DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: Do USA nepřijede ani Marussia!
Šéf F1, Bernie Ecclestone, potvrdil, že oba dva týmy z konce pole nepřijedou na nadcházející GP z důvodu finančních problémů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone: Do USA nepřijede ani Marussia!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Kapor
09:58 27.10.2014 194.160.178.XXX
Áno bol som preto,.. ...lebo Renault to navrhol, že ak nie nové motory, tak z F1 odíde a ak nijak inak to FIA nepresadila svojimi zlými predpismi, tak to bolo preto, lebo nesledovala najnovší trend. Tieto nové pohonné jednotky však, ak nič iné boli určitý pokrok oproti atmosferickým V8 v technike, no chyba je v tom, že to je veľká záťaž pre malé tímy, ktorú však mal FOM a hlavný promotér Bernie E. vykompezovať tak, rozdeľovaním zisku, aby 2 tímy sa úplne nevyčerpali a ostali aspoň do konca a mohli ich odkúpiť tí, čo do F1 chcú vstúpiť. Ak to takto nie je, nie je to chyba malých tímov, ale FOM a FIA, lebo FIA zle postavila kritériá a FOM neuspel ako ten, kto rozdeľuje zisk diskriminačne tak, aby malé tímy v F1 skončili a ostali v nich len tie silné s tromi autami a mohli jedno z nich prenajať napr. Haasovi a tým ešte viac posilnili svoje pozície v F1 a odobrali možnosť novým tímom do F1 vstúpiť. Nie je sa o čom hádať. Nové pohonné jednotky 1,6 V6 Turbo+ERS, boli krok vpred malého dieťaťa, ktoré sa od začiatku sezóny potkýňalo až sa naučilo chodiť, bolo jasné, že je to veľmi drahé učiť sa na vlastných chybách a ukazalo sa, že je to neefektívne pre samotný Renaul, ktorý si myslel, že bude profitovať a nakoniec stráca.
anonym
09:15 26.10.2014 178.40.199.XXX
f1 potrebuje aj take timy ako marussia a caterham ktore budu vecne posledne a skoncia po par rokoch
pokial sa za nich hned najde nahrada tak neni ich odchod problem ale ak skoncia bez nahrady tak sa timom ako sauber stazi situacia lebo sa ocitnu na absolutnom konci
pokial sa za nich hned najde nahrada tak neni ich odchod problem ale ak skoncia bez nahrady tak sa timom ako sauber stazi situacia lebo sa ocitnu na absolutnom konci
erdedy
14:43 25.10.2014 178.41.127.XXX
Kapor... neser
Nechcem sa s Tebou hadat (vydrzalo to nejaky ten rok a dufam to aj tak ostane), ale nebol si Ty ten najväcsi propagator "modernej/novej technologie" (pohonov)?!?!?!
Kde sa vzal ten obrat?
Uz "vtedy" som Ti pisal nieco take, ze - "su to vyhodene peniaze von oknom" prip. "je to krok vedla a transfer technologii v takom podani akom to prezentuju, je cisty blud..." Atdatd...
Mali sme nespocetne/nekonecne debaty/aj hadky o tomto, slovom "pekne stare casy".
Nakoniec som rad, ze si to pochopil a sam dnes pises touto "retorikou".
Nechcem sa s Tebou hadat (vydrzalo to nejaky ten rok a dufam to aj tak ostane), ale nebol si Ty ten najväcsi propagator "modernej/novej technologie" (pohonov)?!?!?!
Kde sa vzal ten obrat?
Uz "vtedy" som Ti pisal nieco take, ze - "su to vyhodene peniaze von oknom" prip. "je to krok vedla a transfer technologii v takom podani akom to prezentuju, je cisty blud..." Atdatd...
Mali sme nespocetne/nekonecne debaty/aj hadky o tomto, slovom "pekne stare casy".
Nakoniec som rad, ze si to pochopil a sam dnes pises touto "retorikou".
Tomur
14:34 25.10.2014 95.173.85.XXX
A už je tady výsledek protlačování automobilek do F1 Turbomotory bez všech těch sraček okolo, které jsou zajímavé právě jen pro automobilky a závodění nepřidávají vůbec nic, by se daly pořídit za zlomek ceny, o tom už se psalo. Bohužel při rozhodování o novém směru byly opět na prvním místě peníze
Kapor
14:32 25.10.2014 194.160.178.XXX
Čo na to povedať ? Len to, že tento rok F1 ako ju organizovali dlhé roky končí a stane sa dokonalým cirkusom podľa scenára Metrixu vyvolených tímov, kde pohonné jednotky nemajú budúcnosť v žiadnom s komerčných áut, ktoré kedy uvidíme na cestách u nás, ale aj na celom svete, lebo sú drahé a úplne sa míňajú účinku využitia. Je to zrejme tým, že organizátor FOM v osobe Bernieho E. aj zákonodarcovia vo FIA vo svojej krátkozrakosti navrhli pre závodenie niečo, čo nie je ľudové a ani praktické a ostane to len atrakcia pre vyvolených do určitého času, kým sa nenabažia, potom do múzea a ostane spomienka na zbytočne vyhodené peniaze v krajinách, kde sa F1 už nikdy nevráti. Ak by sa za tie peniaze vybudovalo niečo zmysluplné, bol by z toho väčší úžitok.
uzivatel000670
13:49 25.10.2014 86.61.155.XXX
Není. Aby si byl klasifikován v MS konstruktérů, smíš vynechat maximálně 2 závody. V podobnej situaci byl v roce 2002 Arrows, v Magny Course se schválně nekvalifikoval, oba jezdci odjeli outlap, pomalé kolo a inlap a tým se zbalil a odjel. Účast v kvalifikaci je považována za absolvování závodního víkendu. Pak se objevili naposled v Německu a v Maďarsku už ne a řešili co dál. Tým defnitivně skončil ve čtvrtek před velkou cenou Belgie, kam i dorazil, do tej doby dělali co mohli, aby získali peníze. A tím že se nepřihlásily na technický přejímky, tím ten tým skončil. No a vozy Arrows se objevily v závodě až za další 4 roky v týmu Super Aguri. Uplně ty samý jak z roku 2002. Jen se tam pláclo jiný přední křídlo, podle tehdejších pravidel a do útrob se dal motor Honda, místo Cosworthu. :) No a v testech monopost A23 v roce 2004 používalo Minardi, ale nikdy jej nenasadil.