DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: Do USA nepřijede ani Marussia!

Šéf F1, Bernie Ecclestone, potvrdil, že oba dva týmy z konce pole nepřijedou na nadcházející GP z důvodu finančních problémů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone: Do USA nepřijede ani Marussia!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 29.10.2014 15:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 16 lidí) 25.10.2014 14:34
A už je tady výsledek protlačování automobilek… »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 25.10.2014 13:56
Se moc nesměj. Aby Lotus po mnoha letech jednou… »
» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 25.10.2014 14:43
Kapor... neser 06 Nechcem sa s Tebou hadat … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Už z toho důvodu jsou v F1, aby ti méně úspěšní měli koho porážet :D

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Áno bol som preto,.. ...lebo Renault to navrhol, že ak nie nové motory, tak z F1 odíde a ak nijak inak to FIA nepresadila svojimi zlými predpismi, tak to bolo preto, lebo nesledovala najnovší trend. Tieto nové pohonné jednotky však, ak nič iné boli určitý pokrok oproti atmosferickým V8 v technike, no chyba je v tom, že to je veľká záťaž pre malé tímy, ktorú však mal FOM a hlavný promotér Bernie E. vykompezovať tak, rozdeľovaním zisku, aby 2 tímy sa úplne nevyčerpali a ostali aspoň do konca a mohli ich odkúpiť tí, čo do F1 chcú vstúpiť. Ak to takto nie je, nie je to chyba malých tímov, ale FOM a FIA, lebo FIA zle postavila kritériá a FOM neuspel ako ten, kto rozdeľuje zisk diskriminačne tak, aby malé tímy v F1 skončili a ostali v nich len tie silné s tromi autami a mohli jedno z nich prenajať napr. Haasovi a tým ešte viac posilnili svoje pozície v F1 a odobrali možnosť novým tímom do F1 vstúpiť. 02 Nie je sa o čom hádať. Nové pohonné jednotky 1,6 V6 Turbo+ERS, boli krok vpred malého dieťaťa, ktoré sa od začiatku sezóny potkýňalo až sa naučilo chodiť, bolo jasné, že je to veľmi drahé učiť sa na vlastných chybách a ukazalo sa, že je to neefektívne pre samotný Renaul, ktorý si myslel, že bude profitovať a nakoniec stráca. 02

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

unonym ze štatlu - fandaF1

90.178.29.XXX
Ano, i pojízdné retardéry jsou součásti závodění. 03

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

unonym ze štatlu - fandaF1

90.178.29.XXX
Nějak se skřetovi ten úžasný systém sype 02

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.199.XXX
f1 potrebuje aj take timy ako marussia a caterham ktore budu vecne posledne a skoncia po par rokoch
pokial sa za nich hned najde nahrada tak neni ich odchod problem ale ak skoncia bez nahrady tak sa timom ako sauber stazi situacia lebo sa ocitnu na absolutnom konci

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

31.192.84.XXX
Prachy jenom prachy nečekají, jen po nich sáhneš a už tě mají
12 02

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Red_Blaff

62.169.180.XXX
si nedeje srandu, Sauber je ticho jako pena a to nikdy neni dobry :(
Cat ani Mar mi nijak zvlast lito neni, nikdy to nemysleli seriozne, ale sauber by me fakt mrzel!

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

81.91.213.XXX
Tedy před GP Bahrajnu

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

81.91.213.XXX
Úplně stejný monopost s jiný křídlem by mít neměli, v jednom časopisu z období před GP Austrálie 2006 bylo představení všech týmů a na tom voze prý vykonali přes tisíc změn 11 .

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Takže to měly spíš zablit dodavatelé motorů ?? 11 11

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Huhukoktejl

37.48.36.XXX
Hmm Ted jeste padne Sauber a budu hodne zvedavy, co s tim pristi rok budou delat ... Zavody 16 aut by byly dost o nicem a male svetlo nadeje je jen Haas. O jinych zajemcich o vstup do f1 nelze hovorit jako o serioznich ...

+ 10 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
nevím proč mu dáváte - vždyť má pravdu, V8 byly za 25% ceny novejch jednotek

+ 14 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

83.240.5.XXX
Na jednu stranu, proč by jim to měl BE platit? To by pak přišel Sauber, Lotus, McLaren že taky přece proč by měli platit?

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.127.XXX
Kapor... neser 06
Nechcem sa s Tebou hadat (vydrzalo to nejaky ten rok a dufam to aj tak ostane), ale nebol si Ty ten najväcsi propagator "modernej/novej technologie" (pohonov)?!?!?!
Kde sa vzal ten obrat?

Uz "vtedy" som Ti pisal nieco take, ze - "su to vyhodene peniaze von oknom" prip. "je to krok vedla a transfer technologii v takom podani akom to prezentuju, je cisty blud..." Atdatd...

Mali sme nespocetne/nekonecne debaty/aj hadky o tomto, slovom "pekne stare casy". 18

Nakoniec som rad, ze si to pochopil a sam dnes pises touto "retorikou".11 01

+ 8 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

95.173.85.XXX
A už je tady výsledek protlačování automobilek do F1 17 Turbomotory bez všech těch sraček okolo, které jsou zajímavé právě jen pro automobilky a závodění nepřidávají vůbec nic, by se daly pořídit za zlomek ceny, o tom už se psalo. Bohužel při rozhodování o novém směru byly opět na prvním místě peníze 02

+ 16 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.127.XXX
Vsak to...04

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Čo na to povedať ? Len to, že tento rok F1 ako ju organizovali dlhé roky končí a stane sa dokonalým cirkusom podľa scenára Metrixu vyvolených tímov, kde pohonné jednotky nemajú budúcnosť v žiadnom s komerčných áut, ktoré kedy uvidíme na cestách u nás, ale aj na celom svete, lebo sú drahé a úplne sa míňajú účinku využitia. Je to zrejme tým, že organizátor FOM v osobe Bernieho E. aj zákonodarcovia vo FIA vo svojej krátkozrakosti navrhli pre závodenie niečo, čo nie je ľudové a ani praktické a ostane to len atrakcia pre vyvolených do určitého času, kým sa nenabažia, potom do múzea a ostane spomienka na zbytočne vyhodené peniaze v krajinách, kde sa F1 už nikdy nevráti. Ak by sa za tie peniaze vybudovalo niečo zmysluplné, bol by z toho väčší úžitok. 02

+ 14 / − 22

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

83.240.5.XXX
Jen dodám, že tým může za sezonu vynechat 3 závody.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Se moc nesměj. Aby Lotus po mnoha letech jednou nedojel poslední. 13 04

+ 10 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000670

uzivatel000670

86.61.155.XXX
Není. Aby si byl klasifikován v MS konstruktérů, smíš vynechat maximálně 2 závody. V podobnej situaci byl v roce 2002 Arrows, v Magny Course se schválně nekvalifikoval, oba jezdci odjeli outlap, pomalé kolo a inlap a tým se zbalil a odjel. Účast v kvalifikaci je považována za absolvování závodního víkendu. Pak se objevili naposled v Německu a v Maďarsku už ne a řešili co dál. Tým defnitivně skončil ve čtvrtek před velkou cenou Belgie, kam i dorazil, do tej doby dělali co mohli, aby získali peníze. A tím že se nepřihlásily na technický přejímky, tím ten tým skončil. No a vozy Arrows se objevily v závodě až za další 4 roky v týmu Super Aguri. Uplně ty samý jak z roku 2002. Jen se tam pláclo jiný přední křídlo, podle tehdejších pravidel a do útrob se dal motor Honda, místo Cosworthu. :) No a v testech monopost A23 v roce 2004 používalo Minardi, ale nikdy jej nenasadil.

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama