DISKUZE K ČLÁNKU Andretti: Vettel vrátí Ferrari mezi lídry
Mario Andretti to podmínil tím, že Ferrari poskytne Sebastianovi Vettelovi konkurenceschopný vůz
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Andretti: Vettel vrátí Ferrari mezi lídry
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Duncan66
20:16 19.10.2014 89.29.32.XXX
no nevim no, jestli je treba zrovna u LH rikat takove veci. Tech na hrane je rozhodne mensina a naopak predvedl mnohe paradni manevry a to i v mistech, kde piloti jako Jenson nikdy nic podobneho neudelaji. viz. napr. VC Ciny 2010. Ale proti gustu ...
anonym
19:18 19.10.2014 62.245.77.XXX
Co to mele Andretti za hlouposti?!! Vettel v letosním roce nepředvádí vůbec nic a pochybuji ze dokáže pozvednout Ferrari :-d ten jo :-D Vettel muže děkovat Neweymu za to že je tak perfektni konstruktér a postavil mu v uplynulých 4letech nejlepší monopost prostě si myslím že ho všichni chváli a zbytečně. Alonso to je machr jezdit s Ferrari takové zavody když na to to auto nemá a oni místo toho aby mu auto připravili lepe tak ho pošlou pryč budou plakat!!!!
Mike17
16:47 19.10.2014 93.99.87.XXX
Ano v tomto ohledu štestí měl. Dobře nechme to tak. Vím, že nejsi z těch, kteří se snaží Vettela znevažovat. Ale ta nehoda podle mého neměla do Spa Alonsa zas tak moc daleko. I kdyby tam nechal Vettel o metr víc místa, Senna by ho stejně nabral. Jediná šance, jak se kolizi úplně vyhnout (a to ještě možná) by byla, kdyby tu zatáčku vzal úplně vnějškem. A to nikdo v podobné situaci nedělá. Tudíž mne zarazilo těch 50%.
Duncan66
13:38 19.10.2014 89.29.32.XXX
ja je mam rad taky, ale kdyz jde o show, tak preferuju naopak ty temperamentnejsi a emotivnejsi. F1 s 20 Jensny by byla podle me sakra nuda. F1 s 20 LH by byla sakra podivana ikdyz je velmi pravdepodobne, ze v zavode s 20 Knofliky by prumerne do cile dojizdelo vice aut
Duncan66
13:35 19.10.2014 89.29.32.XXX
neco jako Massovo znovuzrozeni. Byl to pech 1 k milionu, ze ho ten dil zasahl, ale zaroven to bylo velke stesti, ze Massa nejel stopu jen o par centimetru jinak a netrefilo ho to na kraji, ale primo a mel by vymalovano. "Stesti v nestesti" chapeme se?
Duncan66
13:29 19.10.2014 89.29.32.XXX
kdyz to v 99% pripadu dopada daleko hure, tak je podle me na miste hovorit o stesti. Vzdyt i u nas se bezne rika "stesti v nestesti". Seb nebyl bez viny, nebyla to situace jako napr. Spa 2012 a Alonso, kde k tomu prisel jako slepy k houslim. Ja tady vubec neresim, jestli si Seb titul zaslouzil ci nikoli. Nijak tim jeho titul neznevazuju apod. Mam pocit, ze se to snazis popirat jenom z techto duvodu. Ale to ja vubec neresim. Jako nezaujaty jsem proste cumel jak puk, ze to to auto ustalo a mohl v klidu odjet cely zavod. Tot vse.
Mike17
13:21 19.10.2014 93.99.87.XXX
Vyberu jen z roku 2011, kde je z čeho vybírat. Nechce se mi hledat další:
1. Monaco hned 2x - Massa, Maldonado oba skončili a Lewis pokračoval
2. Kanada - Webber to odnesl víc
3. Singapur - Massa musel pro nové gumy, Lewis jel dál
4. Suzuka - Massa bez křídla - Lewis nic
Jen 5x během jedné sezony. Je to prostě o náhodě a ta se dlouhodobě vždycky nějak srovná.
1. Monaco hned 2x - Massa, Maldonado oba skončili a Lewis pokračoval
2. Kanada - Webber to odnesl víc
3. Singapur - Massa musel pro nové gumy, Lewis jel dál
4. Suzuka - Massa bez křídla - Lewis nic
Jen 5x během jedné sezony. Je to prostě o náhodě a ta se dlouhodobě vždycky nějak srovná.
Mike17
13:13 19.10.2014 93.99.87.XXX
1.OK uznávám, že to přirovnání úplně nesedí. Ovšem tvrdit, že má někdo štěstí, že se mu stalo něco špatného, protože to mohlo dopadnout hůř, není úplně OK.
2. V tom případě se omlouvám. Já na to téma po Spa diskutoval s několika lidmi, tvrdícími, že Lewis byl naprosto bez viny. Možná jsem ti podsunul názor někoho jiného.
2. V tom případě se omlouvám. Já na to téma po Spa diskutoval s několika lidmi, tvrdícími, že Lewis byl naprosto bez viny. Možná jsem ti podsunul názor někoho jiného.
Duncan66
13:02 19.10.2014 89.29.32.XXX
tak nahod, ktere mas na mysli. Treba 2010 Monza a Singapure. Dve prakticky stejne situace, Lewis v jine roli a stejne to odnesl jenom on a souperi pohoda. mam na mysli nehody, kdy je pomerne caste, ze to odnese i ten druhy, nebo prave ten druhy.
Duncan66
12:59 19.10.2014 89.29.32.XXX
1. tvoje prirovnani je zase uplne mimo misu. S tou rakovinou by to bylo ok, pokud by to znamenalo, ze neskoncil hned, ale ujel by jeste 10 kol a potom K.O.. On ale odjel v pohode cely zavod, takze, zadnou "rakovinu" nemel. To mi chces vazne tvrdit, ze to nebylo stesti a naprosto vyjimecna situace, ze po takovem takovem nekolikanasobnem karambolu odjel naprosto v pohode cely zavod? Muzes nahodit par podobnych situaci?
2. nikdy jsem netvrdil, ze LH nema zadny podil viny.
2. nikdy jsem netvrdil, ze LH nema zadny podil viny.
Mike17
11:46 19.10.2014 93.99.87.XXX
1. Já bych to přirovnal takto: Budu mít rakovinu na kterou umřu, ale budu mít vzácnou formu, se kterou přežiju ještě 2 roky místo několika měsíců. Řekl bys, že jsem měl štěstí? Asi tak je to logické.
2.stejné věci:
a) SV i LH byli ti vepředu.
b) místo kde narazilo přední křídlo do vozu těch dvou je přesně známé a liší se v pár cm.
c) ti vzadu se snažili zpomalit
d) oba vzadu byli ve chvíli nározu na trati (ne na obrubnících) a tudíž měli místo
rozdílné:
a) Lewis věděl, že je někdo vedle něj a že ho někdo zkoušel předjet. Senna se přiřítil ze směru mezi 7-8 hodinou (letecky), kterou zpětná zrcátka nezabírají a navíc nepředjížděl Vettela, ale jezdce za ním.
b) NR se snažil udržet ve vnitřku a apexem také projel. Senna do vnitřku ani nemířil.
c) LH zavřel zatáčku hned na jejím začátku, Vettel mířil ke vnitřku až na jejím konci
Z čeho usuzuješ, že má Vettel 50% podíl vinny a LH téměř žádný?
2.stejné věci:
a) SV i LH byli ti vepředu.
b) místo kde narazilo přední křídlo do vozu těch dvou je přesně známé a liší se v pár cm.
c) ti vzadu se snažili zpomalit
d) oba vzadu byli ve chvíli nározu na trati (ne na obrubnících) a tudíž měli místo
rozdílné:
a) Lewis věděl, že je někdo vedle něj a že ho někdo zkoušel předjet. Senna se přiřítil ze směru mezi 7-8 hodinou (letecky), kterou zpětná zrcátka nezabírají a navíc nepředjížděl Vettela, ale jezdce za ním.
b) NR se snažil udržet ve vnitřku a apexem také projel. Senna do vnitřku ani nemířil.
c) LH zavřel zatáčku hned na jejím začátku, Vettel mířil ke vnitřku až na jejím konci
Z čeho usuzuješ, že má Vettel 50% podíl vinny a LH téměř žádný?
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek