DISKUZE K ČLÁNKU Massu rozčílila volba tvrdých pneumatik pro Brazílii: "Zcela nepřijatelné, velmi nebezpečné"

Felipeho Massu naštvala volba Pirelli, které oznámilo, že pro Velkou cenu Brazílie přiveze ty nejtvrdší dvě směsi ze svého portfolia F1 pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massu rozčílila volba tvrdých pneumatik pro Brazílii: "Zcela nepřijatelné, velmi nebezpečné"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 14.10.2014 12:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Rostislav M. (Hlasovalo 16 lidí) 13.10.2014 11:05
postesknutí Kde jsou ty doby, kdy byla v pneu… »
» Prokop S. (Hlasovalo 9 lidí) 13.10.2014 12:24
Massa proč musí Massa neustále remcat, že je… »
» Prokop S. (Hlasovali 4 lidé) 13.10.2014 20:28
no největší zlo byly žmolky všude po trati..… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Karel

109.81.245.XXX
Neboj se, není sám, kdo se podivuje nad tvým nesmyslným příspěvkem.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mobil1

46.135.32.XXX
Vy si vykáte vaše veličenstvo... No to je komedie...

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
My číst umíme - poznáme, co říká Massa a co píše redaktor, takže nechápu, proč to zmiňuješ nebo se to snažíš rozdělit. Uniká ti pointa? Jde o totéž, o pneumatiky. Když budou příliš tvrdé, tak to znamená dvě věci, které jsou v článku správně spojené: z pohledu Massy nižší bezpečnost, z pohledu diváků ruskou nudu.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mobil1

46.135.32.XXX
Massa nic o nudě neříká, jenom o bezpečnosti, to že to redaktor dává dohromady s nudou v Rusku je další věc.

A proč Wiliams nechce tvrdé gumy je zřejmé, nesedí mu tak dobře jako měkké, potřebují větší grip, když mají menší aero přítlak.

Takže žádné ohledy na diváky, ale pouze vlastní prospěch - to je oč mu běží.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mobil1

46.135.32.XXX
Tak ať máte další příspěvek pro mínusování:

Massa by se měl především vzpamatovat jako jezdec, jezdí totální houby a Botas si ho namaže na chleba kdykoliv si vzpomene.

+ 7 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

80.82.145.XXX
Kritizujete Massu,ale podívejte se na anketu.A přitom má naprostou pravdu03

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

89.102.95.XXX
no největší zlo byly žmolky všude po trati.. letos už naštěstí minulost..

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
A proč ta guma asi explodovala? Proto, že některé týmy byly ochotny udělat pro mistrovské body cokoliv, tj. i riskovat havárii jezdce: pneumatiky nasazovaly na vozy naopak, podhušťovaly je pod kritickou mez, nedodržovaly doporučení pro odklon kol, takže FIA musela zasáhnout. Od té doby žádný problém. Cokoliv Pirelli udělalo, to bylo špatně. Tu pneumatiky odcházely rychle, tady zas vydrží příliš dlouho atd.

+ 7 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Rostislav M.

Rostislav M.

31.192.82.XXX
Osobně jsem gumy na cca 10-15 kol nekritizoval, ale byl jsme za to rád. Přece jen po zrušení tankování to chtělo aby tým i trochu taktizoval, ne vyslal jezdce aby odjel závod na jedné sadě.
A rovněž bych kritiku nízké životnosti pneu rozdělil na několik stupňů. Například je rozdíl, když se guma ojede a ztratí výkonnost, tedy jezdec je nutně pomalejší.....a když (jak to bylo) se guma ojede a než pilot dojede do boxů tak guma exploduje.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Massa - dobře on Já ty nářky a slabé výkony brazilského trpaslíka taky nemusím, ale když to tak tady pročítám, tak se ho musím zastat - tentokrát má pravdu. Nechci v Brazílii ruskou nudu, nechci, aby bridgestonovské jednozastávkové závody, kdy jste v sobotu věděli, jak to dopadne a často u toho usnuli.

Když tam je nový asfalt a šlo by to na super-měkkých, tak proč je tam nedat (popř. kompromis: měkké - střední, ať mohou manažeři u Pirelli spát)? Proč by to mělo být špatně? Času mají týmy k zareagování ještě dost - a nebylo by to poprvé, co by Pirelli změnilo svou oznámenou směs.

+ 17 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

89.102.95.XXX
Massa proč musí Massa neustále remcat, že je příliš mokro, příliš tvrdé pneu.. byl podle něj vůbec letos nějaký závod bezpečný?

+ 9 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

jc

77.78.111.XXX
To je logicke vzhledem k tomu, ze oba extremy jsou mimo zadani. Ale z pohledu bysnysu to delaji dobre, potrebuji upozornit kazdeho Pepika, ze umi udelat i gumy co vydrzi.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mobil1

46.135.32.XXX
Dobrá volba od Pireli Podle mě je to velmi dobrá volba od Pireli, alespoń teda pro můj McL 03

Oni mají dobrou trakci, takže si pneumatiky umí zahřát na rozdíl od jiných 03

Massu jsem nikdy nemusel a letos už mě ty jeho moudra lezou krkem.

+ 8 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
Všichni poslední roky kritizují Pirelli za to, že jejich gumy nic nevydrží. A teď když dodá gumy co vydrží celý závod a jejich výkonost dokonce roste po dvacátém odježděném kole tak opět kritika?

+ 11 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

JaroB

88.212.40.XXX
Boa to je plačko...ako fakt...začne troška pršať a už plače ...teraz znova...loser je z neho už 02

+ 13 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Face

88.102.130.XXX
Nic proti Filipemu, je to borec, ale chtěl bych ho vidět v rally, trochu se z F1 vytrácí univerzálnost a schopnost přizpůsobit se podmínkám. Takhle to vypadá že by chtěl laboratorní podmínky, kde se vliv jezdce ještě více potlačí. V tomto 11 Lewisovi a podobným.

+ 18 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

mclmajo

178.40.248.XXX
Ja už nemôžem čítať tieto blbosti od Massu. Za túto sezónu toľko sťažností ako všetci jazdci dokopy

+ 11 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Rostislav M.

Rostislav M.

109.107.201.XXX
postesknutí Kde jsou ty doby, kdy byla v pneu konkurence a i dodavatelé pneu museli hodně přemýšlet a řešit jaké pneu budou dávat do závodu aby tím mohli trápit konkurenci.
Délka jízdy Rosberga na jedné sadě teď v Rusku....to bylo směšné. Nač tedy máme povinnou zastávku, když se dá závod odjet na jedné sadě? :)

+ 16 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama