tu velká neznámá Honda, která… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

seven

37.188.140.XXX
Urcite je vyhodnejsi prvni evoluci homologovat hned pred sezonou, paklize si bude vyrobce jisty spolehlivosti a alespon trochu zlepsenou vykonnosti. Ciste teoreticky se takto da homologovat za rok 4x (coz ale zrejmne nikdo neudela), nicmene pro strategii ke srovnani vykonnosti jsou tu urcite lepsi podminky nez vloni.

+ 1 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zlo

176.254.56.XXX
testy Poměrně dost mě zajímá, s jakýma specifikacema budou jezdit v testech. Myslím, že minimálně R a F otestují loňský model i to, co budou mít aktuálně v ruce a pak se budou rozhodovat. Nějak se mi nechce věřit, že pokud by třeba zjistily, že jsou s aktuální specifikací pro rok 2015 o vteřinu, vteřinu a půl na kolo rychlejší, že by to obětovaly 5 závodů s vidinou, že pak najednou zrychlí o 2 vteřiny.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

djb

94.113.134.XXX
Souhlas. Karty jsou paradoxně rozdány ve prospěch Mercedesu. Když nasadí starej motor z kraje sezony on i ostatní, bude mít jistotu lepšího motoru. Pokud Renault a Ferrari nasadí rovnou novou specifikaci, tak pokud neudělají zázrak, myslím, že se dostanou plus mínus na úroveň Mercedesu nebo jen lehce před. To by Mercedes taky zvládl a ve Španělsku by si vzali svůj post zpět i s úrokama. Ono pro Ferrari a Renault to bude tak jako tak těžký, i v dobách kdy se vyvíjelo celou sezonu, tak byl vždy někdo na vrcholu a většinou tam vydržel poměrně dost sezon. Určitou neznámou hraje Honda, ale i kdyby Honda postavila fakt dělo, tak si nejsem až tak jistej tím co za auto postaví McLaren. Buď jak buď momentálně drží trumfy Mercedes.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

95.105.187.XXX
... 02 02 02 ...

+ 3 / − 20

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
Sám se divím, že na něj reaguju, ale některý moudra co vyplodí se fakt nedají přejít mlčením....

+ 10 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jane

90.181.220.XXX
Ona jeho celková úroveň koresponduje s jeho inteligencí...
Svéprávnému člověku by vadilo že je tady za místního blázna a nevyjadřoval by se.
Ale on je evidentně zvyklý že ho mají za obecního blázna, tak mu to už přestalo vadit.

+ 14 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
Na co? Na blábol o minulosti foukaného difuzoru? Kapore sorry, ale si totální diletant, který o F1 ví kulový, ale kážeš tady jako Libuše

+ 14 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 1 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
vidím, že tvoje úroveň vyjadřování koresponduje s tvými znalostmi
Je mi Tě líto

+ 12 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
A to isté by sa stalo pri zvýšení výkonu,.. ...teraz ***, lebo fúkaný difuzor je minulosťou a prítlak predstavuje len zlokok toho, čo autá mali v dispozície vtedy. 11 18 ***
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 18 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
Tak ona je velkou neznámou celá sezona :-) Honda si evidentně věří, ferrari mlčí a jelikož tohle iniciovali, tak se budou snažit využít maximum času pro vývoj i za cenu předem ztracené sezony, renault asi máknul, pokud naznačují, že by nastoupili s novou jednotkou už v austrálii a mercedes to může v klidu celý sledovat a rozhodnout se podle aktuální situace 03

+ 7 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zlo

176.253.26.XXX
diletanti Celá tato debata je podle mého absurdní.
Uvědomme si jednu věc. Motory nelze vylepšovat libovolně. Výrobci jsou omezeni množstvím žetonů. Připadá mi naprosto nepochopitelné, že Renault a Ferrari loni po Austrálii nezmobilizovaly své síly nezačaly vyvíjet motor pro rok 2015 za použití oněch 32 tokenů. Měly na to rok času. Namísto toho teď řeší, že s vývojem začaly pozdě. O nic jiného nejde. Něco jiného byl vývoj motorů ve V10 éře, kdy jste mohli prakticky víkend co víkend nasazovat novou specifikaci motoru. Tohle teď nehrozí. Bavíme se o 4 PJ na sezónu.
Tohle vlastně hraje do rukou Mercedesu. Mají jistotu, že pokud F a R motory homolgují až ve čtvrtině sezóny, budou alespoň do té doby opět vpředu. I za předpokladu, že by Honda nastoupila s lepším motorem (o čemž pochybuji), mohou pak ve Španělsku nasadit to své nové, ještě promakanější monstrum, o němž se říká, že už teď dává přes 900 koní, a Hondu začít stahovat.

+ 11 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

85.207.90.XXX
Tak stále je tu velká neznámá Honda, která kdyby postavila kvalitní motor a McLaren solidní monopost, tak by pro Mercedes nebylo nejvhodnější projet první 4 závody sezony, a pokud by to bylo ve zbytku sezony(po nasazení nových PJ Mercedesu) vyrovnané, tak by to nebyla dobrá zpráva pro Mercedes...
A pokud letošní PJ Ferrari a Renaultu nebudou lepší, než loňská Mercedesu, tak to bude hodně špatné, pro jejich zákazníky...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
kapor, ty techniku, problém mercedesu nebyl v překoňovaném V8, ale v mizerném přítlaku v zadní části vozu a tím i větší smýkání a prokluz kol...

+ 14 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Takto majú možnosť,... ...znížiť s Renaultom u Red Bull náskok Mercedesu a získať viac bodov, lebo v konečnom dôsledku Mercedes nebude mať žiaden úžitok z nárastu výkonu, ak ho pneumatiky Pirelli neprenesú zmysluplne na vozovku a zvýši sa len ich opotrebenie, čo sme tu už u Mercedesu mali v r. 2013, kedy mal prekoňovaný motor V8 a prd mu to bolo platné. 02

+ 19 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FoxPw

213.192.37.XXX
Mercedes má všechny trumfy v rukou. Dá se předpokládat, že jejich starý motor bude stále lepší, než nový motor od konkurence a tak pozdějším nasazením motoru nic neztratí nebo jen minimálně. O to větší rozdíl bude ve zbytku sezóny.

+ 13 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
Leda v případě, že by chtěli bojovat o titul už letos, což nevidím reálně. Takže podle mě by měli vyvíjet až do barcelony a radši vyhrát titul o rok později.

+ 5 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Ak má Renault nový,.. ...Turbomotor, mal by ho homologovať a začať s ním už v od 1. VC Austrálie. 01 Tak Mercedes bude mať menšiu šancu získať väčší náskok. 01

+ 22 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama