DISKUZE K ČLÁNKU Andretti: Vettel vrátí Ferrari mezi lídry

Mario Andretti to podmínil tím, že Ferrari poskytne Sebastianovi Vettelovi konkurenceschopný vůz

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Andretti: Vettel vrátí Ferrari mezi lídry

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 54, poslední 19.10.2014 20:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 33 lidí) 17.10.2014 19:55
dobrej vuz Ano, s konkurenceschopnym vozem to… »
» Fanda.LH (Hlasovalo 26 lidí) 17.10.2014 19:07
Taky tomu věřím, ale pořádně nechápu jeho … »
» Pikaso (Hlasovalo 23 lidí) 17.10.2014 20:30
HA HA HA Neuvěřitelné vyjádření rádoby odborníka… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
. Vettel má schopnosti potlačiť Ferrari dopredu ako to už raz urobil Schumacher. Obzvlášť po nedávnej rekorytarizácii u Ferrari.

+ 3 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

204.113.88.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Ale bez toho by na titul ani nemohl pomýšlet 4. místo by mu nestačilo ani teoreticky...

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
jinak je docela zajimave, ze pro Lewise jsou tyto situace prakticky vzdy pohroma a ostatni obcas maji stesti. Ale Lewis at on je utocnik, obrance, nebo ho nekdo nabere z boku, tak vzdy to odsere primarne on.

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
ano, na ty prvni tri by alik v zavode normalne nemel, ale dopadlo to jak dopadlo. Nastesti.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
1. za stesti v prvni rade oznacuju, ze tu havarku rozchodil prakticky bez problemu. Mel jen nejake chlazeni navic a par kosmetickych uprav, ale na vykonnosti to nemelo prakticky zadny vliv, coz se vidi maximalne jednou za 10 let 13
2. sice rypes, ale podle me uplne mimo misu. Tohle srovnavat s letosni Spa mi prijde jako srovnavat jabka s hruskama.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Nedá mi to. Když na té kolizi se Sennou měl Vettel 50%-ní podíl, jaký podíl měl Lewis na letošní kolizi ve Spa? 13
Sorry, ale mně to přijde jako vejce vejci. Kdybych tam měl najít rozdíl, pak jen v tom, že Senna ani nechtěl Vettela předjíždět. Jen nedobrzdil předjíždění jezdce za Vettelem. Podle postavení jeho vozu při nárazu je zřejmé, že ani nemířil do vnitřku zatáčky. Označovat za šťestí to, že se někdo zezadu přiřítí a nabere tě, je celkem zajímavé tvrzení. Ještě by mně zajímalo, jestli Alonso neměl nějaký významný podíl za nehodu s Grosjeanem ve Spa. 04
Omlouvám se za rýpnutí. 03

+ 7 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
OK, uvidíme. 03

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

m4nitou

185.40.81.XXX
Velmi souhlasím, vidím to podobně. Příští rok se snad dočkáme odpovědí na mnoho otázek.

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lord Mystic

Lord Mystic

194.228.11.XXX
tak vyloženě špatný jezdec to není to jsem nepsal, když mu to vyšlo dokázal odjet i pár slušných závodů to se musí nechat ale na absolutní špičku nemá. každopádně jestli se mýlím pak to příští rok krásně ukáže a samozřejmě se rád omluvím... ale vsadit na to prachy, ehm ne díky :)

+ 5 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

109.81.147.XXX
A co Alonso ?? Hulkenberg sejmul Hama a pak dostal penalizaci... V závodě, kde na to Ferrari nemělo, dostal Alo 2 pozice zdarma...

+ 5 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
jiste a proto v roce 2010 5x vyhral, ale auto byl krap. Proc tedy nevyhral 5x i v roce 2013 a 2014, kdyz nemel podle vas udajne konkurenceschopne auto, ale je takovy buh, ze s krapem dokaze vyhrat 5x za sezonu?

+ 5 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
to ze z te kolize, kde mel na zavineni min. 50% viny vyvazl a mohl dale pokracovat prakticky bez problemu bylo jako vyhrat sportku. neuveritelna haluz. Ale i to je obcas potreba, aby clovek vyhral titul.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Udělaný nejlepším autem? To myslíš tu půlku sezony u BMW, sezonu 2008 u STR, nebo RB v roce 2009?

+ 7 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Pro mě byla 2012 pěknej sh*t... 1. polovina zcela nevyzpytatelná, tam jsem prakticky ztratil zájem sledovat kvalifikace (Od té doby jsem jich viděl jen pár)... Druhá jakž takž dobrý... Nicméně celkově na ní nemám dobré vzpomínky... V téměř každém závodě nějaké problémy Mcl a LH... Hrůza děs...

+ 3 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Nejlepším nevím, to bych si nedovolil tvrdit, ale jasně lepším než Webber... To 1. kolo měl smůlu. Ale jestli měl někdo štěstí téměř celou sezónu tak Alonso, nutno podotknout, že mu šel hodně naproti...

+ 8 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Evžen

212.79.110.XXX
Myslím, že počátek sezóny 2012 (možná celou její polovinu) poznamenaly technické restrikce týkající se pozice koncovek výfuku a z nich vyplývající hledání nového způsobu efektivního foukání difuzorů. Proto byly tehdy silné i slabší týmy (např. zlepšenou výkonnost měl i Williams, o němž se tvrdilo, že foukání nikdy opravdu nezvládli). Alespoň to si tedy pamatuju. Zároveň nevím, jak chceš analyzovat nějakou sezónu bez rozebírání konkrétních závodů, ale budiž. Sebovy silné stránky jsem napsal, v kombinaci s charakteristikami obzvláště vozů RB7 a RB9 šlo o těžko porazitelné spojení. Proto by byly v RB blázni, kdyby měnili vítěznou sestavu. Protože ale nechceš jezdce škatulkovat, je mi jasné, že už nemá smysl, abych dál něco psal. Alespoň jsme si tedy zavzpomínali na sezónu 2012, která byla v mnohém podobně zajímavá, možná i zajímavější, než ta letošní 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

m4nitou

185.40.81.XXX
Pneu se v polovině sezony změnilo na míru RB, fraška to byla, ale jiná než popisuješ. Vettel nejlepším jezdcem sezony 2012? Nesmysl, kdo to sledoval, tak ví. Jenom nejšťastnější, viz první kolo posledního závodu.

+ 16 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

109.81.147.XXX
Byl jasně lepším závodníkem 2012... Nepamatuješ si to a to je ten problém, závod po závodu to tu rozebírat nebudu... S pneu se nakonec naučili všichni zacházet a fraška skončila...

Ukázal ve vícerozávodech, že je opravdu silným závodníkem a to od začátku až dokonce i za situace, kdy jeho auto nebylo nejlepší... Např. Bahrain 2012, Německo 2013 a našlo by se jich jistě více... Je nesmysl ho takhle škatulkovat... Kdyby na to neměl, tak ho RB vymění...

+ 10 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Evžen

212.79.110.XXX
Nakonec byl v roce 2012 Vettel skutečně lepším závodníkem než Webber, jak ukazuje i bodová tabulka. Ale přiznám se bez mučení, že tu komedii s pneu si už nepamatuju, to bude ten problém. Proč ale komedie ohledně gum nezničila i druhou polovinu sezóny 2012? Vždyť přece narozdíl od loňského roku se specifikace gum v průběhu sezóny neměnila, nebo jo? Já si jen pamatuju, že Maldonado si ve Španělsku prakticky přivezl Alonsa na zádech až do cíle, a že to byl docela nervák, protože například v Austrálii, kde jel o "pouhé" 5. místo to nezvládl a skončil ve zdi.

Vždyť jsem nenapsal, že by Webber Seba předloni nějak "zajížděl", ale myslím, že Vettel měl nemalou část roku co dělat, aby se před něj jasně dostal, toť vše. Ono vůbec klasifikovat sezónu, ve které získal titul jako nepovedenou, chce hodně odvahy, proto jsem to taky napsal v uvozovkách 04 Prostě jsem po těch šesti letech, kdy jsem podle tebe neměl příležitost na Vettela zaútočit, nabyl dojmu, že on je silný především v úvodu závodu a v kvalifikaci, ale jakmile se mu na autě něco nelíbí, tak nemá snahu se tomu přizpůsobit, aby tvrdě zabojoval o každou desetinu, musí se snažit tým, ne on. A to se mu letos vymstilo, protože má auto, které se v kvalifikaci nemůže ucházet o pole position, navíc mu zřejmě příliš nesedí (výměny šasi, teď v Soči komentáře, že se ve voze necítil dobře), k tomu všemu týmový kolega jezdí bez nervů a dravě. Nezpochybňuji jeho vítězství, nezpochybňuji jeho tituly - jen konstatuji, že on není tím materiálem, který potřebuje Ferrari.

+ 16 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama