DISKUZE K ČLÁNKU Přepis radiokomunikace z Velké ceny Japonska: "Ten safety car musí zrychlit"

Přinášíme vám přepis radiokomunikace, která zazněla mezi týmy a piloty v průběhu Velké ceny Japonska 2014.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přepis radiokomunikace z Velké ceny Japonska: "Ten safety car musí zrychlit"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 10.10.2014 15:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 09.10.2014 09:28
Tím 54,3 u Buttona mysleli 1:54,3 - tedy čas na… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 09.10.2014 09:22
Tým je hned popřel (stejně jako např. nahrazení… »
» mi88ki (Hlasovali 5 lidé) 09.10.2014 12:13
A co tohle ? 3 Lewis Hamilton Jock Clear A … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Chybý mi tu komenrář Biankiho,... ...co říkal o dešti ! 14

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • řčíáčříářčáí

    46.252.224.XXX
    šččé==´šč´éěíčšíiě Tak Hamilton porušil pravidla, ptal se na to, jaké časy zajíždí Nico. Rosbergovi tým zakázal vypnout zahřívání brzd a udělat krytí na brzdách a plynu, Hamiltonovi to povolili

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    A co tohle ?

    3 Lewis Hamilton Jock Clear A také, prosím, dejte mi nějakou zpětnou vazbu co se týče kol, které jsme udělali na rošt - porovnání s Nicem, pokud můžete.
    3 Jock Clear Lewis Hamilton To ti můžu dát hned. Velmi, velmi podobné. Nebylo tam vážně… Myslím tím, nastavení jaké jste měli, musím se blíže podívat na jeho nastavení brzdného účinku během jeho kol na rošt. Ale obecně…
    3 Lewis Hamilton Jock Clear Myslel jsem rychlost (čas).
    3 Jock Clear Lewis Hamilton Jo, pokud jde o rychlost, velmi velmi podobná. Ty jsi vypadal rychlejší v místech jako je vjezd do 13 (Spoon) zatáčky. On byl rychlejší skrz osmou zatáčku (Denger 1). Oba jste jeli velmi podobně skrz esíčka.


    Podle mě je tu jasně specifikováno, kde je Lewis rychlejší a kde naopak ztrácí, tedy jasně proti pravidlům. Navíc zde diskutují a porovnávají určitá nastavení mezi jezdci. To je jako v pořádku ? Myslel jsem si, že právě z toho důvodu se ty pravidla měnily ?
    Pak nechápu, proč ty pravidla vůbec závaděli ?
    20

    Jediné co mě napadá, že při červených vlajkách tyto pravidla o komunikaci neplatí ?

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      193.84.36.XXX
      Tak tak, v tu chvíli se nezávodilo, takže to není problém. Je to jako by s ním mluvil osobně.

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Rádiová komunikace je dle pravidel monitorovaná a to není osobní hovor. Jednalo se dle tohoto zápisu o třetí kolo, tedy nejspíš při jízdě do boxu po přerušení závodu.

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • kubiix

    kubiix

    83.208.82.XXX
    Zakázané informace V přepisu jsem si všiml některých informací, které mám dojem že byly zakázané, např:

    19 - Guillaume Rocquelin - Sebastian Vettel -Dobrá práce, Sebastiane. Button 54,3.
    24 - Tom Stallard - Jenson Button - Red Bully za tebou dělají 1'53,0, ale tvé tempo je stále velmi dobré v porovnáním s ostatními auty.
    31 - Peter Bonnington - Lewis Hamilton - Rozdíl na Nica čtyři sekundy. Ricciardo na čtvrté pozici, 24 sekund za námi, dělá 52,7 s. Jen pro informaci.

    je to tak nebo se pletu ?

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Tím 54,3 u Buttona mysleli 1:54,3 - tedy čas na kolo, nikoliv čas sektoru.
      A info o časech na kolo a odstupech můžou poskytovat, nesmí poskytovat údaje o časech (relativních či absolutních) v sektorech či rychlosti průjezdu konkrétními zatáčkami.

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    194.213.42.XXX
    Ty woe Ten Hamilton toho nakecá 14
    PS: vyrojily se spekulace, že míří do McLarenu

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama