DISKUZE K ČLÁNKU Massu rozčílila volba tvrdých pneumatik pro Brazílii: "Zcela nepřijatelné, velmi nebezpečné"
Felipeho Massu naštvala volba Pirelli, které oznámilo, že pro Velkou cenu Brazílie přiveze ty nejtvrdší dvě směsi ze svého portfolia F1 pneumatik.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Massu rozčílila volba tvrdých pneumatik pro Brazílii: "Zcela nepřijatelné, velmi nebezpečné"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Rostislav M.
(Hlasovalo 16 lidí)
13.10.2014 11:05
postesknutí Kde jsou ty doby, kdy byla v pneu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Jens
10:34 14.10.2014 109.81.245.XXX
My číst umíme - poznáme, co říká Massa a co píše redaktor, takže nechápu, proč to zmiňuješ nebo se to snažíš rozdělit. Uniká ti pointa? Jde o totéž, o pneumatiky. Když budou příliš tvrdé, tak to znamená dvě věci, které jsou v článku správně spojené: z pohledu Massy nižší bezpečnost, z pohledu diváků ruskou nudu.
Mobil1
10:23 14.10.2014 46.135.32.XXX
Massa nic o nudě neříká, jenom o bezpečnosti, to že to redaktor dává dohromady s nudou v Rusku je další věc.
A proč Wiliams nechce tvrdé gumy je zřejmé, nesedí mu tak dobře jako měkké, potřebují větší grip, když mají menší aero přítlak.
Takže žádné ohledy na diváky, ale pouze vlastní prospěch - to je oč mu běží.
A proč Wiliams nechce tvrdé gumy je zřejmé, nesedí mu tak dobře jako měkké, potřebují větší grip, když mají menší aero přítlak.
Takže žádné ohledy na diváky, ale pouze vlastní prospěch - to je oč mu běží.
Jens
20:05 13.10.2014 78.157.160.XXX
A proč ta guma asi explodovala? Proto, že některé týmy byly ochotny udělat pro mistrovské body cokoliv, tj. i riskovat havárii jezdce: pneumatiky nasazovaly na vozy naopak, podhušťovaly je pod kritickou mez, nedodržovaly doporučení pro odklon kol, takže FIA musela zasáhnout. Od té doby žádný problém. Cokoliv Pirelli udělalo, to bylo špatně. Tu pneumatiky odcházely rychle, tady zas vydrží příliš dlouho atd.
Rostislav M.
18:10 13.10.2014 31.192.82.XXX
Osobně jsem gumy na cca 10-15 kol nekritizoval, ale byl jsme za to rád. Přece jen po zrušení tankování to chtělo aby tým i trochu taktizoval, ne vyslal jezdce aby odjel závod na jedné sadě.
A rovněž bych kritiku nízké životnosti pneu rozdělil na několik stupňů. Například je rozdíl, když se guma ojede a ztratí výkonnost, tedy jezdec je nutně pomalejší.....a když (jak to bylo) se guma ojede a než pilot dojede do boxů tak guma exploduje.
A rovněž bych kritiku nízké životnosti pneu rozdělil na několik stupňů. Například je rozdíl, když se guma ojede a ztratí výkonnost, tedy jezdec je nutně pomalejší.....a když (jak to bylo) se guma ojede a než pilot dojede do boxů tak guma exploduje.
Jens
13:19 13.10.2014 109.81.245.XXX
Massa - dobře on Já ty nářky a slabé výkony brazilského trpaslíka taky nemusím, ale když to tak tady pročítám, tak se ho musím zastat - tentokrát má pravdu. Nechci v Brazílii ruskou nudu, nechci, aby bridgestonovské jednozastávkové závody, kdy jste v sobotu věděli, jak to dopadne a často u toho usnuli.
Když tam je nový asfalt a šlo by to na super-měkkých, tak proč je tam nedat (popř. kompromis: měkké - střední, ať mohou manažeři u Pirelli spát)? Proč by to mělo být špatně? Času mají týmy k zareagování ještě dost - a nebylo by to poprvé, co by Pirelli změnilo svou oznámenou směs.
Když tam je nový asfalt a šlo by to na super-měkkých, tak proč je tam nedat (popř. kompromis: měkké - střední, ať mohou manažeři u Pirelli spát)? Proč by to mělo být špatně? Času mají týmy k zareagování ještě dost - a nebylo by to poprvé, co by Pirelli změnilo svou oznámenou směs.
Face
11:08 13.10.2014 88.102.130.XXX
Nic proti Filipemu, je to borec, ale chtěl bych ho vidět v rally, trochu se z F1 vytrácí univerzálnost a schopnost přizpůsobit se podmínkám. Takhle to vypadá že by chtěl laboratorní podmínky, kde se vliv jezdce ještě více potlačí. V tomto Lewisovi a podobným.
Rostislav M.
11:05 13.10.2014 109.107.201.XXX
postesknutí Kde jsou ty doby, kdy byla v pneu konkurence a i dodavatelé pneu museli hodně přemýšlet a řešit jaké pneu budou dávat do závodu aby tím mohli trápit konkurenci.
Délka jízdy Rosberga na jedné sadě teď v Rusku....to bylo směšné. Nač tedy máme povinnou zastávku, když se dá závod odjet na jedné sadě? :)
Délka jízdy Rosberga na jedné sadě teď v Rusku....to bylo směšné. Nač tedy máme povinnou zastávku, když se dá závod odjet na jedné sadě? :)
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Postavení na startu
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek