DISKUZE K ČLÁNKU Force India protestuje: Vergne stál při svém trestu v Singapuru méně než 5 sekund

Force India se zaměřila na penalizaci Jeana-Erica Vergneho v Singapuru, i ostatním týmům se způsob její odpykání nelíbí. Jde o to, že dle jejich názoru Jean-Eric nestál 5 sekund před tím, než se začalo s výměnou pneumatik. Zdá se ale, že FIA už výsledky měnit nechce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Force India protestuje: Vergne stál při svém trestu v Singapuru méně než 5 sekund

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 04.10.2014 10:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ligier (Hlasovalo 15 lidí) 03.10.2014 18:50
Neznas jednotku tolerance? Jeden kapor.. »
» Ligier (Hlasovali 3 lidé) 03.10.2014 17:42
Místo stanu 5s jim pricist 5s k času vždy a … »
» Ligier (Hlasovali 2 lidé) 03.10.2014 17:42
Místo stání safra sorry T9 :'( »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Skull55

    Skull55

    213.226.236.XXX
    Prapodivnej přístup Zavédst pravidlo / nový trest a nemít možnost jak ho kontrolovat? Co je to za logiku?

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    46.135.17.XXX
    Místo stanu 5s jim pricist 5s k času vždy a není co resit...

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      46.135.17.XXX
      Místo stání safra sorry T9 :'(

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      To by ochudilo závody...

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ligier

        Ligier

        176.74.136.XXX
        V čem?

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • FoxPw

          213.192.37.XXX
          Případným výjezdem SC. Kdyby dostal pentli z kraje závodu a před koncem vyjel SC, tak by to bylo v podstatě horší, než průjezd boxovou uličkou.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ligier

            Ligier

            176.74.136.XXX
            Ale spravedlivější

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Nebo naopak může pilot "podvodem" získat víc než případným trestem tím, že se po celý závod nemusí vozit za "podvedeným". Čím dřív se nespravedlnost (trestem) napraví, tím je to podle mne spravedlivější. A změřit 5s by snad v dnešní době neměl být tak velký problém. 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Záleží na tom,... ...ako je postavené tolenčné pole. Ak je totiž postavená tak, že je to 5-0,3 až +0,0, tak je to v poriadku a preto sa s tým FIA nebude zaoberať, lebo presný rozmer 5s neexistuje, vždy pri ňom je udaná dolná a horná odchylka a ak je tento údaj v norme, tak nie je proti čomu sa odvolávať, lebo je to hlúposť.11

    + 5 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Žádná tolerance. Je to postaveno jako x => 5. Takže zdola (do 5 s) žádná tolerance, shora neomezená. A proč by nemělo rovných 5 s dle časomíry v F1 existovat?

      + 13 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Vždy u každého menovitého rozmeru,... ...musí byť tolerancia a ak nie je udaná platí tolerancia pre netolerované hodnoty ! 01 Si to zapíš za uši.

        + 6 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          To je hloupost, žádnou toleranci tady není třeba. A abych se ti nepodíval na uši já. By mě zajímalo, co máš za nimi zapsané ty! 13

          + 8 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          To isté plati,... ...aj pre tupcov, čo sa nevyslovili a dávajú červené a len dokazujú, aký sú sprostí ! 02

          + 6 / − 13

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            78.157.160.XXX
            Klídek kámo, to jsem ti dal já. 14 Nad Fatrou sa blýská, koukám...18

            + 6 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            Já se ti klidně vyslovím - žádná tolerance tu nebude, jak říká Jens. Tohle není strojařina. Nejde o měření rozměru, hmotnosti, rychlosti, teploty, vlhkosti, kvality materiálu apod. Jde o měření času obrazovou analýzou.

            U videa s dostatečným rozlišením obrazu je chyba měření daná jeho snímkovací frekvencí. Běžné video s 30 fps má v čase rozlišovací schopnost 0,033 s. Pokud by na 150 snímcích mělo být stojící auto, kterého se nikdo nedotýká (což bude největší problém zjistit a proto asi návrh na senzory v pistolích), bude maximální chyba měření + 0,066 s. Žádná záporná hodnota tu nebude (tedy platí Jensovo x => 5) - buď je 150 snímků ok, nebo není. Žádná tolerance.

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Každá merateľná veličina,.. .. teda aj čas, musí mať odchylku menovitej hodnoty, teda v našom prípade 5s a tá by mala byť udaná v predpise zo strany FIA, aby sa podobné situácie neopakovali a mnou navrhnutá, je úplne logická. Ak nie je, platí pravidlo, že sa riadime odchylkou pre netolerované rozmery. Vtom mám pravdu ja a je jedno, či je to v strojarine, alebo niekde úplne inde, v inom odbore, napr. pri kozmických letoch, kde je to veľmi dôležité, lebo sa jedná o veľké rýchlosti a ak by si to nemeral a nereguloval správne, tak Apollo sa na Zem nikdy nevráti.. To ale ako sa to zisťuje u videí máš pravdu a zelený bod odo mňa. 01

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • anonym

        213.220.242.XXX
        Jako by jsi ještě neznal tohohle trolla

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Trolík si len ty,.. ...a tebe podobný.02

          + 4 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Ligier

          Ligier

          176.74.136.XXX
          Neznas jednotku tolerance? Jeden kapor..

          + 15 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            12 Neblázni, jeden Kapor už je zatraceně velká jednotka. Tak tolerantní zvládne být málokdo! Navrhuju zavést jako základní jednotku miliKapor (mKa). 03 18

            + 9 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama