DISKUZE K ČLÁNKU Massu rozčílila volba tvrdých pneumatik pro Brazílii: "Zcela nepřijatelné, velmi nebezpečné"

Felipeho Massu naštvala volba Pirelli, které oznámilo, že pro Velkou cenu Brazílie přiveze ty nejtvrdší dvě směsi ze svého portfolia F1 pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massu rozčílila volba tvrdých pneumatik pro Brazílii: "Zcela nepřijatelné, velmi nebezpečné"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 14.10.2014 12:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Rostislav M. (Hlasovalo 16 lidí) 13.10.2014 11:05
postesknutí Kde jsou ty doby, kdy byla v pneu… »
» Prokop S. (Hlasovalo 9 lidí) 13.10.2014 12:24
Massa proč musí Massa neustále remcat, že je… »
» Prokop S. (Hlasovali 4 lidé) 13.10.2014 20:28
no největší zlo byly žmolky všude po trati..… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Kritizujete Massu,ale podívejte se na anketu.A přitom má naprostou pravdu03

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jens

    109.81.245.XXX
    Massa - dobře on Já ty nářky a slabé výkony brazilského trpaslíka taky nemusím, ale když to tak tady pročítám, tak se ho musím zastat - tentokrát má pravdu. Nechci v Brazílii ruskou nudu, nechci, aby bridgestonovské jednozastávkové závody, kdy jste v sobotu věděli, jak to dopadne a často u toho usnuli.

    Když tam je nový asfalt a šlo by to na super-měkkých, tak proč je tam nedat (popř. kompromis: měkké - střední, ať mohou manažeři u Pirelli spát)? Proč by to mělo být špatně? Času mají týmy k zareagování ještě dost - a nebylo by to poprvé, co by Pirelli změnilo svou oznámenou směs.

    + 17 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mobil1

      46.135.32.XXX
      Massa nic o nudě neříká, jenom o bezpečnosti, to že to redaktor dává dohromady s nudou v Rusku je další věc.

      A proč Wiliams nechce tvrdé gumy je zřejmé, nesedí mu tak dobře jako měkké, potřebují větší grip, když mají menší aero přítlak.

      Takže žádné ohledy na diváky, ale pouze vlastní prospěch - to je oč mu běží.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        109.81.245.XXX
        My číst umíme - poznáme, co říká Massa a co píše redaktor, takže nechápu, proč to zmiňuješ nebo se to snažíš rozdělit. Uniká ti pointa? Jde o totéž, o pneumatiky. Když budou příliš tvrdé, tak to znamená dvě věci, které jsou v článku správně spojené: z pohledu Massy nižší bezpečnost, z pohledu diváků ruskou nudu.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.95.XXX
    Massa proč musí Massa neustále remcat, že je příliš mokro, příliš tvrdé pneu.. byl podle něj vůbec letos nějaký závod bezpečný?

    + 9 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mobil1

    46.135.32.XXX
    Dobrá volba od Pireli Podle mě je to velmi dobrá volba od Pireli, alespoń teda pro můj McL 03

    Oni mají dobrou trakci, takže si pneumatiky umí zahřát na rozdíl od jiných 03

    Massu jsem nikdy nemusel a letos už mě ty jeho moudra lezou krkem.

    + 8 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mobil1

      46.135.32.XXX
      Tak ať máte další příspěvek pro mínusování:

      Massa by se měl především vzpamatovat jako jezdec, jezdí totální houby a Botas si ho namaže na chleba kdykoliv si vzpomene.

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Face

    88.102.130.XXX
    Nic proti Filipemu, je to borec, ale chtěl bych ho vidět v rally, trochu se z F1 vytrácí univerzálnost a schopnost přizpůsobit se podmínkám. Takhle to vypadá že by chtěl laboratorní podmínky, kde se vliv jezdce ještě více potlačí. V tomto 11 Lewisovi a podobným.

    + 18 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mclmajo

    178.40.248.XXX
    Ja už nemôžem čítať tieto blbosti od Massu. Za túto sezónu toľko sťažností ako všetci jazdci dokopy

    + 11 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • JaroB

      88.212.40.XXX
      Boa to je plačko...ako fakt...začne troška pršať a už plače ...teraz znova...loser je z neho už 02

      + 13 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    postesknutí Kde jsou ty doby, kdy byla v pneu konkurence a i dodavatelé pneu museli hodně přemýšlet a řešit jaké pneu budou dávat do závodu aby tím mohli trápit konkurenci.
    Délka jízdy Rosberga na jedné sadě teď v Rusku....to bylo směšné. Nač tedy máme povinnou zastávku, když se dá závod odjet na jedné sadě? :)

    + 16 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Všichni poslední roky kritizují Pirelli za to, že jejich gumy nic nevydrží. A teď když dodá gumy co vydrží celý závod a jejich výkonost dokonce roste po dvacátém odježděném kole tak opět kritika?

      + 11 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jc

        77.78.111.XXX
        To je logicke vzhledem k tomu, ze oba extremy jsou mimo zadani. Ale z pohledu bysnysu to delaji dobre, potrebuji upozornit kazdeho Pepika, ze umi udelat i gumy co vydrzi.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Rostislav M.

        Rostislav M.

        31.192.82.XXX
        Osobně jsem gumy na cca 10-15 kol nekritizoval, ale byl jsme za to rád. Přece jen po zrušení tankování to chtělo aby tým i trochu taktizoval, ne vyslal jezdce aby odjel závod na jedné sadě.
        A rovněž bych kritiku nízké životnosti pneu rozdělil na několik stupňů. Například je rozdíl, když se guma ojede a ztratí výkonnost, tedy jezdec je nutně pomalejší.....a když (jak to bylo) se guma ojede a než pilot dojede do boxů tak guma exploduje.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          A proč ta guma asi explodovala? Proto, že některé týmy byly ochotny udělat pro mistrovské body cokoliv, tj. i riskovat havárii jezdce: pneumatiky nasazovaly na vozy naopak, podhušťovaly je pod kritickou mez, nedodržovaly doporučení pro odklon kol, takže FIA musela zasáhnout. Od té doby žádný problém. Cokoliv Pirelli udělalo, to bylo špatně. Tu pneumatiky odcházely rychle, tady zas vydrží příliš dlouho atd.

          + 7 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Prokop S.

          Prokop S.

          89.102.95.XXX
          no největší zlo byly žmolky všude po trati.. letos už naštěstí minulost..

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama