DISKUZE K ČLÁNKU Andretti: Vettel vrátí Ferrari mezi lídry
Mario Andretti to podmínil tím, že Ferrari poskytne Sebastianovi Vettelovi konkurenceschopný vůz
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Andretti: Vettel vrátí Ferrari mezi lídry
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Duncan66
23:48 18.10.2014 89.29.32.XXX
1. za stesti v prvni rade oznacuju, ze tu havarku rozchodil prakticky bez problemu. Mel jen nejake chlazeni navic a par kosmetickych uprav, ale na vykonnosti to nemelo prakticky zadny vliv, coz se vidi maximalne jednou za 10 let
2. sice rypes, ale podle me uplne mimo misu. Tohle srovnavat s letosni Spa mi prijde jako srovnavat jabka s hruskama.
2. sice rypes, ale podle me uplne mimo misu. Tohle srovnavat s letosni Spa mi prijde jako srovnavat jabka s hruskama.
Mike17
19:32 18.10.2014 93.99.87.XXX
Nedá mi to. Když na té kolizi se Sennou měl Vettel 50%-ní podíl, jaký podíl měl Lewis na letošní kolizi ve Spa?
Sorry, ale mně to přijde jako vejce vejci. Kdybych tam měl najít rozdíl, pak jen v tom, že Senna ani nechtěl Vettela předjíždět. Jen nedobrzdil předjíždění jezdce za Vettelem. Podle postavení jeho vozu při nárazu je zřejmé, že ani nemířil do vnitřku zatáčky. Označovat za šťestí to, že se někdo zezadu přiřítí a nabere tě, je celkem zajímavé tvrzení. Ještě by mně zajímalo, jestli Alonso neměl nějaký významný podíl za nehodu s Grosjeanem ve Spa.
Omlouvám se za rýpnutí.
Sorry, ale mně to přijde jako vejce vejci. Kdybych tam měl najít rozdíl, pak jen v tom, že Senna ani nechtěl Vettela předjíždět. Jen nedobrzdil předjíždění jezdce za Vettelem. Podle postavení jeho vozu při nárazu je zřejmé, že ani nemířil do vnitřku zatáčky. Označovat za šťestí to, že se někdo zezadu přiřítí a nabere tě, je celkem zajímavé tvrzení. Ještě by mně zajímalo, jestli Alonso neměl nějaký významný podíl za nehodu s Grosjeanem ve Spa.
Omlouvám se za rýpnutí.
Lord Mystic
14:20 18.10.2014 194.228.11.XXX
tak vyloženě špatný jezdec to není to jsem nepsal, když mu to vyšlo dokázal odjet i pár slušných závodů to se musí nechat ale na absolutní špičku nemá. každopádně jestli se mýlím pak to příští rok krásně ukáže a samozřejmě se rád omluvím... ale vsadit na to prachy, ehm ne díky :)
Fanda.LH
11:51 18.10.2014 109.81.147.XXX
Pro mě byla 2012 pěknej sh*t... 1. polovina zcela nevyzpytatelná, tam jsem prakticky ztratil zájem sledovat kvalifikace (Od té doby jsem jich viděl jen pár)... Druhá jakž takž dobrý... Nicméně celkově na ní nemám dobré vzpomínky... V téměř každém závodě nějaké problémy Mcl a LH... Hrůza děs...
Evžen
11:43 18.10.2014 212.79.110.XXX
Myslím, že počátek sezóny 2012 (možná celou její polovinu) poznamenaly technické restrikce týkající se pozice koncovek výfuku a z nich vyplývající hledání nového způsobu efektivního foukání difuzorů. Proto byly tehdy silné i slabší týmy (např. zlepšenou výkonnost měl i Williams, o němž se tvrdilo, že foukání nikdy opravdu nezvládli). Alespoň to si tedy pamatuju. Zároveň nevím, jak chceš analyzovat nějakou sezónu bez rozebírání konkrétních závodů, ale budiž. Sebovy silné stránky jsem napsal, v kombinaci s charakteristikami obzvláště vozů RB7 a RB9 šlo o těžko porazitelné spojení. Proto by byly v RB blázni, kdyby měnili vítěznou sestavu. Protože ale nechceš jezdce škatulkovat, je mi jasné, že už nemá smysl, abych dál něco psal. Alespoň jsme si tedy zavzpomínali na sezónu 2012, která byla v mnohém podobně zajímavá, možná i zajímavější, než ta letošní
Fanda.LH
09:21 18.10.2014 109.81.147.XXX
Byl jasně lepším závodníkem 2012... Nepamatuješ si to a to je ten problém, závod po závodu to tu rozebírat nebudu... S pneu se nakonec naučili všichni zacházet a fraška skončila...
Ukázal ve vícerozávodech, že je opravdu silným závodníkem a to od začátku až dokonce i za situace, kdy jeho auto nebylo nejlepší... Např. Bahrain 2012, Německo 2013 a našlo by se jich jistě více... Je nesmysl ho takhle škatulkovat... Kdyby na to neměl, tak ho RB vymění...
Ukázal ve vícerozávodech, že je opravdu silným závodníkem a to od začátku až dokonce i za situace, kdy jeho auto nebylo nejlepší... Např. Bahrain 2012, Německo 2013 a našlo by se jich jistě více... Je nesmysl ho takhle škatulkovat... Kdyby na to neměl, tak ho RB vymění...
Evžen
01:09 18.10.2014 212.79.110.XXX
Nakonec byl v roce 2012 Vettel skutečně lepším závodníkem než Webber, jak ukazuje i bodová tabulka. Ale přiznám se bez mučení, že tu komedii s pneu si už nepamatuju, to bude ten problém. Proč ale komedie ohledně gum nezničila i druhou polovinu sezóny 2012? Vždyť přece narozdíl od loňského roku se specifikace gum v průběhu sezóny neměnila, nebo jo? Já si jen pamatuju, že Maldonado si ve Španělsku prakticky přivezl Alonsa na zádech až do cíle, a že to byl docela nervák, protože například v Austrálii, kde jel o "pouhé" 5. místo to nezvládl a skončil ve zdi.
Vždyť jsem nenapsal, že by Webber Seba předloni nějak "zajížděl", ale myslím, že Vettel měl nemalou část roku co dělat, aby se před něj jasně dostal, toť vše. Ono vůbec klasifikovat sezónu, ve které získal titul jako nepovedenou, chce hodně odvahy, proto jsem to taky napsal v uvozovkách Prostě jsem po těch šesti letech, kdy jsem podle tebe neměl příležitost na Vettela zaútočit, nabyl dojmu, že on je silný především v úvodu závodu a v kvalifikaci, ale jakmile se mu na autě něco nelíbí, tak nemá snahu se tomu přizpůsobit, aby tvrdě zabojoval o každou desetinu, musí se snažit tým, ne on. A to se mu letos vymstilo, protože má auto, které se v kvalifikaci nemůže ucházet o pole position, navíc mu zřejmě příliš nesedí (výměny šasi, teď v Soči komentáře, že se ve voze necítil dobře), k tomu všemu týmový kolega jezdí bez nervů a dravě. Nezpochybňuji jeho vítězství, nezpochybňuji jeho tituly - jen konstatuji, že on není tím materiálem, který potřebuje Ferrari.
Vždyť jsem nenapsal, že by Webber Seba předloni nějak "zajížděl", ale myslím, že Vettel měl nemalou část roku co dělat, aby se před něj jasně dostal, toť vše. Ono vůbec klasifikovat sezónu, ve které získal titul jako nepovedenou, chce hodně odvahy, proto jsem to taky napsal v uvozovkách Prostě jsem po těch šesti letech, kdy jsem podle tebe neměl příležitost na Vettela zaútočit, nabyl dojmu, že on je silný především v úvodu závodu a v kvalifikaci, ale jakmile se mu na autě něco nelíbí, tak nemá snahu se tomu přizpůsobit, aby tvrdě zabojoval o každou desetinu, musí se snažit tým, ne on. A to se mu letos vymstilo, protože má auto, které se v kvalifikaci nemůže ucházet o pole position, navíc mu zřejmě příliš nesedí (výměny šasi, teď v Soči komentáře, že se ve voze necítil dobře), k tomu všemu týmový kolega jezdí bez nervů a dravě. Nezpochybňuji jeho vítězství, nezpochybňuji jeho tituly - jen konstatuji, že on není tím materiálem, který potřebuje Ferrari.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek