DISKUZE K ČLÁNKU Rosberga výdrž pneumatik překvapila, touží po titulu: "Teď už musím vyhrávat"

Nico Rosberg si uvědomuje, že pro zisk letošního titulu musí ve zbývajících závodech dosáhnout na vítězství.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberga výdrž pneumatik překvapila, touží po titulu: "Teď už musím vyhrávat"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 53, poslední 16.10.2014 21:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 19 lidí) 15.10.2014 10:54
rekl bych, ze Fanda myslel prevahu Mercedesu. … »
» mi88ki (Hlasovalo 12 lidí) 15.10.2014 10:53
Nemluvě o tom, že Nico se musel zdržovat v… »
» Hr3bec (Hlasovalo 11 lidí) 15.10.2014 12:24
No nemá cenu to rozebírat...tohle mluví za vše.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Vojta

46.33.96.XXX
Já si naopak myslím, že tady ta volba Pirelli pro závod byla naprosto mimo, protože aby jezdec bez jednoho kola ujel celý závod na jedné sadě a ještě docela v dobrém závodním režimu, popírá to celou filozofii pneumatik a jejich značení a výběr na jednotlivé okruhy

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ttt

212.5.221.XXX
Dovolim si mensiu poznamku - ak niekto ide na 80%, neznamena to ze ide na 20% vykonu motoru! Je rozdiel ist na 80% (= o 20% vykonu menej) a ist na 20% (= o 80% vykonu menej).

Trosku sa to tu zacalo miesat, keby isiel hociktory Mercedes na 20% vykonu (teda o 80% pomalsie!) tak ich budu obiehat aj dazdovky (keby tam nejake boli 04 ). Ak by dal Ham kolo za 1:40 (=100s) pri 100% vykone, tak "Kdyby jel na 20 % výkonu motoru" tak dá kolo (teoreticky) za 500s, co je panecku cez 8min 12

A Rosberg v radiovej komunikacii vravil, ze ide tak aby dosiel na tej sade do konca, takze tiez na to neslapal uplne na 100%. HAM isiel podla mna tak na 95%, mozno potom aj menej (90%).

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

147.229.7.XXX
S tím naprosto souhlasím. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kubyk002

78.102.112.XXX
Řekněme, že pokud by neměli tak dominantní auto a startovali by oba z konce, tak si myslím, že Lewis by se dostal tak o dvě pozice výš než Nico, ale i Nico předvádí, že umí, ono s takovým autem pokud by za někým zůstal viset tak by to byla ostuda, možná až na Williams... Ale stačí vzpomenout na Hockenheim, kdy Lewisovy předjížděcí manévry taky nebyly nejpovedenější :/
Lewis je prostě větší dravec, závodí srdcem, Nico je rozumnější a závodí spíše hlavou...

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
V ničem. Jen tak si přišel kopnout, bez argumentu či náznaku vysvětlení. 14

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Proč by měl? Zkoušíš někdy přemýšlet? Když jel na 80 % možností svého vozu, tak třeba využíval aero výkon jen na 80 %, proč by měl o aerodynamiku přicházet. Cvak, škobrt, bum, seno.. zvuky mozku. 12

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
18 Kolik tam předjel aut Nico? Ty jsi vážně marný troll.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Jsem rád, že sis ode mě dal říci a zklidnil ses. 03

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

147.229.7.XXX
Já ti nevím. Nico těch předjetí jen v Soči předvedl několik a tohle jediné bylo "kontroverzní".
Myslím, že podle takového měřítka bych ti našel argumenty ke stejnému pohledu na Lewise. 19 03

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

147.229.7.XXX
-OK, s tím můžu souhlasit.
-Možné to je, moje paměť není dokonalá a hledat se mito nechce. 03

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

109.81.147.XXX
To já si nemyslím, že udělá znovu stejnou chybu... Doufám, že Austin bude LH vyhovovat 04

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
neshodneme. Nico to jinak neumi, Lewis ano.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kubyk002

78.102.112.XXX
Jo teď jsem se na to díval, je fakt, že s tím Kevinem byl Vateri bok po boku i uprostřed zatáčky a s Nicem byl tak čumákem v půli Nicova auta, ale přesto, myslím, že alespoň napomenutí mu měli dát, trest ne, s tím jsem nesouhlasil ani v případě Keva, ale aspoň malé bububu, příště dostaneš 5s měli udělat...

Co si pamatuju z Monaka, tak, že to udělal Nico naschvál prohlásil poté co si prohlédl telemetrii, takhle to bylo napsané, protože kdyby to řekl na tiskovce tak to beru, prd ví, nic neviděl. Každopádně budu si stále myslet svoje, jedině do té doby než se Nico přizná (což se nestane :))

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Takže se shodneme na tom, že Nico s Lewisem si můžou v podobných manévrech podat ruce? 03

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Otočili v čem? 03 04

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
-Vettel ve Spa ukázal, že to projet vnějškem jde. Ale nechme to tak. Tým Nica oprávněně potrestal a Lewis správně trest nedostal.
-Popsal jsem ti kde vidím rozdíl. Zatímco v Monze se Valteri téměř dotýkal Kevinových PŘEDNÍCH, tak v Soči Nicových ZADNÍCH kol. To vidím jako celkem významný rozdíl. Nevím jestli Kevin trest dostat měl nebo ne (nijak jsem se k tomu nevyjadřoval), ale rozhodně byl jeho manévr méně oprávněný a jízdní stopa nestandartní.
-Pohyby volantem přece nemají na včasnost brždění absolutně žádný vliv. Kdyby tam udělal hodiny, bylo by to podezřelé. Ale on vyjel naprosto rovně. Ty pohyby naznačují maximálně to, že se mu auto rozhodilo a on se snažil ho srovnat. Jinak k nim neměl naprosto žádný důvod. Což by následně vysvětlovalo, že najížděl do zatáčky více vnitřkem než kolo předtím. Ano Lewis ho ihned obvinil z úmyslu. Ale ještě předtím, než data z telemetrie mohl vůbec vidět (na tiskovce ihned po skončení kvaldy). A to je to, co mi na něm vadí. Samozřejmě důkaz jeho neviny nemám a ani si jí nejsem 100% jistý. 03

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Tam jde o desetiny a domnivat se, ze by Nico dokazal jet stopu tak, ze by se vedle nej Bottas vesel je prilis optimisticke. Nico to Bottasovi udelal uz v Madarsku v prvni zatacce. opet musel Bottas vyjet mimo, aby zabranil kolizi.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Known

212.79.110.XXX
To je ale úplně přirozené. My jsme neobjektivní fanoušci Lewise. Ale proč otočili i objektivní fanoušci Nica, to nechápu. 18 02

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kubyk002

78.102.112.XXX
ještě bych se vrátil k rozdílu mezi Spa a Soči... v tom Spa to esíčko, kde hned po první zatáčce točíš hned doleva, tudíš tou druhou zatáčkou nelze nijak projet vnějškem, tak aby tam mohl Lewis nechat více místa(z mého laického pohledu a kdyby tam více místa nechal, tak by sám skončil v tom štěrku za tím esíčkem) ale v tom Soči byla kousek ještě rovinka a například po startu se tam tuším vměstnaly i 3 vozy do té douhé táhlé 180...
Ale Spa nechme být, pokud byl Nico vinen tak si to vyžral od vedení týmu a hlavně nepěkně od diváků, ale pokud opravdu mohl uhnout a neuhnul, tak to byla hloupost... ale Spa nechme býti Spa

Já jsem se spíš zaměřoval na srovnání Kev/Valteri/Monza a Nico/Valteri/Soči, kdy prostě neudělali ani bububu, a Kev dostal 5s, jako ano bylo to trochu ostřejší v Kevově podání, ale Valteri taky vyjel v obou případech mimo trať, v Monze si jen ještě 2x poskočil... tohle mně docela štve tahle nekonzistentnost komisařů...

A ještě Monaco... Mi prostě nejde do hlavy proč se Nico nedržel při nájezdu do pravotočivé zatáčky na levé straně tratě, ale byl uprostřed, proč dělal nějaké pohyby volantem doprava-doleva-doprava-doleva-doprava-doleva a navíc brzdil o strašnou délku později než byl brzdný bod v předchozím kole.Navíc i Lewis vykřikl do světa, že to bylo úmyslné (v té době byly vztahy mezi nima ještě jakš štakš dobré, a hlavně Lewis v té době vyhrával na závody 4:0, takže nevím proč by měl důvod lhát, a myslím si, že jezdec rozumí víc datům z telemetrie než nějací komisaři) a navíc frustrace Nica, který předchozí 4 závody s Lewisem prohrál...
Nevím, prostě si o tom Monaku budu myslet svoje, to spíš uvěřím, že to probrždění mu nařídil tým...

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Co se týká Monaca, nešlo to poznat ani z telemetrie, tudíž je tvůj názor čistě subjektivní a založený na tom, že z toho Nico profitoval.
Také jsem si to pouštěl víckrát a nevidím na tom nic neobvykého. Probrždění, jaké předvedl Lewis hned v následující kvalifikaci také. Pravdu zná ovšem jen Nico. 03

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama