DISKUZE K ČLÁNKU Rosberga výdrž pneumatik překvapila, touží po titulu: "Teď už musím vyhrávat"

Nico Rosberg si uvědomuje, že pro zisk letošního titulu musí ve zbývajících závodech dosáhnout na vítězství.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberga výdrž pneumatik překvapila, touží po titulu: "Teď už musím vyhrávat"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 53, poslední 16.10.2014 21:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 19 lidí) 15.10.2014 10:54
rekl bych, ze Fanda myslel prevahu Mercedesu. … »
» mi88ki (Hlasovalo 12 lidí) 15.10.2014 10:53
Nemluvě o tom, že Nico se musel zdržovat v… »
» Hr3bec (Hlasovalo 11 lidí) 15.10.2014 12:24
No nemá cenu to rozebírat...tohle mluví za vše.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No to už je lepší diskuse, než jen nesmyslné urážky.

Pustil jsem si to pro srovnání.
https://www.youtube.com/watch?v=YAz_Fw1QQs8
V porovnání se Spa byl Bottas ve chvíli opuštění tratě o malinko víc vepředu, než byl Nico ve Spa. Nicméně kdyby se snažil z toho souboje stáhnout a zůstat na trati, trefil by nejspíš také křídlem Nicovo zadní kolo. Uznávám: je to spekulace založená pouze na rozdílu rychlostí obou vozů, která nemusí být konstantní. Nico jel dál naprosto stenou stopu, jako je běžná stopa, stejně jako Lewis ve Spa.
V provnání s Monzou je tam Bottas ve chvíli opuštění tratě na úplně stejné úrovni jako Kevin. Skoro se dotýkají navzájem předními koly. Kevin jel naprosto jinak, než je tam běžné, držel se mnohem více vlevo než obvykle.

Jestli se nepletu, tak váš hlavní argument viny Nica ve Spa bylo to, že nebyl vedle Lewise, ale pouze na úrovni jeho zadních kol. A úplně stejný rozdíl je mezi Monzou a Soči.

Promiň, ale rozdíl v zatáčkách je zanedbatelný. V obou případech je po pravotočivé hned nájezd do levotočivé. Že je první v Soči o něco ostřejší než ve Spa přece nedává najednou tomu vzadu větší právo "strčit čumák" dopředu. Kdyby došlo ke střetu, tvrdil bych přesně to samé jako ve Spa. Hlavní vinu by měl ten vzadu, ale ten vepředu by jistý podíl měl také.
Ale je velká otázka, jestli by tu zatáčku Nico zavřel i v případě, že by Valteri zůstal na trati. Protože ve chvíli kdy z ní vyjel, tam místo ještě bylo. 03

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Opět žádný argument, pokus o diskusi.. když to je se mnou škoda diskutovat, proč pak se mnou diskutuješ? 03

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kubyk002

78.102.112.XXX
OK v jednom máš pravdu, občas jsem byl na vůči Nicovi hnusný, ale bohužel jsem impulzivní člověk, kterému většina blbostí dojde za delší dobu... na Spa mám jiný pohled než hned po závodě...
Spa ze strany Nica nebylo úmyslné, jen možná na pozdějším týmovém sezení naštval Hama a čekal, že se z toho on sesype, protože nervy jsou Lewisův kryptonit, Lewis v té zatáčce neměl kam více uhnout, a pokaždé když najíždějí auta do eSíčkek, tak vždy ten kdo má defenzivní stopu tak soubor prohraje, to si měl Nico uvědomit, a hlavně to bylo celé od Nica zbrklé, nepřipravené a mělo to blbé následky, za čož ho tým potrestal v Monze, kde si myslím, že to puštění bylo úmyslné, protože se oba na pódiu tak blbě culili, teda hlavně Nico i když prohrál...
K manévru v Soči, jak už někdo dával video dříve srovnání s Monzou a Magnusenem... prostě jediný rozdíl je v tom, že Mag vyhnal Valteriho na 2 obrubníky a Nico mimo trať na asfalt, prostě rozdíl minimální, ale jednomu ani nepohrozí vyštetřováním a druhému dají 5s...
Bahrain... Lewis byl vepředu a mohl si volit stopu, ale je pravda, že být to naopak tak na Nica asi nadávám, že se moc čistě nebránil, ale i tak si myslím, že tohle Nico prokaučoval, měl gumy které byly o 1s na kolo rychlejší a nedokázal Lewise předjet...
A poslední věc, kde si stále stojím za svým je Monako, prostě několikrát jsem se na to díval znova a prostě nikdo mne nepřesvědčí o tom, že to tam nezaparkoval schválně...

Ale zpět k tomu hlavnímu o čem jsme tu debatovali, je to, že prostě Soči a Spa byly uplně jiné situace, jiné zatáčky, ale Spa a Monza byly pěkně podobné...

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kubyk002

78.102.112.XXX
S tebou je fakt škoda diskutovat...

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
To víš, snazší je hodit tři smajlíky, probrat nesmysly o žaludcích, označit někoho za anti-fan, trolla, domněle si rozbíjet vlastní oči.. prostě naplácat spoustu nesmyslů, než přijít slušně s rozumným argumentem a popřemýšlet nad tím, co chce druhý říct. 03

Jinak si myslím, že si Nico všiml, že Valtteri souboj vzdává (opouštěl hned trať), proto se pak při té následné levotočivé nesnažil nechávat místo. A z pohledu Valtteriho to bylo pochopitelné. Myslel si stejně jako všichni ostatní na boxové zídce, že má Nico před druhou zastávkou.

+ 6 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
1.Valteri byl při vjezdu DO PRVNÍ zatáčky zhruba na stejné úrovni, jako Nico vedle Lewise ve Spa. Na úrovni Lewisových zadních kol byl Nico až PO průjezdu první a před druhou zatáčkou, kde došlo ke kolizi. Stejně jako by byl Valteri, kdyby zůstal na trati a ze souboje by se chtěl stáhnout. Ale to už je jen spekulace, protože Valteri zvolil opuštění tratě a kde přesně by byl na ní, nikdo neví.
2.Průjezd Nica v Rusku a Lewise ve Spa oboumi zatáčkami byl na chlup stejný. Ani jeden tam místo nenechal naprosto žádné. Navíc Nico dobře viděl, že ve chvíli kdy zatáčku zavíral byl Valteri několik metrů daleko mimo trať.
3. Možná ti to uniklo, ale v Rusku po té pravoúhlé zatáčce následovala hned levotočivá. Stejně jako ve Spa. Jestli byla první ostřejší, na situaci naprosto nic nemění. 12
4. A samozřejmě ti uniklo, že jsem Hama za viníka ve Spa neoznačil. 12

Jeden rozdíl vidím. Zatímco dokážu uznat, že je týmový kolega zatím letos lepší než můj oblíbenec (Ricci i Lewis), tak ty nezapomeneš vždy soupeře shazovat, obviňovat z úmyslných nehod, podvodů a nadržování ze strany týmů. Nedej bože, abych tvůj idol přirovnal k jiným pilotům. To je pak neslýchaná drzost (jako po Silverstone že?). 11

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
tim ze Lewis nejel na hrane, tak prichazel o grip, aerodynamiku, kroutici moment apod.? 18

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kubyk002

78.102.112.XXX
:D :D :D

další chytrák do party... můžete s s Jensem dát rande, udělat si hadrovou panenku Hama a píchat do ní jehlicemi :/

Jo ale je sakra rozdíl, když jedou 2 auta vedle sebe bok po boku, než když někdo má svá přední kola v urovni zadních druhého... navíc rozdíl eSíčkovitá zatáčka a pravoúuhlá zatáčka...

Navíc, nevšiml jsem si, že by Mercedes v Monze trestal Hama, jakožto viníka ze Spa...

+ 8 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jarda

109.81.245.XXX
V poslední řadě (pokud už chceš mít fakta správně): od 30 sekund musíš odečíst průjezd Nica po dráze kolem boxové uličky, to máš pak hned o několik sekund méně než 30. Ale i kdyby: po zastávce Lewise ztrácel Nico v 30. kole přes 21 s, v cíli byl 13,7 s za ním.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Trošku si nerozumíme. Jezdec není pod tlakem, když musí dohánět náskok. Horší je to, když se dostane do situace, "už jsem tak blízko, teď to jen nesmím po...". A Hamilton to už v minulosti jednou doslova zazdil a kdyby tenkrát začalo v Interlagosu pršet o pár sekund později, tak to po.... podruhé za sebou.
Nebo si vem Alonsa v Abú, když jel o titul. Taky to nezvládnul i když z části to byla strategická chyba týmu, nicméně rozhodně nejel na své běžné úrovni, byla to křeč. V 2005 pod tlakem nebyl, protože měl poslední závody značný náskok, defacto jistý titul. V roce 2006 ho zachránilo odstoupení Schumiho z vedoucí pozice v předposledním závodě, takže poslední závod o titul zažil jen 2010 a 2012. V roce 2012 potřeboval vyhrát a nedokázal to a to se trochu podělal i Vettel, který dojel šestý, byť musel jet stíhací jízdu. Ten ale ukázal v roce 2010, že když naopak potřebuješ stahovat náskok, tak to takový tlak není a vyhrál ve třech posledních GP ze čtyř, když jednou nedojel, zatímco Fernando náskok ztratil.
Podle mě jsou poslední závody pro ty co vedou a mají co ztratit, psychicky strašně těžké a většinou to podělají.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
11 18

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Celkem mě baví pozorovat, jak lidé, kteří po Spa na Nicovi nenechali nitku suchou, vinili ho z úmyslné kolize a nepřipouštěli sebemenší podíl viny u Hamiltona najednou v podobné situaci obviňují Nica, že nenechal někomu prostor. 12

+ 8 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

xinho

217.118.100.XXX
to uz vidim Rosberga ...ako je zas premotivovany v prvej zatacke...dalsie zavody to nevesti nic dobre

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hr3bec

Hr3bec

85.135.106.XXX
No nemá cenu to rozebírat...tohle mluví za vše. Stejná věc....dva rozdílné verdikty. Kdyby Botas zatočil a Rosberg ho trefil, tak by se Rosbeg asi moc divit ani nemohl. Spoléhal na to, že jede o titul a všichni ho víceméně pustí, než aby takto zasáhli do celkového pořadí. 2x to tam poslal z takové dálky, že měl sakra štěstí, že ho fakt všichni pustili....

https://www.youtube.com/watch?v=YAz_Fw1QQs8

+ 11 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Nikoliv. Realita.

+ 10 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
MeVo

MeVo

94.112.98.XXX
Frustrace?

+ 9 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Jasně, jako jsme viděli v Soči 18 Nico měl právo na zatáčku, Bottasovi místo nechal. V Bahrajnu to bylo něco úplně jiného, tam jej mistr, který neumí koukat do zpětného zrcátka (viz Belgie, ale za tu se naštěstí omluvil), vyhnal do písku. 03

+ 12 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Kdyby jel na 20 % výkonu motoru, krouticího momentu, brzd, aerodynamiky, gripu, tak by to v Soči dělalo cca 20 sekund. Netvrdím, že techniku nešetřil, ale 20 % je totální přestřel.

+ 9 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Nico jinak predjizdet ani neumi. Vsechny jeho manevry jsou "uhni, nebo bude kolize".

+ 10 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kubyk002

78.102.112.XXX
To já neříkám, že nepředvedl dobrý výkon, ale do té situace se dostal vlastní chybou, a měl setsaktramenské štěstí, že Pirelli dovezlo takové směsi a, že soudruzi položili asfalt jaký položili... Každopádně i tomu neslaboduššímu člověku musí být jasné, že Lewis nejel druhou polovinu závodu ani na těch 80%, protože i z řazení bylo jasně viditelné, že šetří techniku... Nico prostě musel jet zbytek závodu na 100%, protože kdyby nejel tak by jej ohrožoval Valteri, či by jej ani nepředjel...
Jinak ten předjížděcí manévr na Valteriho taky nebyl nejčistší, jak se tady všichni oháněli jak Ham vytlačoval Nica v Bahrainu z trati, tak Nico tam Valterimu nenechal na vnější stopě ani milimetr, takže to taky bylo bububu určitě( na pentli ne)...

+ 11 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu